Skocz do zawartości

Naprawa błędu dodawania gracza do listy znajomych, gdy gracz jest już naszym znajomym

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Ostatnio naprawiałem błąd z flood exploitem w 'messenger_auth'. Podczas prac natknąłem się na inny problem. Otóż, gracz, który ma już innego gracza na liście znajomych, może wysłać mu kolejne zaproszenie do znajomych. W takim przypadku powinno być wyświetlane powiadomienie, że gracz jest już na liście znajomych.

 

Przedstawienie błędu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Przedstawienie rozwiązania

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'

 

   Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐


 

Featured Replies

Opublikowano

Dziękuje bardzo serdecznie, dobra robota 😄

Opublikowano

U mnie jak usune kogoś ze znaj to u niego dalej jestem na liście, lel?

Dzięki za fixa 😜

Opublikowano
Cytat
"NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS_%s";
"[Przyjaciele] Jesteś już przejacielem gracza %s.";
Cytat

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS"));

Tutaj przypadkiem w chatPacket też nie powinno być %s?

 

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS %s"));

a w locale_string "NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS %s";

Opublikowano
  • Autor

Zgadza się, zapomniałem poprawić, dzięki za info. 

Opublikowano

Dziekuje

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tymi tematami, to już mi sporo czasu zaoszczędziłeś xD

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...