Opublikowano 17 Grudnia 20231 r Cześć, Ostatnio naprawiałem błąd z flood exploitem w 'messenger_auth'. Podczas prac natknąłem się na inny problem. Otóż, gracz, który ma już innego gracza na liście znajomych, może wysłać mu kolejne zaproszenie do znajomych. W takim przypadku powinno być wyświetlane powiadomienie, że gracz jest już na liście znajomych. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt' ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 17 Grudnia 20231 r U mnie jak usune kogoś ze znaj to u niego dalej jestem na liście, lel? Dzięki za fixa 😜
Opublikowano 17 Grudnia 20231 r Cytat "NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS_%s"; "[Przyjaciele] Jesteś już przejacielem gracza %s."; Cytat ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS")); Tutaj przypadkiem w chatPacket też nie powinno być %s? ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS %s")); a w locale_string "NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS %s";
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.