Opublikowano 7 Grudnia 20231 r Cześć wszystkim. Szybkie pytanie, jaka część kodu odpowiada za szerokość ciemniejszego okna w oknie ulepszania. Gdyby nie było wiadome o co dokładnie chodzi przedstawię to graficznie. Chodzi o to pole, w którym wypisane zostały bony, chciałbym je poszerzyć, aby wszystkie treści należące do broni zostały umieszczone na tym polu, a nie żeby tak wystawały. Wczoraj z tym posiedziałem i poszerzyłem całe gui oraz zmieniłem umiejscowienie tego ciemniejszego "tła" gdzie widnieją bonusy. Ale za grosz nie mogę znaleźć opcji zmiany szerokości tego okna. Podsyłam również kody które edytowałem refinedialog.py uirefine.py Dziękuje za pomoc. Edytowane 7 Grudnia 20231 r przez atk
Opublikowano 7 Grudnia 20231 r Wybacz, nie mam jak tego sprawdzić aktualnie, ale spróbuj linijka 154 w uirefine.py powiększyć te 30 > 90 i zobacz jak się zachowa. newWidth = self.toolTip.GetWidth() + 30
Opublikowano 7 Grudnia 20231 r Autor 4 minuty temu, Bartosz napisał(a): Wybacz, nie mam jak tego sprawdzić aktualnie, ale spróbuj linijka 154 w uirefine.py powiększyć te 30 > 90 i zobacz jak się zachowa. newWidth = self.toolTip.GetWidth() + 30 Taak, jeśli chodzi o to linijkę, teorytycznie można pomyśleć, że zmienna nowa szerokość odpowiada w pełni za szerokość tego ciemniejzsego okienka. Zmieniałem to wcześniej, ale zmieniłem to również i teraz. Nie ma niestety pozytywnego rezultatu. Dziękuje serdecznie za odpowiedź.
Opublikowano 30 Stycznia 20241 r Rozwiązanie Zobacz sobie ten temat: metin2.dev/topic/29207-item-tooltip-width-fix/#comment-162334 Edytowane 30 Stycznia 20241 r przez Dziki Czan
Opublikowano 30 Stycznia 20241 r 7 godzin temu, Dziki Czan napisał(a): Zobacz sobie ten temat: metin2.dev/topic/29207-item-tooltip-width-fix/#comment-162334 Potwierdzam, działa. Troche kiczowato ale działa Spoiler Spojrzałem przykładowo na Glevie to oni wyłączyli widoczność kd poczas ulepszania, co wsumie jest spoko. Przy dużej ilosci bonusów i ulep to okno będzie dłuższe niż ekran clienta xD Spoiler