Opublikowano 20 Grudnia 20231 r Cześć, Kolejna poprawka bezpieczeństwa dotyczy funkcji 'EncodeInsertPacket' i ''EncodeRemovePacket'. W tej funkcji nie ma sprawdzenia, czy wskaźnik 'ent' nie jest równy nullptr. Jest to potencjalne źródło błędu, które może prowadzić do awarii gry. Poza tym istnieje jeszcze jeden problem związany z potencjalnym przepełnieniem rozmiaru bufora. W celu zabezpieczenia przed tymi błędami, zmieniłem funkcję strlcpy na strncpy, która pozwala bezpośrednio kontrolować wielkość bufora. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.