Szybka poprawka dla ataku umiejętności dystansowych. Poprawka ta dotyczy sytuacji, w której cel ataku zmienia swoją pozycję. Wcześniej, jeśli cel wsiadał na wierzchowca, atak umiejętności dystansowych trafiał w jego poprzednią pozycję, w której znajdował się, zanim wsiadł na wierzchowca. Rozwiązanie polega na tym, że podczas ataku umiejętności dystansowych pozycja celu jest teraz aktualizowana na jego aktualną pozycję, czyli pozycję na wierzchowcu.
Cześć,
Szybka poprawka dla ataku umiejętności dystansowych. Poprawka ta dotyczy sytuacji, w której cel ataku zmienia swoją pozycję. Wcześniej, jeśli cel wsiadał na wierzchowca, atak umiejętności dystansowych trafiał w jego poprzednią pozycję, w której znajdował się, zanim wsiadł na wierzchowca. Rozwiązanie polega na tym, że podczas ataku umiejętności dystansowych pozycja celu jest teraz aktualizowana na jego aktualną pozycję, czyli pozycję na wierzchowcu.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceFly.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj: