Opublikowano 18 Grudnia 20231 r Cześć, Jeśli w pliku odpowiadającym za zestaw tekstur podłoża do mapy nie określimy zestawu tekstur, klient może mieć problem i zostać zamknięty. Ten problem może nie wystąpić, ale lepiej zabezpieczyć. Czasem program do tworzenia map WorldEditor potrafi namieszać w tym pliku i zostawić pustą ścieżkę. Przykładowo, w pliku dla miasta pierwszego Jinno, jeśli w zestawie tekstur nie będzie ścieżki do tekstury Texture004, klient zostanie zamknięty, gdy będzie próbował ją załadować. Przykład wywołania błędu na podstawie textureset dla Jinno: metin2_c1.txt Spoiler 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'PRTerrainLib -> TextureSet.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕Wyżej dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.