Opublikowano 5 Grudnia 20231 r Animowany efekt otwierania i zamykania okienek ________________________________________________________________ Rozszerzenie naszego kodu źródłowego o ten patent pozwala na dodanie animowanego efektu do otwieranych i zamykanych okienek w grze. Efekt nie jest generalną zmianą w całym naszym interfejsie i dodajemy go tylko do konkretnie wybranych przez nas okienek EFEKT: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Pierwsze co robimy to pobieramy plik z załącznika o nazwie extern (są to nowe biblioteki do naszego kodu źródłowego) po prostu przeciągamy całość do folderu extern (tam gdzie pliki od binki) Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'pythonwindow.cpp->eterpythonlib' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się //Aktualizacja 19.09.2024r Nadal w PythonWindow.cpp 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'pythonwindow.h ->eterpythonlib' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'pythonwindowmanagermodule.cpp ->eterpythonlib' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'locale_inc.h ->userinterface' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'pythonapplicationmodule.cpp ->userinterface' 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Kiedy już wszystko wkleiliśmy to kompilujemy naszą binke. Teraz przechodzimy do uiscript -> i wybieramy sobie jakiś dany plik który nas interesuje żeby uzyskac animacje a dokładnie musi zawierać fraze - style "movable" oraz "float" np. w characterwindow.py Poniżej podaje przykład zmiany, tutaj dodaliśmy fraze "animate" jak poniżej window = { "name" : "CharacterWindow", "style" : ("movable", "float", "animate",), "x" : 24, "y" : (SCREEN_HEIGHT - 37 - 361) / 2, NA DOLE DO POBRANIA PLIK EXTERN ! 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 5 Grudnia 20231 r O LUJU ALE DODATEK 😄 // edit Chciałby ktoś zrobić na opcje włącz/wyłącz? serwer "ervelia" ma właśnie zrobione animowane okna z opcją wyłączenia na standardowe 😄 Edytowane 5 Grudnia 20231 r przez ExoCarossa
Opublikowano 30 Stycznia 20241 r Ma ktoś fixa na zamykanie się okna depo/isu? Efekt tak jak by się dubluje. Gdzieś kiedyś przeleciało przez oczy, ale nie mogę znaleźć.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.