Opublikowano 20 Grudnia 20231 r Cześć, Podczas przeglądania kodu w poszukiwaniu potencjalnych błędów zauważyłem, że pakiet TPacketGCItemGroundAdd ma różne nazwy pól struktury odpowiadających za pozycję. Na serwerze pola te nazywają się x, y i z, a na kliencie lx, ly i lz. Może to powodować problemy z komunikacją, ponieważ serwer próbuje wysłać pakiet o innej strukturze niż klient, który próbuje odebrać te dane. W rezultacie dane mogą zostać niepoprawnie odczytane. Nie wiem, czy ten błąd występuje na wszystkich oryginalnych branchach, ale u mnie wystąpił, więc należy go poprawić. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Uwaga: możesz mieć inną strukturę pakietu, wtedy popraw tylko nazwy dla typu long. Wcześniej sprawdź jak wygląda u Ciebie ta struktura na serwerze w pliku packet.h. 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Uwaga: Tu również najlepiej zmień nazwy tylko dla lX, lY, lZ na x, y, z.
Opublikowano 20 Grudnia 20231 r Dziękuje Spoiler podziekowanie.mp4 Edytowane 20 Grudnia 20231 r przez atk
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.