Dziś zajmiemy się zabezpieczeniem serwera przed atakiem typu flood, który może powodować rozłączenia graczy. Atak ten wykorzystuje błąd w uwierzytelnianiu gracza podczas dodawania do listy przyjaciół przez funkcję messenger_auth. Naszym celem jest zapewnienie stabilności serwera i ochrona przed nadmiernym zalewaniem pakietami, które może negatywnie wpłynąć na doświadczenie graczy.
Cześć,
Dziś zajmiemy się zabezpieczeniem serwera przed atakiem typu flood, który może powodować rozłączenia graczy. Atak ten wykorzystuje błąd w uwierzytelnianiu gracza podczas dodawania do listy przyjaciół przez funkcję messenger_auth. Naszym celem jest zapewnienie stabilności serwera i ochrona przed nadmiernym zalewaniem pakietami, które może negatywnie wpłynąć na doświadczenie graczy.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
Jeśli nie masz tu żadnych zmian możesz zaktualizować cały kod.
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień