Skocz do zawartości
Opublikowano

Dzien dobry! Otoz czerpiac inspiracje z innego serwera, postanowilem zrobic - jak w temacie - pionowy ekwipunek pasa. Wedlug mnie, wyglada to estetyczniej niz ten prostokad wystajacy jak pol du*y zza krzaka. 
Jednakze tutaj napotykam problem, mianowicie, dziala tylko pierwsze 5 slotow pasa, gdy chce wlozyc tam mikstury. Malo tego, muszę je wkladac całkowicie w lewym górnym rogu slotu.
W src clienta (gametype.h)
Zmienione:
    const DWORD c_Belt_Inventory_Width = 4;
    const DWORD c_Belt_Inventory_Height= 4;
W src srv (lenght.h)
    BELT_INVENTORY_SLOT_WIDTH = 1,
    BELT_INVENTORY_SLOT_HEIGHT= 16,
Klient:
  "start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START,
  "x_count" : 1,
   "y_count" : 16,

Nie wiem, czy trzeba zmienic cos jeszcze, zastanawia mnie jeszcze otoczka, którą nałożyłem wokół slotów, bo jak widać na poniżej załączonym screenie, jest trochę większa, jak gdyby ten wpis:

           ## Real Belt Inventory Board
             {
                  "name" : "BeltInventoryBoard",
                    "type" : "board",
                    "style" : ("attach", "float"),

                    "x" : 10,
                    "y" : 0,

                    "width" : 32,
                    "height" : 550,


Mial jakies ograniczenie jesli chodzi o szerokość.. Baaardzo prosilbym o pomoc jesli ktos ma do tego glowe i czas.. Pozdrawiam serdecznie!

image.png

Edytowane przez Makaveli

Rozwiązane przez makaveli_the_don_

Przejdź do rozwiązania

Featured Replies

Opublikowano

Robiłeś zmiany w pliku beltinventorywindows.py? 

 

						## Belt Inventory Slots
						{
							"name" : "BeltInventorySlot",
							"type" : "grid_table",

							"x" : 5,
							"y" : 5,

							"start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START,
							"x_count" : 4,
							"y_count" : 4,
							"x_step" : 32,
							"y_step" : 32,

							"image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
						},

 

Opublikowano
  • Autor

Tak jest, x:1 y2. podejrzewam, ze bez tego gui nie wygladalo by tak jak na filmiku, ktory wrzuce zaraz do podgladu. 
Przy okazji up, odkryłem, że chyba tło slotów ma znaczenie, albo gdzieś odgórnie jest zakodowany szyk slotów i nie da się ich zmienić, bądź mocno kombinować. W filmiku zmienilem spowrotem ustawienia uiinventory i beltinventory window oprócz slotów, aby sprawdzić, czy wlasnie wina lezy po stronie tego tła.
@Edit. Usunalem otoczke w beltinventory tak, aby zostaly same sloty, ale to nic nie dalo. Wydaje mi sie, ze blad jest w uiinwentory, jednak nie mam juz pomyslu. Probowalem wszystkiego. Gra zachowuje sie jak by chciala wymusic wsadzenie itemow w obrebie "fabrycznego" prostokatu, jednak ze jak widac na filmiku, sloty sie podswietlaja gdy naklada sie na nie item.

Edytowane przez Makaveli

Opublikowano

Spróbuj dodać taki board jak na pierwszym screenie i do niego jako children sloty. 

Opublikowano
  • Autor

Tez probowalem, efekt taki sam jak na filmie..
Z tym, ze widze tutaj dwa wpisy, ktore jak by odpowiadaja za ten board chyba.
 

Spoiler

import uiScriptLocale
import item

EQUIPMENT_START_INDEX = 90

window = {
    "name" : "BeltInventoryWindow",

    "x" : SCREEN_WIDTH - 37,
    "y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565 + 209 + 32,
#    "x" : -148,
#    "y" : 241,
    "width" : 37,
    "height" : 565,

    "type" : "image",
    "image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/bg.tga",


    "children" :
    (
        ## Expand Buttons
        {
            "name" : "ExpandBtn",
            "type" : "button",

            "x" : 2,
            "y" : 15,

            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_normal.tga",
            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_over.tga",
            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_down.tga",
            "disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_disabled.tga",
        },


        ## Belt Inventory Layer (include minimize button)
        {
            "name" : "BeltInventoryLayer",
#            "type" : "board",
#            "style" : ("attach", "float"),

            "x" : 5,
            "y" : 0,

            "width" : 148,
            "height" : 139,

            "children" :
            (
                ## Minimize Button
                {
                    "name" : "MinimizeBtn",
                    "type" : "button",

                    "x" : 2,
                    "y" : 15,

                    "width" : 10,

                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_normal.tga",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_over.tga",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_down.tga",
                    "disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_disabled.tga",
                },

                ## Real Belt Inventory Board
                {
                    "name" : "BeltInventoryBoard",
                    "type" : "board",
                    "style" : ("attach", "float"),

                    "x" : 10,
                    "y" : 0,

                    "width" : 37,
                    "height" : 565,

                    "children" :
                    (
                        ## Belt Inventory Slots
                        {
                            "name" : "BeltInventorySlot",
                            "type" : "grid_table",

                            "x" : 5,
                            "y" : 5,

                            "start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START,
                            "x_count" : 1,
                            "y_count" : 16,
                            "x_step" : 32,
                            "y_step" : 32,

                            "image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
                        },
                    ),
                },
            )
        },

    ),
}
 

Jednak wydaje mi sie, ze jakis wplyw moze miec wywolany obraz bg.tga. U mnie wyglada on tak:
 

Zrzut ekranu 2023-12-20 053955.png

Opublikowano
  • Autor
  • Rozwiązanie

@Up. Chciałbym poinformować, że uporałem się z tym. Trochę edycji jest, jeśli są jacyś chętni mogę wstawić poradnik 🙂 . @Sevencedziękuje za chęci i podpowiedź! 🙂

Opublikowano

Cieszę się że poradziłeś sobie z tym problemem w takim razie temat zamykam. 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.