Chciałbym podzielić się z Wami pewnym problemem, który zauważyłem w grze. Problem polega na tym, że gdy przywołujemy dużą liczbę potworów, które atakują naszą postać, po ich pokonaniu lub usunięciu nadal widzimy obrażenia wizualne, jakby atak nadal trwał. Efekt ten utrzymuje się nawet po śmierci postaci.
Cześć,
Chciałbym podzielić się z Wami pewnym problemem, który zauważyłem w grze. Problem polega na tym, że gdy przywołujemy dużą liczbę potworów, które atakują naszą postać, po ich pokonaniu lub usunięciu nadal widzimy obrażenia wizualne, jakby atak nadal trwał. Efekt ten utrzymuje się nawet po śmierci postaci.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
➕ Dodaj na samym dole funkcji:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień