Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Mała poprawka w funkcji '__DropEvent_CharStone_DropItem' jest błąd przy wybieraniu losowego elementu z tablicy 'Stones'. Używamy funkcji 'number', aby wybrać liczbę od 0 do całkowitej liczby elementów w 'Stones', ale liczba jest o jeden większa niż najwyższy indeks w tablicy, bo w C++ indeksy zaczynają się od 0. Dlatego trzeba odejmować 1, żeby nie wyjść poza zakres tablicy.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item_manager.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Czekaj, co jak to działa? 

- Tak, Dzięki!

Opublikowano

Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...