Opublikowano 16 Grudnia 20231 r Cześć, Chciałbym podzielić się z Wami zmianami, które wprowadziłem w funkcji Create, odpowiedzialnej za tworzenie nowych postaci. Opis zmian: Wyodrębnienie Generowania UID W poprzedniej wersji funkcji Create, generowanie UID odbywało się przez funkcję GetCRC32, która była podatna na kolizje. Zamiast tego, zdecydowałem się na wykorzystanie identyfikatorów UUID. UUID (Universally Unique Identifier) to unikalny identyfikator generowany losowo. Jest on znacznie mniej podatny na kolizje niż zwykły ciąg znaków CRC32. Zalety korzystania z UUID Unikalną identyfikację postaci/potwora pozostaje stały niezależnie od tłumaczenia nazw potworów na różne języki. UUID pozostaje niezmieniony, nawet jeśli format nazwy potworów ulegnie zmianie (np. dodanie/usunięcie spacji). Zaktualizowana klasa VID Klasa VID teraz przechowuje identyfikator UUID zamiast CRC32. Identyfikatory CRC32 są generowane na podstawie nazwy postaci są one podatne na konflikty, jeśli nazwy postaci są podobne. Identyfikatory UUID są generowane losowo i są zawsze unikalne. Aktualizacja typów dla argumentu: const char * c_pszName ➡️ std::string_view displayName Wymagane: Minimalny standard: C++17 Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj wyżej nową funkcję: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj wyżej nową funkcję: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> vid.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> stdx.h' ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.