Mała poprawka w funkcji '__DropEvent_CharStone_DropItem' jest błąd przy wybieraniu losowego elementu z tablicy 'Stones'. Używamy funkcji 'number', aby wybrać liczbę od 0 do całkowitej liczby elementów w 'Stones', ale liczba jest o jeden większa niż najwyższy indeks w tablicy, bo w C++ indeksy zaczynają się od 0. Dlatego trzeba odejmować 1, żeby nie wyjść poza zakres tablicy.
Cześć,
Mała poprawka w funkcji '__DropEvent_CharStone_DropItem' jest błąd przy wybieraniu losowego elementu z tablicy 'Stones'. Używamy funkcji 'number', aby wybrać liczbę od 0 do całkowitej liczby elementów w 'Stones', ale liczba jest o jeden większa niż najwyższy indeks w tablicy, bo w C++ indeksy zaczynają się od 0. Dlatego trzeba odejmować 1, żeby nie wyjść poza zakres tablicy.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item_manager.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień