Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Jeśli w pliku odpowiadającym za zestaw tekstur podłoża do mapy nie określimy zestawu tekstur, klient może mieć problem i zostać zamknięty. Ten problem może nie wystąpić, ale lepiej zabezpieczyć. Czasem program do tworzenia map WorldEditor potrafi namieszać w tym pliku i zostawić pustą ścieżkę. Przykładowo, w pliku dla miasta pierwszego Jinno, jeśli w zestawie tekstur nie będzie ścieżki do tekstury Texture004, klient zostanie zamknięty, gdy będzie próbował ją załadować.

 

Przykład wywołania błędu na podstawie textureset dla Jinno: metin2_c1.txt

Spoiler
🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'PRTerrainLib -> TextureSet.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Wyżej dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

Amazing

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...