Opublikowano 20 Grudnia 20231 r Cześć, przedstawiam wam oprogramowanie o nazwie Voodo2. API pozwala na uzyskanie wysokiej jakości renderowania tekstur w grze za pomocą specjalnych DLL, bez żadnej ingerencji w kod. Oprogramowanie jest open-source więc można je dostosować do własnych potrzeb. 📷 Poniżej przedstawiam różnicę przed zmianami oraz po zmianach dokonanych w programie. Download: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Skan: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❓ Pierwsze użycie 1. W pierwszej kolejności otwieramy archiwum o nazwie dgVoodoo2_82_1, wrzucamy pliki dgVoodoo.conf oraz dgVoodooCpl.exe do głównego folderu clienta gry. 2. Następnie przechodzimy do folderu 3Dfx/x86 i przerzucamy 3 pliki dll do głównego folderu clienta gry. 3. Potem wracamy do folderu MS/x86 i również przerzucamy 4 pliki dll do głównego folderu clienta gry. To wszystko, możemy przejść do interfejsu programu. ➡️ Konfiguracja dll Przechodzimy do głównego folderu naszego clienta i uruchamiamy program o nazwie dgVoodooCpl.exe, naszym oczom ukaże się taki oto ekran: Gdy klikniemy na górny banner PPM możemy rozwinąć wszystkie możliwe opcje konfiguracji, podstawowo są pokazane tylko 3 (General, Glide, DirectX) To by było na tyle, polecam pobawić się z ustawieniami i znaleźć najlepsze opcje konfiguracji dla siebie, oczywiście obserwując przy tym zużycie procesora oraz ramu przez Waszego bina, bo czasami można mocno przesadzić z ustawieniami. Zachęcam również do podzielenia się swoimi konfiguracjami tak aby znaleźć najlepsze możliwe ustawienia. Aby zapisać ustawienia wystarczy kliknąć przycisk "Apply". Co do błędów to u mnie na ten moment występują problemy z wyświetlaniem thinboarda oraz rendertargetem, ale to prawdopodobnie przez jakieś złe ustawienia.
Opublikowano 20 Grudnia 20231 r Jestem pod wrażeniem tego tematu, bardzo estetycznie przedstawione. Program pozwoli przenieść metka na wyższy poziom graficzny, tekstury wyglądają takie bardzo żywe podoba mi się ten efekt. Przesyłam bardzo dużeeego plusika za tą publikację, dziękujemy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.