Spotkaliście się z irytującym błędem podczas użycia różnych rodzajów ksiąg umiejętności i innych przedmiotów?
Działało to tak, że używając jednej księgi, znikał Wam cały stack? No cóż, jest na to rozwiązanie! 🛠️
🐛 Problem:
Funkcja 'RemoveItem' usuwała cały stack przedmiotów zamiast tylko jednej sztuki. Dotyczyło to głównie różnych ksiąg i innych przedmiotów, takich jak:
Cześć,👋
Spotkaliście się z irytującym błędem podczas użycia różnych rodzajów ksiąg umiejętności i innych przedmiotów?
Działało to tak, że używając jednej księgi, znikał Wam cały stack? No cóż, jest na to rozwiązanie! 🛠️
🐛 Problem:
Funkcja 'RemoveItem' usuwała cały stack przedmiotów zamiast tylko jednej sztuki. Dotyczyło to głównie różnych ksiąg i innych przedmiotów, takich jak:
Rozwiązanie:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 Szukamy:
🔍 Szukamy:
🔄 Zamieniamy na:
Tą samą czynność powtarzamy dla przedmiotów: