Skocz do zawartości

Naprawa błędu ataku dystansowego z uwzględnieniem pozycji gracza na wierzchowcu

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Szybka poprawka dla ataku umiejętności dystansowych. Poprawka ta dotyczy sytuacji, w której cel ataku zmienia swoją pozycję. Wcześniej, jeśli cel wsiadał na wierzchowca, atak umiejętności dystansowych trafiał w jego poprzednią pozycję, w której znajdował się, zanim wsiadł na wierzchowca. Rozwiązanie polega na tym, że podczas ataku umiejętności dystansowych pozycja celu jest teraz aktualizowana na jego aktualną pozycję, czyli pozycję na wierzchowcu.

 

Przedstawienie błędu:

 

 Przedstawienie rozwiązania:

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceFly.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

dzięki

Z duszkiem jak kojarze też był takowy problem

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

Dziękuje

Opublikowano

Dzięki

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...