Opublikowano 7 Grudnia 20231 r Witam, chce dodać system od Oswapa (F.O.V Pole Widzenia) https://github.com/Owsap/M2_FOV_OPTION/ Ale niestety przez inny kod w plikach entry problem mam z dodaniem PythonApplication.cpp // Search @ void CPythonApplication::RenderGame m_pyGraphic.SetPerspective(30.0f, fAspect, 100.0, fFarClip); a oryginalny kod z entry wygląda tak: void CPythonApplication::RenderGame() { const float perspectiveAngle = 30.0f; float aspect = m_kWndMgr.GetAspect(); float farClip = m_pyBackground.GetFarClip(); m_pyGraphic.SetPerspective(perspectiveAngle, aspect, 100.0, farClip); PreRenderOperations(); RenderEnvironmentAndCharacters(); return; } No i potem kod z UpdateGame wygląda tak: /// 3. // Search @ void CPythonApplication::UpdateGame s.SetPerspective(30.0f, fAspect, 100.0f, fFarClip); // Replace with #if defined(ENABLE_FOV_OPTION) s.SetPerspective(CPythonSystem::instance().GetFOV(), fAspect, 100.0f, fFarClip); #else s.SetPerspective(30.0f, fAspect, 100.0f, fFarClip); #endif A w update entry wygląda to tak i leże kompletnie bo już nie ma SetPerspective void CPythonApplication::UpdateGame() { POINT ptMouse; GetMousePosition(&ptMouse); CGraphicTextInstance::Hyperlink_UpdateMousePos(ptMouse.x, ptMouse.y); UpdateScreenSettings(); TPixelPosition kPPosMainActor; m_pyPlayer.NEW_GetMainActorPosition(&kPPosMainActor); m_pyBackground.Update(kPPosMainActor.x, kPPosMainActor.y, kPPosMainActor.z); m_GameEventManager.SetCenterPosition(kPPosMainActor.x, kPPosMainActor.y, kPPosMainActor.z); m_GameEventManager.Update(); UpdateManagers(ptMouse); m_pyPlayer.NEW_GetMainActorPosition(&kPPosMainActor); SetCenterPosition(kPPosMainActor.x, kPPosMainActor.y, kPPosMainActor.z); }
Opublikowano 7 Grudnia 20231 r 2 godziny temu, Delta napisał(a): A w update entry wygląda to tak i leże kompletnie bo już nie ma SetPerspective Tu może i nie ma, ale jest tu 😉 UpdateScreenSettings(); - m_pyGraphic.SetPerspective(30.0f, fAspect, 100.0, fFarClip); Tu jest podobnie, nie ma fAspect, ale jest float aspect i farClip.
Opublikowano 7 Grudnia 20231 r Rozwiązanie Funkcja ::RenderGame 🔍 Szukaj m_pyGraphic.SetPerspective(perspectiveAngle, aspect, 100.0, farClip); ♻️ Zamień m_pyGraphic.SetPerspective(CPythonSystem::instance().GetFOV(), aspect, 100.0, farClip); Funkcja ::UpdateScreenSettings() 🔍 Szukaj s.SetPerspective(30.0f, fAspect, 100.0f, fFarClip); ♻️ Zamień s.SetPerspective(CPythonSystem::instance().GetFOV(), fAspect, 100.0f, fFarClip); Te stałe musisz dodać pod include #if defined(ENABLE_FOV_OPTION) constexpr float c_fDefaultCameraPerspective = 30.0f; constexpr float c_fMinCameraPerspective = 10.0f; constexpr float c_fMaxCameraPerspective = 100.0f; #endif A RenderMiniMapFilter to pewnie nie czyta Ci dyrektyw z locale_inc.h dodaj do StdAfx.h w EterLib. Pliki entry mają pełne wsparcie w razie gdyby ktoś miał problemy z wdrożeniami jakichś systemów, proszę zakładać temat chętnie pomogę.
Witam, chce dodać system od Oswapa (F.O.V Pole Widzenia)
https://github.com/Owsap/M2_FOV_OPTION/
Ale niestety przez inny kod w plikach entry problem mam z dodaniem
PythonApplication.cpp
a oryginalny kod z entry wygląda tak:
No i potem kod z UpdateGame wygląda tak:
A w update entry wygląda to tak i leże kompletnie bo już nie ma SetPerspective