Kolejna poprawka bezpieczeństwa dotyczy funkcji 'EncodeInsertPacket' i ''EncodeRemovePacket'. W tej funkcji nie ma sprawdzenia, czy wskaźnik 'ent' nie jest równy nullptr. Jest to potencjalne źródło błędu, które może prowadzić do awarii gry. Poza tym istnieje jeszcze jeden problem związany z potencjalnym przepełnieniem rozmiaru bufora. W celu zabezpieczenia przed tymi błędami, zmieniłem funkcję strlcpy na strncpy, która pozwala bezpośrednio kontrolować wielkość bufora.
Cześć,
Kolejna poprawka bezpieczeństwa dotyczy funkcji 'EncodeInsertPacket' i ''EncodeRemovePacket'. W tej funkcji nie ma sprawdzenia, czy wskaźnik 'ent' nie jest równy nullptr. Jest to potencjalne źródło błędu, które może prowadzić do awarii gry. Poza tym istnieje jeszcze jeden problem związany z potencjalnym przepełnieniem rozmiaru bufora. W celu zabezpieczenia przed tymi błędami, zmieniłem funkcję strlcpy na strncpy, która pozwala bezpośrednio kontrolować wielkość bufora.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
➕ Dodaj: