Jeśli w pliku odpowiadającym za zestaw tekstur podłoża do mapy nie określimy zestawu tekstur, klient może mieć problem i zostać zamknięty. Ten problem może nie wystąpić, ale lepiej zabezpieczyć. Czasem program do tworzenia map WorldEditor potrafi namieszać w tym pliku i zostawić pustą ścieżkę. Przykładowo, w pliku dla miasta pierwszego Jinno, jeśli w zestawie tekstur nie będzie ścieżki do tekstury Texture004, klient zostanie zamknięty, gdy będzie próbował ją załadować.
Przykład wywołania błędu na podstawie textureset dla Jinno: metin2_c1.txt
Cześć,
Jeśli w pliku odpowiadającym za zestaw tekstur podłoża do mapy nie określimy zestawu tekstur, klient może mieć problem i zostać zamknięty. Ten problem może nie wystąpić, ale lepiej zabezpieczyć. Czasem program do tworzenia map WorldEditor potrafi namieszać w tym pliku i zostawić pustą ścieżkę. Przykładowo, w pliku dla miasta pierwszego Jinno, jeśli w zestawie tekstur nie będzie ścieżki do tekstury Texture004, klient zostanie zamknięty, gdy będzie próbował ją załadować.
Przykład wywołania błędu na podstawie textureset dla Jinno: metin2_c1.txt
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'PRTerrainLib -> TextureSet.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
➕Wyżej dodaj:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
➕ Dodaj: