Ostatnio naprawiałem błąd z flood exploitem w 'messenger_auth'. Podczas prac natknąłem się na inny problem. Otóż, gracz, który ma już innego gracza na liście znajomych, może wysłać mu kolejne zaproszenie do znajomych. W takim przypadku powinno być wyświetlane powiadomienie, że gracz jest już na liście znajomych.
Cześć,
Ostatnio naprawiałem błąd z flood exploitem w 'messenger_auth'. Podczas prac natknąłem się na inny problem. Otóż, gracz, który ma już innego gracza na liście znajomych, może wysłać mu kolejne zaproszenie do znajomych. W takim przypadku powinno być wyświetlane powiadomienie, że gracz jest już na liście znajomych.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'
➕ Dodaj: