Skocz do zawartości
Opublikowano

Panowie mam pytanko. 

Chciałbym zrobić tak, żeby nie tracić punktów rangi po zabijaniu, ponieważ będę robił serwer tylko dla paru moich znajomych i dzielimy się na dwa teamy w jednym królestwie. Konkurencja będzie wyglądać tak, że jedyna opcja w walce o bossy będzie musiała się opierać na zabijaniu w trybie wolnym, oraz gildyjnym. Zdaję sobie sprawę, że też będzie trzeba ogarnąć kod w trybie pt jak np tu w char_battle

 

if (number(1, 100) < iNoPenaltyProb)
pkKiller->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("żë˝ĹŔÇ ş¸ČŁ·Î ľĆŔĚĹŰŔĚ ¶łľîÁöÁö ľĘľŇ˝Ŕ´Ď´Ů."));
else
{
if (g_iUseLocale && pkKiller->GetParty())
{
	FPartyAlignmentCompute f(-20000, pkKiller->GetX(), pkKiller->GetY());
	pkKiller->GetParty()->ForEachOnlineMember(f);

	if (f.m_iCount == 0)
		pkKiller->UpdateAlignment(-20000);
	else
	{
		sys_log(0, "ALIGNMENT PARTY count %d amount %d", f.m_iCount, f.m_iAmount);

		f.m_iStep = 1;
		pkKiller->GetParty()->ForEachOnlineMember(f);
	}
}
else
	pkKiller->UpdateAlignment(-20000); 
}

 

Żeby tego nie robić głupio wolałbym się doradzić kogoś. Który kod dokładnie edytować czy usunąć (jeśli chodzi o edycje to dobrze jakby ktoś kumaty pomógł) 

Pozdrawiam

Rozwiązane przez Sevence

Przejdź do rozwiązania

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Edytowałem -20000 na 0 i rangi nie tracę. Działa, ale jeśli jest rozsądniejsze rozwiązanie to prosiłbym o info.

Opublikowano
  • Rozwiązanie

@Drip-133 Tak, wystarczy zmiana wartości na 0 lub użyć komentarzy. 

 

if (number(1, 100) < iNoPenaltyProb)
{
    pkKiller->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("żë˝ĹŔÇ ş¸ČŁ·Î ľĆŔĚĹŰŔĚ ¶łľîÁöÁö ľĘľŇ˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
else
{
    if (g_iUseLocale && pkKiller->GetParty())
    {
        FPartyAlignmentCompute f(0, pkKiller->GetX(), pkKiller->GetY());
        pkKiller->GetParty()->ForEachOnlineMember(f);

        if (f.m_iCount == 0)
        {
            // pkKiller->UpdateAlignment(0);
        }
        else
        {
            sys_log(0, "ALIGNMENT PARTY count %d amount %d", f.m_iCount, f.m_iAmount);

            f.m_iStep = 1;
            pkKiller->GetParty()->ForEachOnlineMember(f);
        }
    }
    else
    {
        // pkKiller->UpdateAlignment(0); 
    }
}

 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.