Opublikowano 9 Grudnia 20231 r Cześć, Wywołanie funkcji 'ClearMountAttributeAndAffect' bez przypisanego właściciela może spowodować awarię rdzenia gry. Jest to typowy problem, który występuje, gdy funkcja próbuje uzyskać dostęp do obiektu, który jest 'nullptr'. Aby rozwiązać problem, należy dodać sprawdzenie czy właściciel ('ch') istnieje, przed wywołaniem jakichkolwiek operacji. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.