Opublikowano 8 Czerwca 20248 Cze 1 godzinę temu, Av3rneS napisał(a): Ja wgl nie mogę skompilować tej binki, czy release czy distribute dalej wywala errory, na distribute o plik dxa tylko jest w extern a na release 116 errorow głownie ze speedtree XD Linki zrobione jak cos Wiec cos tu jest nie tak z tak binka XD dziwne bo ja nie mam problemów, coś musiałeś sobie źle pozmieniać ;p
Opublikowano 8 Czerwca 20248 Cze 2 godziny temu, luki3507 napisał(a): dziwne bo ja nie mam problemów, coś musiałeś sobie źle pozmieniać 😜 Wlasnie git mialem tylko sie okazalo ze jak przenioslem na inny dysk bo mialem na D a przenioslem na E to ruszylo XD Tez mi trochę @Bamboo doradził
Opublikowano 9 Czerwca 20249 Cze W dniu 7.06.2024 o 20:47, Sevence napisał(a): Masz w bince mysql2proto, ale faktycznie jeśli potrzeba pod txt to ogarnę dump_proto i generator do txt. Po update 1.8.1 wydam również generator i dump_proto. No te dump_proto by się przydało. Mimo że wziąłem czyste source tego, zmieniłem tylko max ilość znaków w item_proto na 32 to nie można wejść do gierki 0609 17:38:43760 :: CPythonItem::LoadItemTable: invalid item_proto[locale/pl/item_proto] STRIDE[172] != sizeof(SItemTable) 0609 17:38:43760 :: LoadLocaleData - LoadItemProto(locale/pl/item_proto) Error 0609 17:38:48657 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=1, itemIndex=27008) - Failed to item data 0609 17:38:48657 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=0, itemIndex=27007) - Failed to item data 0609 17:38:48658 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=2, itemIndex=27009) - Failed to item data 0609 17:38:48658 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=3, itemIndex=27010) - Failed to item data 0609 17:38:52120 :: Traceback (most recent call last): 0609 17:38:52120 :: File "networkModule.py", line 236, in SetGamePhase 0609 17:38:52120 :: File "game.py", line 79, in __init__ 0609 17:38:52120 :: File "interfaceModule.py", line 277, in MakeInterface 0609 17:38:52120 :: File "interfaceModule.py", line 116, in __MakeTaskBar 0609 17:38:52120 :: File "uiTaskBar.py", line 475, in LoadWindow 0609 17:38:52120 :: File "uiTaskBar.py", line 704, in RefreshQuickSlot 0609 17:38:52121 :: RuntimeError 0609 17:38:52121 :: : 0609 17:38:52121 :: skill.GetSkillType - Failed to find skill by 18 0609 17:38:52121 :: Bo np. ładowanie z txt z mirrorem do sql'a nie czyta speculara.
Opublikowano 9 Czerwca 20249 Cze Autor Ja nie korzystam z sql nawet nie mam dump_proto bym musiał go od nowa zrobić. Ja korzystam ze sql i pakowane mysql2proto. Wszystko działa bez problemu i szybciej niż generować txt i później przenosić pakować tak dwa kliknięcia i mam spakowane proto.
Opublikowano 9 Czerwca 20249 Cze 1 minutę temu, Sevence napisał(a): Ja nie korzystam z sql nawet nie mam dump_proto bym musiał go od nowa zrobić. Ja korzystam ze sql i pakowane mysql2proto. Wszystko działa bez problemu i szybciej niż generować txt i później przenosić pakować tak dwa kliknięcia i mam spakowane proto. No to nie wiem, coś jest rozjebane jak na moje, bo mimo że w item_proto.txt speculara mam to po mirrorze do sql go nie ma, wszędzie 0 + to xD
Opublikowano 9 Czerwca 20249 Cze Autor Nie testowałem txt więc możliwe. Ja robię edycję w sql nie korzystam wcale z proto txt.
Opublikowano 9 Czerwca 20249 Cze 30 minut temu, Sevence napisał(a): Nie testowałem txt więc możliwe. Ja robię edycję w sql nie korzystam wcale z proto txt. Spoczko, do przeżycia. Ale nie wiem, może to ja jestem rozjebany albo już wszystkiego zapomniałem, ale dodałem nowy item_type, wszystko fajnie, ale. Dużo kodu edytowałeś co do oryginału, ale z tego co pamiętam to wyświetlanie = gametype.h i na moje jest wszystko dobrze.
Opublikowano 11 Czerwca 202411 Cze Autor Wydałem poprawkę dla błędu z utworzeniem gildii po poprawce dla odświeżania loga gildii pełne zmiany możesz zobaczyć w commit. W core sprawdź sobie plik uiguild.py ponieważ nie widać zmiany w commicie pełnych bo przypadkiem wrzuciłem na 1.8 core z wersji 1.8.1, ale w commit jest oznaczony nowe metoda refreshmark oraz zmiana w uploadmark. Linka do commita: klik 2024 06 09 17 32 49.mp4
Opublikowano 11 Czerwca 202411 Cze Autor @avertus Naprawiłem ten problem, a w zasadzie brak implementacji możesz sprawdzić zmiany w commit
Opublikowano 11 Czerwca 202411 Cze 8 godzin temu, Sevence napisał(a): @avertus Naprawiłem ten problem, a w zasadzie brak implementacji możesz sprawdzić zmiany w commit constexpr uint32_t NEW_EQUIPMENT_START = 22; bo na 21 pasa nie widać xD Btw. Ty stripujesz to game? Bo nigdzie nie widzę stripa, a mało waży nawet ze static libami xD Edytowane 11 Czerwca 202411 Cze przez avertus
Opublikowano 11 Czerwca 202411 Cze Autor 10 godzin temu, avertus napisał(a): Btw. Ty stripujesz to game? Bo nigdzie nie widzę stripa, a mało waży nawet ze static libami xD Tak stripuje, usuń flagę -s w pliku MAKEFILE.
Opublikowano 12 Czerwca 202412 Cze Autor Implementacja spam protection w wiadomościach prywatnych i na chacie. W sobotę planuję publikację patchowanego EntryCore v1.8.1 w razie jakichś błędów proszę zgłaszać w odpowiednim temacie. Oczywiście wszystkie commity są podlinkowane w changelogu. chat protect.mp4
Opublikowano 14 Czerwca 202414 Cze Autor Entry-Panel został przepisany do C++ będzie udostępniony wraz ze źródłem. Tworzenie backupów oraz kompilacja źródła zostały poprawione.
Opublikowano 14 Czerwca 202414 Cze W dniu 12.06.2024 o 07:59, Sevence napisał(a): Implementacja spam protection w wiadomościach prywatnych i na chacie. W sobotę planuję publikację patchowanego EntryCore v1.8.1 w razie jakichś błędów proszę zgłaszać w odpowiednim temacie. Oczywiście wszystkie commity są podlinkowane w changelogu. chat protect.mp4 23.78 MB · 1 pobranie Czy to przypadkiem nie rozwiąże problem z spambotem prywatnych wiadomości? Kiedyś bodajże NP pokazał to w hlbocie jak z automatu zaje*ał spam pw do nicków z shopów/postaci na danej mapie
Opublikowano 15 Czerwca 202415 Cze Autor 15 godzin temu, ExoCarossa napisał(a): Czy to przypadkiem nie rozwiąże problem z spambotem prywatnych wiadomości? Co masz na myśli? Po określeniu liczby wiadomości w źródle dostajesz limit na wysłanie kolejnej wiadomości 10 sekundowy. 15 godzin temu, ExoCarossa napisał(a): Kiedyś bodajże NP pokazał to w hlbocie jak z automatu zaje*ał spam pw do nicków z shopów/postaci na danej mapie Nie rozwiąże, nadal możesz wysłać prywatną wiadomość do różnych graczy bez limitu.
Opublikowano 15 Czerwca 202415 Cze 1 godzinę temu, Sevence napisał(a): Co masz na myśli? Po określeniu liczby wiadomości w źródle dostajesz limit na wysłanie kolejnej wiadomości 10 sekundowy. Nie rozwiąże, nadal możesz wysłać prywatną wiadomość do różnych graczy bez limitu. Nachodzi limit wiadomości 10 sekund wysłanej do jednej postaci, tak? Gdyby zrobić ze ogółem to jedna wiadomość prywatna do kogokolwiek nakłada cooldown na 10 sekund to mamy poprawkę na cheata. Chyba że źle myślę
Opublikowano 15 Czerwca 202415 Cze Autor Tak to limit z graczem z którym masz konwersację. Można to prosto zabezpieczyć o ile to realny problem.
Opublikowano 15 Czerwca 202415 Cze A może przepisałbyś funkcje do odczytywania plików dropu? W sensie mob_drop_item itd. tak żeby nie trzeba było wpisywać liczby porządkowej w dropie np. 71084 10 400#ZaczarowaniePrzedmiotu 71085 5 400#WzmocnieniePrzedmiotu zamiast 1 71084 10 400#ZaczarowaniePrzedmiotu 2 71085 5 400#WzmocnieniePrzedmiotu
Opublikowano 15 Czerwca 202415 Cze Autor @avertus Planuje w przyszłości zmiany w plikach konfiguracyjnych między innymi w mob_drop_item.txt. Pliki będą przepisane do nowego formatu JSON lub XML jeszcze muszę się zastanowić. Trochę inaczej będzie zorganizowane ustawianie dropu, ale dla osób używających aktualnej wersji będzie odpowiedni konwerter.
Opublikowano 15 Czerwca 202415 Cze Autor Aktualnie przepisuje panel zarządzania do C++ jestem na finale praktycznie.
Opublikowano 16 Czerwca 202416 Cze Autor Właśnie ukończyłem pracę nad przepisaniem panelu entry na C++. To zupełnie odświeżony panel, bardziej zoptymalizowany w porównaniu do poprzedniej wersji w Bash. Tu można zobaczyć, jak prezentuje się nowe rozwiązanie. Źródło będzie udostępnione około tydzień po premierze wersji v1.8.1. Przedstawienie nowego panelu: Spoiler 20240616015015.mp4.fef0815e71e583d5b6daa786b440349e.mp4
Opublikowano 20 Czerwca 202420 Cze Autor Poprawki do opisu trybu podziału doświadczenia. Problem: Gdy gracz najeżdżał na przycisk trybu podziału doświadczenia, wyświetlał się opis tych trybów. Niestety, opis pojawiał się bezpośrednio na tym oknie i nie był czytelny, dodatkowo przy pierwszym komunikacie opis był poza ekranem. Rozwiązanie: Przesunąłem komunikat poza ramkę, co sprawia, że jest teraz bardziej czytelny i nie jest ucinany. Prezentacja po zmianach:
Opublikowano 3 Lipca 20243 Lip Autor W ten weekend planuję wydanie wersji v2.0. Aktualnie jestem na etapie kończenia przepisywania panelu zarządzania w Python.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.