Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Chciałbym podzielić się z Wami pewnym problemem, który zauważyłem w grze. Problem polega na tym, że gdy przywołujemy dużą liczbę potworów, które atakują naszą postać, po ich pokonaniu lub usunięciu nadal widzimy obrażenia wizualne, jakby atak nadal trwał. Efekt ten utrzymuje się nawet po śmierci postaci.

 

Przedstawienie błędu:

 

Przedstawienie rozwiązania:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj na samym dole funkcji:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'

 

   🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

    ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h'

 

    🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

     ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

    🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Piękna wstawka, do pełni szczęscia zostało zniwelować lagi przy dużej ilości mobów co zresztą widać na filmiku, postać bije ale obrażenia wchodza po chwili.

Opublikowano

Dzięki Tobie ten bug przestał mnie denerwować. Twój kod był bardzo pomocny. Dziękuję! 🔥

 

Opublikowano

dziekik

Opublikowano

Normalnie można zamieniać?

 

tut:

Spoiler
if (m_DamageQueue.empty())
{
	return;
}

moje:

Spoiler

    if (m_DamageQueue.empty())
        return;

tut:

Spoiler
if(index > 7)
{
	TraceError("ProcessDamageą«ÇŃ·çÇÁ °ˇ´ÉĽş");
	return;
}

moje:

Spoiler

        if(index > 7)
        {
            TraceError("ProcessDamageą«ÇŃ·çÇÁ °ˇ´ÉĽş");
            break;
        }

Opublikowano
  • Autor

Tak, trzeba bo zmieniamy funkcję na bool i musi zwracać true lub false. 

Opublikowano

Chyba z jednych bardzo ważnych poprawek, dobrze że to dodałeś dzięki 😛

Opublikowano

Świetny fix

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

thx

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Jest koxu, nie ma co.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...