W dzisiejszym wpisie chciałbym podzielić się z Wami problemem, który napotkałem w funkcji InitializeRefineTable(). Problem dotyczy sposobu, w jaki funkcja ta zarządza danymi o materiałach do ulepszenia.
Opis problemu:
W funkcji 'InitializeRefineTable', licznik materiałów do ulepszenia 'material_count' był ustawiany na stałą wartość odpowiadającą maksymalnej liczbie materiałów 'REFINE_MATERIAL_MAX_NUM', niezależnie od rzeczywistej liczby materiałów przypisanych do każdego rekordu w tabeli 'refine_proto'. To podejście prowadziło do sytuacji, w której nawet jeśli materiał nie był określony ('vnum' wynosił 0), system traktował je jako obecne, co mogło skutkować błędami w przetwarzaniu danych.
Obecnie funkcja ta ustawia zmienną 'material_count' na stałą wartość, niezależnie od tego, ile materiałów jest faktycznie przypisanych do danego rekordu w tabeli 'refine_proto'. To może prowadzić do sytuacji, w której system traktuje materiały, które nie istnieją, jako obecne. Może to powodować błędy w przetwarzaniu danych.
Rozwiązanie:
Rozwiązaniem tego problemu jest dynamiczne ustalanie wartości zmiennej 'material_count' na podstawie rzeczywistej liczby materiałów w danym rekordzie. W pętli przetwarzającej dane materiałów do ulepszenia zmienna 'material_count' jest inkrementowana tylko wtedy, gdy napotkany materiał faktycznie istnieje. Ta zmiana zapewnia, że wartość zmiennej 'material_count' zawsze odzwierciedla rzeczywistą liczbę materiałów dla danego rekordu. Dzięki temu eliminujemy ryzyko błędów w przetwarzaniu danych.
W dalszej części poradnika opiszę szczegółowo, jak wprowadzić zmiany w kodzie, aby rozwiązać ten problem. Mam nadzieję, że moje rozwiązanie okaże się pomocne w Waszych projektach.
Cześć,
W dzisiejszym wpisie chciałbym podzielić się z Wami problemem, który napotkałem w funkcji InitializeRefineTable(). Problem dotyczy sposobu, w jaki funkcja ta zarządza danymi o materiałach do ulepszenia.
Opis problemu:
W funkcji 'InitializeRefineTable', licznik materiałów do ulepszenia 'material_count' był ustawiany na stałą wartość odpowiadającą maksymalnej liczbie materiałów 'REFINE_MATERIAL_MAX_NUM', niezależnie od rzeczywistej liczby materiałów przypisanych do każdego rekordu w tabeli 'refine_proto'. To podejście prowadziło do sytuacji, w której nawet jeśli materiał nie był określony ('vnum' wynosił 0), system traktował je jako obecne, co mogło skutkować błędami w przetwarzaniu danych.
Obecnie funkcja ta ustawia zmienną 'material_count' na stałą wartość, niezależnie od tego, ile materiałów jest faktycznie przypisanych do danego rekordu w tabeli 'refine_proto'. To może prowadzić do sytuacji, w której system traktuje materiały, które nie istnieją, jako obecne. Może to powodować błędy w przetwarzaniu danych.
Rozwiązanie:
Rozwiązaniem tego problemu jest dynamiczne ustalanie wartości zmiennej 'material_count' na podstawie rzeczywistej liczby materiałów w danym rekordzie. W pętli przetwarzającej dane materiałów do ulepszenia zmienna 'material_count' jest inkrementowana tylko wtedy, gdy napotkany materiał faktycznie istnieje. Ta zmiana zapewnia, że wartość zmiennej 'material_count' zawsze odzwierciedla rzeczywistą liczbę materiałów dla danego rekordu. Dzięki temu eliminujemy ryzyko błędów w przetwarzaniu danych.
W dalszej części poradnika opiszę szczegółowo, jak wprowadzić zmiany w kodzie, aby rozwiązać ten problem. Mam nadzieję, że moje rozwiązanie okaże się pomocne w Waszych projektach.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'db -> ClientManagerBoot.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień