Opublikowano 6 Grudnia 20231 r Cześć, Mała poprawka w funkcji '__DropEvent_CharStone_DropItem' jest błąd przy wybieraniu losowego elementu z tablicy 'Stones'. Używamy funkcji 'number', aby wybrać liczbę od 0 do całkowitej liczby elementów w 'Stones', ale liczba jest o jeden większa niż najwyższy indeks w tablicy, bo w C++ indeksy zaczynają się od 0. Dlatego trzeba odejmować 1, żeby nie wyjść poza zakres tablicy. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item_manager.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 6 Grudnia 20231 r Szacunek i podziękowania za udostępnienie tego fixa – uratowałeś moje wieczory z debugowaniem tego błędu!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.