Opublikowano 7 Grudnia 20231 r Pewnie nie raz męczyłeś się jak modyfikowałeś coś w plikach uiscript i za każdym razem musiałeś użyć narzędzia do pakowania uiscript i dopiero otwierałeś klienta wchodziłeś do gry i sprawdzałeś zmianę. Troche to czasu zabiera ale jest szybszy sposób i zaraz wam to objaśnie. _________________________________________________________________________________________ Kiedy otworzysz klienta, zamiast ładować okno logowania to załaduje ci okno uiscript w kliencie plik - DebugWindow.py które będzie odświeżane co sekunde! Przycisk F5 spowoduje ręczne odświeżanie Przycisk F4 będzie aktywować AutoRefresh co sekundę Jeśli nic nie będzie na ekranie to zobacz syserr w cliencie ________________________________ PRZYKŁAD ANIMOWANEGO OKNA ___________________________________________ 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Otwórz root/ui.py Znajdź : 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się wklej to POWYŻEJ tej funkcji: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przejdz do root/ConstInfo.py i dodaj gdzieś pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Otwórz : root/networkmodule.py Znajdz: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zamień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się A to dodaj na końcu pliku: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Pakujemy wszystko i umieszczamy plik DebugWindow.py w naszym kliencie. Teraz poszukaj wybrany przez ciebie plik do modyfikacji w uiscript np. gameoptiondialog.py I całą zawartość wklej do DebugWindow.py i zapisz Teraz jak będziesz włączać klienta to załaduje ci wybraną rzecz do modyfikacji, w naszym przypadku są to opcje gry. I teraz ustawiasz pod siebie, powodzenia i miłej zabawy 🙂 Oryginał do tematu : >> 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się <<
Opublikowano 7 Grudnia 20231 r Jezu gdybym to miał dziś rano gdy ustawiałem okno ulepszania XD Dziękuje na przyszłość 💘
Opublikowano 24 Stycznia 20241 r Aa to już gdzieś to spotkałem hm chyba u martysamy co poprawił tylko na odświeżenie itd ;d P.S. W sumie taka propozycja, że jak do kogoś nie należy dany system to po prostu warto wpisać notkę, że nwm np. "Nie jestem autorem tego systemu"
Opublikowano 24 Stycznia 20241 r Nie zawsze wiadomo kto jest autorem, ale w tym przypadku pasowałoby napisać.
Opublikowano 19 Maja19 Maj Ktosiek wie jak to zrobić w bince?Binka_1 -> debugowanie okienekBinka_2 -> zwyklak do grania
Opublikowano 19 Maja19 Maj 20 minut temu, ExoCarossa napisał(a):Ktosiek wie jak to zrobić w bince?Binka_1 -> debugowanie okienekBinka_2 -> zwyklak do graniaOsobna konfiguracja w projekcie VS, w której dodajesz makro (w projekcie) i wczytujesz np. inne rooty. Nie wiem jak to jest zrobione, ale to co chcesz też jest do osiągnięcia
Opublikowano 21 Maja21 Maj Bardzo dobra wstawka.A masz może edycje ogólną plików pythonowych, bez potrzeby zamykania clienta? Wiem, że na jednym dużym serwerze coś takiego jest, ale nigdzie tego nie znalazłem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.