Skocz do zawartości

Naprawa błędu niezgodności struktury dla pakietu 'TPacketGCItemGroundAdd'

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Podczas przeglądania kodu w poszukiwaniu potencjalnych błędów zauważyłem, że pakiet TPacketGCItemGroundAdd ma różne nazwy pól struktury odpowiadających za pozycję. Na serwerze pola te nazywają się x, y i z, a na kliencie lx, ly i lz. Może to powodować problemy z komunikacją, ponieważ serwer próbuje wysłać pakiet o innej strukturze niż klient, który próbuje odebrać te dane. W rezultacie dane mogą zostać niepoprawnie odczytane. Nie wiem, czy ten błąd występuje na wszystkich oryginalnych branchach, ale u mnie wystąpił, więc należy go poprawić.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Uwaga: możesz mieć inną strukturę pakietu, wtedy popraw tylko nazwy dla typu long. Wcześniej sprawdź jak wygląda u Ciebie ta struktura na serwerze w pliku packet.h. 

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Uwaga: Tu również najlepiej zmień nazwy tylko dla lX, lY, lZ na x, y, z. 

Featured Replies

Opublikowano

Grubsza akcja 😮

Opublikowano

Dziękuje

 

Spoiler

 

Edytowane przez atk

Opublikowano

Dziękować

Opublikowano

ty

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...