Skocz do zawartości

Naprawa błędu inicjalizacji liczby materiałów w 'InitializeRefineTable'

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

W dzisiejszym wpisie chciałbym podzielić się z Wami problemem, który napotkałem w funkcji InitializeRefineTable(). Problem dotyczy sposobu, w jaki funkcja ta zarządza danymi o materiałach do ulepszenia.

 

Opis problemu:

W funkcji 'InitializeRefineTable', licznik materiałów do ulepszenia 'material_count' był ustawiany na stałą wartość odpowiadającą maksymalnej liczbie materiałów 'REFINE_MATERIAL_MAX_NUM', niezależnie od rzeczywistej liczby materiałów przypisanych do każdego rekordu w tabeli 'refine_proto'. To podejście prowadziło do sytuacji, w której nawet jeśli materiał nie był określony ('vnum' wynosił 0), system traktował je jako obecne, co mogło skutkować błędami w przetwarzaniu danych.

 

Obecnie funkcja ta ustawia zmienną 'material_count' na stałą wartość, niezależnie od tego, ile materiałów jest faktycznie przypisanych do danego rekordu w tabeli 'refine_proto'. To może prowadzić do sytuacji, w której system traktuje materiały, które nie istnieją, jako obecne. Może to powodować błędy w przetwarzaniu danych.

 

Rozwiązanie:

Rozwiązaniem tego problemu jest dynamiczne ustalanie wartości zmiennej 'material_count' na podstawie rzeczywistej liczby materiałów w danym rekordzie. W pętli przetwarzającej dane materiałów do ulepszenia zmienna 'material_count' jest inkrementowana tylko wtedy, gdy napotkany materiał faktycznie istnieje. Ta zmiana zapewnia, że wartość zmiennej 'material_count' zawsze odzwierciedla rzeczywistą liczbę materiałów dla danego rekordu. Dzięki temu eliminujemy ryzyko błędów w przetwarzaniu danych.

 

W dalszej części poradnika opiszę szczegółowo, jak wprowadzić zmiany w kodzie, aby rozwiązać ten problem. Mam nadzieję, że moje rozwiązanie okaże się pomocne w Waszych projektach.

 

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManagerBoot.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Dziękuje

Opublikowano

Dziękuje

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...