Skocz do zawartości

Naprawa błędu bezpieczeństwa w funkcji 'EncodeInsertPacket' i 'EncodeRemovePacket'

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Kolejna poprawka bezpieczeństwa dotyczy funkcji 'EncodeInsertPacket' i ''EncodeRemovePacket'. W tej funkcji nie ma sprawdzenia, czy wskaźnik 'ent' nie jest równy nullptr. Jest to potencjalne źródło błędu, które może prowadzić do awarii gry. Poza tym istnieje jeszcze jeden problem związany z potencjalnym przepełnieniem rozmiaru bufora. W celu zabezpieczenia przed tymi błędami, zmieniłem funkcję strlcpy na strncpy, która pozwala bezpośrednio kontrolować wielkość bufora.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Nic nie rozumiem ale buja, dzięki.

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Naprawa błędu bezpieczeństwa w funkcji 'EncodeInsertPacket' i 'EncodeRemovePacket'
Opublikowano

Jak naprawa błędu to naprawa błędu 😄

Opublikowano

Dziękuję! ❤️

 

Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

Dzięki

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...