Skocz do zawartości
Dnia 29.06 usuwamy dział 'Płatne Zlecenia' zalecamy przejście na Marketplace

Naprawa błędu dodawania gracza do listy znajomych, gdy gracz jest już naszym znajomym

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Ostatnio naprawiałem błąd z flood exploitem w 'messenger_auth'. Podczas prac natknąłem się na inny problem. Otóż, gracz, który ma już innego gracza na liście znajomych, może wysłać mu kolejne zaproszenie do znajomych. W takim przypadku powinno być wyświetlane powiadomienie, że gracz jest już na liście znajomych.

 

Przedstawienie błędu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Przedstawienie rozwiązania

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> messenger_manager.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'

 

   Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐


 

Opublikowano
Cytat
"NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS_%s";
"[Przyjaciele] Jesteś już przejacielem gracza %s.";
Cytat

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS"));

Tutaj przypadkiem w chatPacket też nie powinno być %s?

 

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS %s"));

a w locale_string "NOTIFICATION_IS_ALREADY_FRIENDS %s";

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...