Opublikowano 19 Grudnia 20231 r Dzien dobry! Otoz czerpiac inspiracje z innego serwera, postanowilem zrobic - jak w temacie - pionowy ekwipunek pasa. Wedlug mnie, wyglada to estetyczniej niz ten prostokad wystajacy jak pol du*y zza krzaka. Jednakze tutaj napotykam problem, mianowicie, dziala tylko pierwsze 5 slotow pasa, gdy chce wlozyc tam mikstury. Malo tego, muszę je wkladac całkowicie w lewym górnym rogu slotu. W src clienta (gametype.h) Zmienione: const DWORD c_Belt_Inventory_Width = 4; const DWORD c_Belt_Inventory_Height= 4; W src srv (lenght.h) BELT_INVENTORY_SLOT_WIDTH = 1, BELT_INVENTORY_SLOT_HEIGHT= 16, Klient: "start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START, "x_count" : 1, "y_count" : 16, Nie wiem, czy trzeba zmienic cos jeszcze, zastanawia mnie jeszcze otoczka, którą nałożyłem wokół slotów, bo jak widać na poniżej załączonym screenie, jest trochę większa, jak gdyby ten wpis: ## Real Belt Inventory Board { "name" : "BeltInventoryBoard", "type" : "board", "style" : ("attach", "float"), "x" : 10, "y" : 0, "width" : 32, "height" : 550, Mial jakies ograniczenie jesli chodzi o szerokość.. Baaardzo prosilbym o pomoc jesli ktos ma do tego glowe i czas.. Pozdrawiam serdecznie! Edytowane 19 Grudnia 20231 r przez Makaveli
Opublikowano 19 Grudnia 20231 r Robiłeś zmiany w pliku beltinventorywindows.py? ## Belt Inventory Slots { "name" : "BeltInventorySlot", "type" : "grid_table", "x" : 5, "y" : 5, "start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START, "x_count" : 4, "y_count" : 4, "x_step" : 32, "y_step" : 32, "image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub" },
Opublikowano 19 Grudnia 20231 r Autor Tak jest, x:1 y2. podejrzewam, ze bez tego gui nie wygladalo by tak jak na filmiku, ktory wrzuce zaraz do podgladu. Przy okazji up, odkryłem, że chyba tło slotów ma znaczenie, albo gdzieś odgórnie jest zakodowany szyk slotów i nie da się ich zmienić, bądź mocno kombinować. W filmiku zmienilem spowrotem ustawienia uiinventory i beltinventory window oprócz slotów, aby sprawdzić, czy wlasnie wina lezy po stronie tego tła. @Edit. Usunalem otoczke w beltinventory tak, aby zostaly same sloty, ale to nic nie dalo. Wydaje mi sie, ze blad jest w uiinwentory, jednak nie mam juz pomyslu. Probowalem wszystkiego. Gra zachowuje sie jak by chciala wymusic wsadzenie itemow w obrebie "fabrycznego" prostokatu, jednak ze jak widac na filmiku, sloty sie podswietlaja gdy naklada sie na nie item. bandicam 2023-12-19 18-38-00-433.mp4 Edytowane 19 Grudnia 20231 r przez Makaveli
Opublikowano 19 Grudnia 20231 r Spróbuj dodać taki board jak na pierwszym screenie i do niego jako children sloty.
Opublikowano 20 Grudnia 20231 r Autor Tez probowalem, efekt taki sam jak na filmie.. Z tym, ze widze tutaj dwa wpisy, ktore jak by odpowiadaja za ten board chyba. Spoiler import uiScriptLocale import item EQUIPMENT_START_INDEX = 90 window = { "name" : "BeltInventoryWindow", "x" : SCREEN_WIDTH - 37, "y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565 + 209 + 32, # "x" : -148, # "y" : 241, "width" : 37, "height" : 565, "type" : "image", "image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/bg.tga", "children" : ( ## Expand Buttons { "name" : "ExpandBtn", "type" : "button", "x" : 2, "y" : 15, "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_normal.tga", "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_over.tga", "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_down.tga", "disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_expand_disabled.tga", }, ## Belt Inventory Layer (include minimize button) { "name" : "BeltInventoryLayer", # "type" : "board", # "style" : ("attach", "float"), "x" : 5, "y" : 0, "width" : 148, "height" : 139, "children" : ( ## Minimize Button { "name" : "MinimizeBtn", "type" : "button", "x" : 2, "y" : 15, "width" : 10, "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_normal.tga", "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_over.tga", "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_down.tga", "disable_image" : "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/btn_minimize_disabled.tga", }, ## Real Belt Inventory Board { "name" : "BeltInventoryBoard", "type" : "board", "style" : ("attach", "float"), "x" : 10, "y" : 0, "width" : 37, "height" : 565, "children" : ( ## Belt Inventory Slots { "name" : "BeltInventorySlot", "type" : "grid_table", "x" : 5, "y" : 5, "start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START, "x_count" : 1, "y_count" : 16, "x_step" : 32, "y_step" : 32, "image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub" }, ), }, ) }, ), } Jednak wydaje mi sie, ze jakis wplyw moze miec wywolany obraz bg.tga. U mnie wyglada on tak:
Opublikowano 20 Grudnia 20231 r Autor Rozwiązanie @Up. Chciałbym poinformować, że uporałem się z tym. Trochę edycji jest, jeśli są jacyś chętni mogę wstawić poradnik 🙂 . @Sevencedziękuje za chęci i podpowiedź! 🙂 bandicam 2023-12-20 21-54-21-288.mp4
Opublikowano 21 Grudnia 20231 r Cieszę się że poradziłeś sobie z tym problemem w takim razie temat zamykam.