Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Chciałbym podzielić się z Wami pewnym problemem, który zauważyłem w grze. Problem polega na tym, że gdy przywołujemy dużą liczbę potworów, które atakują naszą postać, po ich pokonaniu lub usunięciu nadal widzimy obrażenia wizualne, jakby atak nadal trwał. Efekt ten utrzymuje się nawet po śmierci postaci.

 

Przedstawienie błędu:

 

Przedstawienie rozwiązania:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj na samym dole funkcji:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'

 

   🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

    ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 

 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h'

 

    🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

     ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

    🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Opublikowano

Dzięki Tobie ten bug przestał mnie denerwować. Twój kod był bardzo pomocny. Dziękuję! 🔥

 

Opublikowano

Normalnie można zamieniać?

 

tut:

Spoiler
if (m_DamageQueue.empty())
{
	return;
}

moje:

Spoiler

    if (m_DamageQueue.empty())
        return;

tut:

Spoiler
if(index > 7)
{
	TraceError("ProcessDamageą«ÇŃ·çÇÁ °ˇ´ÉĽş");
	return;
}

moje:

Spoiler

        if(index > 7)
        {
            TraceError("ProcessDamageą«ÇŃ·çÇÁ °ˇ´ÉĽş");
            break;
        }

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...