Skocz do zawartości

Naprawa awarii rdzenia gry przy braku wskaźnika właściciela w 'ClearMountAttributeAndAffect'

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Wywołanie funkcji 'ClearMountAttributeAndAffect' bez przypisanego właściciela może spowodować awarię rdzenia gry. Jest to typowy problem, który występuje, gdy funkcja próbuje uzyskać dostęp do obiektu, który jest 'nullptr'. Aby rozwiązać problem, należy dodać sprawdzenie czy właściciel ('ch') istnieje, przed wywołaniem jakichkolwiek operacji.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Dziękujemy szefie

Opublikowano

Dziękuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...