Ostatnio podczas prac przy funkcji obsługującej komentarze gildii natknąłem się na kolejny istotny błąd. Gdy próbujemy wysłać komentarz do gildii wstawiając same białe znaki (np. spacje), funkcja odpowiadająca za dodawanie komentarza, doda go bez problemu. W prawidłowym przypadku taka wiadomość nie powinna zostać wysłana, a gracz powinien otrzymać komunikat, który go informuje o błędzie w wysyłaniu pustych wiadomości lub składających się tylko z białych znaków. Nie widziałem rozwiązania tego problemu w żadnym innym miejscu, dlatego przygotowałem dla Państwa poprawkę tego błędu.
Poprawka polega na wprowadzeniu dodatkowego warunku w funkcji odpowiedzialnej za dodawanie komentarzy. Warunek ten sprawdza, czy komentarz zawiera jakiekolwiek znaki oprócz białych znaków. Jeśli komentarz nie zawiera żadnych znaków, to funkcja zwraca komunikat błędu.
Cześć,
Ostatnio podczas prac przy funkcji obsługującej komentarze gildii natknąłem się na kolejny istotny błąd. Gdy próbujemy wysłać komentarz do gildii wstawiając same białe znaki (np. spacje), funkcja odpowiadająca za dodawanie komentarza, doda go bez problemu. W prawidłowym przypadku taka wiadomość nie powinna zostać wysłana, a gracz powinien otrzymać komunikat, który go informuje o błędzie w wysyłaniu pustych wiadomości lub składających się tylko z białych znaków. Nie widziałem rozwiązania tego problemu w żadnym innym miejscu, dlatego przygotowałem dla Państwa poprawkę tego błędu.
Poprawka polega na wprowadzeniu dodatkowego warunku w funkcji odpowiedzialnej za dodawanie komentarzy. Warunek ten sprawdza, czy komentarz zawiera jakiekolwiek znaki oprócz białych znaków. Jeśli komentarz nie zawiera żadnych znaków, to funkcja zwraca komunikat błędu.
Przedstawienie błędu
Przedstawienie rozwiązania
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> guild.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> utilis.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'
➕ Dodaj: