Skocz do zawartości

Dołącz do społeczności Sharegon

Odkryj świat technologii, gier i programowania w Sharegon.pl 🚀

Czy jesteś pasjonatem nowych technologii, zapalonym graczem, czy aspirującym programistą? Nasza społeczność jest miejscem dla Ciebie! Tutaj możesz dzielić się swoimi pomysłami, uczestniczyć w ekscytujących dyskusjach i uczyć się od ekspertów w dziedzinie. Zdobywaj osiągnięcia, buduj swoją reputację i rywalizuj z innymi entuzjastami.

Twoja wiedza i umiejętności mogą wzbogacić naszą społeczność. Stań się częścią Sharegon! 🧩🌐

header

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, przedstawiam wam oprogramowanie o nazwie Voodo2. API pozwala na uzyskanie wysokiej jakości renderowania tekstur w grze za pomocą specjalnych DLL, bez żadnej ingerencji w kod.
Oprogramowanie jest open-source więc można je dostosować do własnych potrzeb.

📷 Poniżej przedstawiam różnicę przed zmianami oraz po zmianach dokonanych w programie.

image.png.d33074f37552d4090d88f187e5272580.png

Download: 

🔐 Ukryta Treść 🔐


Skan:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Pierwsze użycie
1. W pierwszej kolejności otwieramy archiwum o nazwie dgVoodoo2_82_1, wrzucamy pliki dgVoodoo.conf oraz dgVoodooCpl.exe do głównego folderu clienta gry.
2. Następnie przechodzimy do folderu 3Dfx/x86 i przerzucamy 3 pliki dll do głównego folderu clienta gry.
3. Potem wracamy do folderu MS/x86 i również przerzucamy 4 pliki dll do głównego folderu clienta gry.

To wszystko, możemy przejść do interfejsu programu.

➡️ Konfiguracja dll
Przechodzimy do głównego folderu naszego clienta i uruchamiamy program o nazwie dgVoodooCpl.exenaszym oczom ukaże się taki oto ekran:
image.png.86a9604ac0e013954a9aa5887f510a26.png
Gdy klikniemy na górny banner PPM możemy rozwinąć wszystkie możliwe opcje konfiguracji, podstawowo są pokazane tylko 3 (General, Glide, DirectX)
image.png.3319b8b7b647ea09b4b716f13717d754.png

To by było na tyle, polecam pobawić się z ustawieniami i znaleźć najlepsze opcje konfiguracji dla siebie, oczywiście obserwując przy tym zużycie procesora oraz ramu przez Waszego bina, bo czasami można mocno przesadzić z ustawieniami.
Zachęcam również do podzielenia się swoimi konfiguracjami tak aby znaleźć najlepsze możliwe ustawienia. 
Aby zapisać ustawienia wystarczy kliknąć przycisk "Apply".

Co do błędów to u mnie na ten moment występują problemy z wyświetlaniem thinboarda oraz rendertargetem, ale to prawdopodobnie przez jakieś złe ustawienia.

  • Lubię 11
  • Serce 4
  • Lubię 11
  • Serce 4
Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/366-api-wysokiej-jako%C5%9Bci-renderowanie-tekstur-directx12/
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wrażeniem tego tematu, bardzo estetycznie przedstawione. Program pozwoli przenieść metka na wyższy poziom graficzny, tekstury wyglądają takie bardzo żywe podoba mi się ten efekt. 

Przesyłam bardzo dużeeego plusika za tą publikację, dziękujemy. 

  • Lubię 1
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/366-api-wysokiej-jako%C5%9Bci-renderowanie-tekstur-directx12/#findComment-1743
Udostępnij na innych stronach

  • Zephyr zmienił(a) tytuł na API - Wysokiej jakości renderowanie tekstur - DirectX12

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...