Podczas procesu ulepszania przedmiotów, natrafiłem na poważny błąd. W momencie, gdy gracz próbował ulepszyć przedmiot, wymagane do tego materiały były usuwane z jego ekwipunku, co jest standardowym zachowaniem. Jednak wraz z tymi materiałami, usuwany był również sam przedmiot przeznaczony do ulepszenia gdy był na określony jako wymagany przedmiot. Błąd ten wynikał z faktu, iż przedmiot przeznaczony do ulepszenia był nieprawidłowo uwzględniany wśród materiałów wymaganych do ulepszenia. Oznaczało to, że system gry traktował przedmiot źródłowy na równi z materiałami używanymi w procesie ulepszania, co prowadziło do błędnego usunięcia powodując awarie rdzenia gry. Pewnie się zastanawiasz kto ustawia przedmiot źródłowy jako ulepszacz? A no właśnie w systemie talizmanów zachodzi taka sytuacja.
Cześć,
Podczas procesu ulepszania przedmiotów, natrafiłem na poważny błąd. W momencie, gdy gracz próbował ulepszyć przedmiot, wymagane do tego materiały były usuwane z jego ekwipunku, co jest standardowym zachowaniem. Jednak wraz z tymi materiałami, usuwany był również sam przedmiot przeznaczony do ulepszenia gdy był na określony jako wymagany przedmiot. Błąd ten wynikał z faktu, iż przedmiot przeznaczony do ulepszenia był nieprawidłowo uwzględniany wśród materiałów wymaganych do ulepszenia. Oznaczało to, że system gry traktował przedmiot źródłowy na równi z materiałami używanymi w procesie ulepszania, co prowadziło do błędnego usunięcia powodując awarie rdzenia gry. Pewnie się zastanawiasz kto ustawia przedmiot źródłowy jako ulepszacz? A no właśnie w systemie talizmanów zachodzi taka sytuacja.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 2x - Szukaj
♻️ 2x - Zamień
🔍 2x - Szukaj
♻️ 2x - Zamień
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
➕ Dodaj