Skocz do zawartości

API - Wysokiej jakości renderowanie tekstur - DirectX12

Featured Replies

Opublikowano

Cześć, przedstawiam wam oprogramowanie o nazwie Voodo2. API pozwala na uzyskanie wysokiej jakości renderowania tekstur w grze za pomocą specjalnych DLL, bez żadnej ingerencji w kod.
Oprogramowanie jest open-source więc można je dostosować do własnych potrzeb.

📷 Poniżej przedstawiam różnicę przed zmianami oraz po zmianach dokonanych w programie.

image.png.d33074f37552d4090d88f187e5272580.png

Download: 

🔐 Ukryta Treść 🔐


Skan:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Pierwsze użycie
1. W pierwszej kolejności otwieramy archiwum o nazwie dgVoodoo2_82_1, wrzucamy pliki dgVoodoo.conf oraz dgVoodooCpl.exe do głównego folderu clienta gry.
2. Następnie przechodzimy do folderu 3Dfx/x86 i przerzucamy 3 pliki dll do głównego folderu clienta gry.
3. Potem wracamy do folderu MS/x86 i również przerzucamy 4 pliki dll do głównego folderu clienta gry.

To wszystko, możemy przejść do interfejsu programu.

➡️ Konfiguracja dll
Przechodzimy do głównego folderu naszego clienta i uruchamiamy program o nazwie dgVoodooCpl.exenaszym oczom ukaże się taki oto ekran:
image.png.86a9604ac0e013954a9aa5887f510a26.png
Gdy klikniemy na górny banner PPM możemy rozwinąć wszystkie możliwe opcje konfiguracji, podstawowo są pokazane tylko 3 (General, Glide, DirectX)
image.png.3319b8b7b647ea09b4b716f13717d754.png

To by było na tyle, polecam pobawić się z ustawieniami i znaleźć najlepsze opcje konfiguracji dla siebie, oczywiście obserwując przy tym zużycie procesora oraz ramu przez Waszego bina, bo czasami można mocno przesadzić z ustawieniami.
Zachęcam również do podzielenia się swoimi konfiguracjami tak aby znaleźć najlepsze możliwe ustawienia. 
Aby zapisać ustawienia wystarczy kliknąć przycisk "Apply".

Co do błędów to u mnie na ten moment występują problemy z wyświetlaniem thinboarda oraz rendertargetem, ale to prawdopodobnie przez jakieś złe ustawienia.

  • Zephyr zmienił(a) tytuł na API - Wysokiej jakości renderowanie tekstur - DirectX12
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...