Wprowadzona poprawka ma na celu rozwiązanie potencjalnych problemów związanych z maksymalną liczbą postaci na konto. Poprawia ona obsługę błędów i zapobiega, aby gracze nie mogli przekroczyć dopuszczalnego indeksu.
Poprawka została wprowadzona w następujących funkcjach:
CInputLogin::ChangeName
Sprawdza, czy podany indeks gracza przekracza maksymalną dozwoloną wartość. Jeśli tak, loguje komunikat o błędzie i zamyka sesję.
Weryfikuje, czy dla danego indeksu w ramach konta istnieje gracz. Jeśli nie, loguje komunikat o błędzie i zamyka sesję.
CInputLogin::CharacterSelect
Podobnie jak ChangeName, sprawdza, czy indeks gracza przekracza maksymalny limit. Jeśli tak, loguje komunikat o błędzie.
Waliduje istnienie gracza dla określonego indeksu w ramach konta. Jeśli nie, loguje komunikat o błędzie .
CInputLogin::CharacterCreate
Sprawdza, czy podczas tworzenia postaci przekroczony jest maksymalny indeks gracza. Jeśli tak, loguje komunikat o błędzie.
Zamyka sesję, jeśli limit indeksu gracza zostanie przekroczony.
Cześć,
Wprowadzona poprawka ma na celu rozwiązanie potencjalnych problemów związanych z maksymalną liczbą postaci na konto. Poprawia ona obsługę błędów i zapobiega, aby gracze nie mogli przekroczyć dopuszczalnego indeksu.
Poprawka została wprowadzona w następujących funkcjach:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> input_login.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj: