Podczas przeglądania kodu w poszukiwaniu potencjalnych błędów zauważyłem, że pakiet TPacketGCItemGroundAdd ma różne nazwy pól struktury odpowiadających za pozycję. Na serwerze pola te nazywają się x, y i z, a na kliencie lx, ly i lz. Może to powodować problemy z komunikacją, ponieważ serwer próbuje wysłać pakiet o innej strukturze niż klient, który próbuje odebrać te dane. W rezultacie dane mogą zostać niepoprawnie odczytane. Nie wiem, czy ten błąd występuje na wszystkich oryginalnych branchach, ale u mnie wystąpił, więc należy go poprawić.
Uwaga: możesz mieć inną strukturę pakietu, wtedy popraw tylko nazwy dla typu long. Wcześniej sprawdź jak wygląda u Ciebie ta struktura na serwerze w pliku packet.h.
Cześć,
Podczas przeglądania kodu w poszukiwaniu potencjalnych błędów zauważyłem, że pakiet TPacketGCItemGroundAdd ma różne nazwy pól struktury odpowiadających za pozycję. Na serwerze pola te nazywają się x, y i z, a na kliencie lx, ly i lz. Może to powodować problemy z komunikacją, ponieważ serwer próbuje wysłać pakiet o innej strukturze niż klient, który próbuje odebrać te dane. W rezultacie dane mogą zostać niepoprawnie odczytane. Nie wiem, czy ten błąd występuje na wszystkich oryginalnych branchach, ale u mnie wystąpił, więc należy go poprawić.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
Uwaga: możesz mieć inną strukturę pakietu, wtedy popraw tylko nazwy dla typu long. Wcześniej sprawdź jak wygląda u Ciebie ta struktura na serwerze w pliku packet.h.
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
Uwaga: Tu również najlepiej zmień nazwy tylko dla lX, lY, lZ na x, y, z.