Opublikowano 10 Grudnia 20231 r Cześć, Chciałbym podzielić się z Wami pewnym problemem, który zauważyłem w grze. Problem polega na tym, że gdy przywołujemy dużą liczbę potworów, które atakują naszą postać, po ich pokonaniu lub usunięciu nadal widzimy obrażenia wizualne, jakby atak nadal trwał. Efekt ten utrzymuje się nawet po śmierci postaci. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj na samym dole funkcji: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 10 Grudnia 20231 r Piękna wstawka, do pełni szczęscia zostało zniwelować lagi przy dużej ilości mobów co zresztą widać na filmiku, postać bije ale obrażenia wchodza po chwili.
Opublikowano 10 Grudnia 20231 r Dzięki Tobie ten bug przestał mnie denerwować. Twój kod był bardzo pomocny. Dziękuję! 🔥
Opublikowano 10 Grudnia 20231 r Normalnie można zamieniać? tut: Spoiler if (m_DamageQueue.empty()) { return; } moje: Spoiler if (m_DamageQueue.empty()) return; tut: Spoiler if(index > 7) { TraceError("ProcessDamageą«ÇŃ·çÇÁ °ˇ´ÉĽş"); return; } moje: Spoiler if(index > 7) { TraceError("ProcessDamageą«ÇŃ·çÇÁ °ˇ´ÉĽş"); break; }
Opublikowano 10 Grudnia 20231 r Autor Tak, trzeba bo zmieniamy funkcję na bool i musi zwracać true lub false.
Opublikowano 10 Grudnia 20231 r Chyba z jednych bardzo ważnych poprawek, dobrze że to dodałeś dzięki 😛
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.