Skocz do zawartości

EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v2.1.1

Featured Replies

Opublikowano
1 godzinę temu, Av3rneS napisał(a):

Ja wgl nie mogę skompilować tej binki, czy release czy distribute dalej wywala errory, na distribute o plik dxa tylko jest w extern a na release 116 errorow głownie ze speedtree XD
Linki zrobione jak cos
 

Wiec cos tu jest nie tak z tak binka XD

dziwne bo ja nie mam problemów, coś musiałeś sobie źle pozmieniać ;p 

  • Odpowiedzi 348
  • Wyświetleń 31,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Nie przejmuj się. Każdy kiedyś zaczynał. Ten komunikat oznacza, że wszystkie pliki źródłowe są aktualne i nie ma potrzeby ich ponownej kompilacji.   Jeśli chcesz je ponownie skompilować wpis

  • poszło, do odpalenia brakowało  dragon_soul_table.txt w cliencie(v1.3) zostało mi to:  

  • Tak działa system wierzchowców, vnum moba ustawiacie w item_proto przy pieczęci w value, pieczęć jest zakładane w oknie kostiumów.   2024 01 07 01 30 45.webm

Najbardziej pomocny post

  • Sayoshi
    Sayoshi

    Mógłby ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny pkt 1 ? Edit. Już znalazłem i ogarnąłem. Jak ktoś ma ten problem, polecam przeszukać game

  • ExoCarossa
    ExoCarossa

    pliki nie będą dalej wspierane, masa rzeczy do poprawy. Nie wiem czy nie lepiej siedzieć na Terenzo/Marty i samemu robić.

Opublikowane grafiki

Opublikowano
2 godziny temu, luki3507 napisał(a):

dziwne bo ja nie mam problemów, coś musiałeś sobie źle pozmieniać 😜

Wlasnie git mialem tylko sie okazalo ze jak przenioslem na inny dysk bo mialem na D a przenioslem na E to ruszylo XD
Tez mi trochę @Bamboo doradził 

Opublikowano
W dniu 7.06.2024 o 20:47, Sevence napisał(a):

Masz w bince mysql2proto, ale faktycznie jeśli potrzeba pod txt to ogarnę dump_proto i generator do txt. Po update 1.8.1 wydam również generator i dump_proto. 

No te dump_proto by się przydało. Mimo że wziąłem czyste source tego, zmieniłem tylko max ilość znaków w item_proto na 32 to nie można wejść do gierki

0609 17:38:43760 :: CPythonItem::LoadItemTable: invalid item_proto[locale/pl/item_proto] STRIDE[172] != sizeof(SItemTable)
0609 17:38:43760 :: LoadLocaleData - LoadItemProto(locale/pl/item_proto) Error
0609 17:38:48657 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=1, itemIndex=27008) - Failed to item data

0609 17:38:48657 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=0, itemIndex=27007) - Failed to item data

0609 17:38:48658 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=2, itemIndex=27009) - Failed to item data

0609 17:38:48658 :: CPythonPlayer::SetItemData(window_type : 1, dwSlotIndex=3, itemIndex=27010) - Failed to item data

0609 17:38:52120 :: Traceback (most recent call last):

0609 17:38:52120 ::   File "networkModule.py", line 236, in SetGamePhase

0609 17:38:52120 ::   File "game.py", line 79, in __init__

0609 17:38:52120 ::   File "interfaceModule.py", line 277, in MakeInterface

0609 17:38:52120 ::   File "interfaceModule.py", line 116, in __MakeTaskBar

0609 17:38:52120 ::   File "uiTaskBar.py", line 475, in LoadWindow

0609 17:38:52120 ::   File "uiTaskBar.py", line 704, in RefreshQuickSlot

0609 17:38:52121 :: RuntimeError
0609 17:38:52121 :: : 
0609 17:38:52121 :: skill.GetSkillType - Failed to find skill by 18
0609 17:38:52121 :: 

Bo np. ładowanie z txt z mirrorem do sql'a nie czyta speculara. 

Opublikowano
1 minutę temu, Sevence napisał(a):

Ja nie korzystam z sql nawet nie mam dump_proto bym musiał go od nowa zrobić. Ja korzystam ze sql i pakowane mysql2proto. Wszystko działa bez problemu i szybciej niż generować txt i później przenosić pakować tak dwa kliknięcia i mam spakowane proto. 

No to nie wiem, coś jest rozjebane jak na moje, bo mimo że w item_proto.txt speculara mam to po mirrorze do sql go nie ma, wszędzie 0 + to xD

uhAKyk7.png

Opublikowano
30 minut temu, Sevence napisał(a):

Nie testowałem txt więc możliwe. Ja robię edycję w sql nie korzystam wcale z proto txt. 

Spoczko, do przeżycia. Ale nie wiem, może to ja jestem rozjebany albo już wszystkiego zapomniałem, ale dodałem nowy item_type, wszystko fajnie, ale.

HptJ1uI.gif

 

Dużo kodu edytowałeś co do oryginału, ale z tego co pamiętam to wyświetlanie = gametype.h i na moje jest wszystko dobrze. 

  • Sevence zmienił(a) tytuł na EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v1.8
Opublikowano
  • Autor

Wydałem poprawkę dla błędu z utworzeniem gildii po poprawce dla odświeżania loga gildii pełne zmiany możesz zobaczyć w commit. W core sprawdź sobie plik uiguild.py ponieważ nie widać zmiany w commicie pełnych bo przypadkiem wrzuciłem na 1.8 core z wersji 1.8.1, ale w commit jest oznaczony nowe metoda refreshmark oraz zmiana w uploadmark. 

 

Linka do commita: klik

 

Opublikowano
8 godzin temu, Sevence napisał(a):

@avertus Naprawiłem ten problem, a w zasadzie brak implementacji możesz sprawdzić zmiany w commit

 

image.png.6a9dcf27525ae13fa9d0766f715a7e06.png

constexpr uint32_t NEW_EQUIPMENT_START = 22; bo na 21 pasa nie widać xD 

 

Btw. Ty stripujesz to game? Bo nigdzie nie widzę stripa, a mało waży nawet ze static libami xD

Edytowane przez avertus

Opublikowano
W dniu 12.06.2024 o 07:59, Sevence napisał(a):

Implementacja spam protection w wiadomościach prywatnych i na chacie. W sobotę planuję publikację patchowanego EntryCore v1.8.1 w razie jakichś błędów proszę zgłaszać w odpowiednim temacie. Oczywiście wszystkie commity są podlinkowane w changelogu. 

 

 

Czy to przypadkiem nie rozwiąże problem z spambotem prywatnych wiadomości?

Kiedyś bodajże NP pokazał to w hlbocie jak z automatu zaje*ał spam pw do nicków z shopów/postaci na danej mapie

Opublikowano
  • Autor
15 godzin temu, ExoCarossa napisał(a):

Czy to przypadkiem nie rozwiąże problem z spambotem prywatnych wiadomości?

Co masz na myśli? Po określeniu liczby wiadomości w źródle dostajesz limit na wysłanie kolejnej wiadomości 10 sekundowy. 

 

15 godzin temu, ExoCarossa napisał(a):

Kiedyś bodajże NP pokazał to w hlbocie jak z automatu zaje*ał spam pw do nicków z shopów/postaci na danej mapie

Nie rozwiąże, nadal możesz wysłać prywatną wiadomość do różnych graczy bez limitu. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Sevence napisał(a):

Co masz na myśli? Po określeniu liczby wiadomości w źródle dostajesz limit na wysłanie kolejnej wiadomości 10 sekundowy. 

 

Nie rozwiąże, nadal możesz wysłać prywatną wiadomość do różnych graczy bez limitu. 

Nachodzi limit wiadomości 10 sekund wysłanej do jednej postaci, tak? 

Gdyby zrobić ze ogółem to jedna wiadomość prywatna do kogokolwiek nakłada cooldown na 10 sekund to mamy poprawkę na cheata.

Chyba że źle myślę 

Opublikowano

A może przepisałbyś funkcje do odczytywania plików dropu? W sensie mob_drop_item itd. tak żeby nie trzeba było wpisywać liczby porządkowej w dropie np.

71084	10	400#ZaczarowaniePrzedmiotu	
71085	5	400#WzmocnieniePrzedmiotu

zamiast

1	71084	10	400#ZaczarowaniePrzedmiotu	
2	71085	5	400#WzmocnieniePrzedmiotu

 

Opublikowano
  • Autor

@avertus Planuje w przyszłości zmiany w plikach konfiguracyjnych między innymi w mob_drop_item.txt. Pliki będą przepisane do nowego formatu JSON lub XML jeszcze muszę się zastanowić. Trochę inaczej będzie zorganizowane ustawianie dropu, ale dla osób używających aktualnej wersji będzie odpowiedni konwerter. 

Opublikowano
  • Autor

Właśnie ukończyłem pracę nad przepisaniem panelu entry na C++. To zupełnie odświeżony panel, bardziej zoptymalizowany w porównaniu do poprzedniej wersji w Bash. Tu można zobaczyć, jak prezentuje się nowe rozwiązanie. Źródło będzie udostępnione około tydzień po premierze wersji v1.8.1.

 

Przedstawienie nowego panelu:

  • Sevence zmienił(a) tytuł na EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v1.9
Opublikowano
  • Autor

Poprawki do opisu trybu podziału doświadczenia.

 

Problem:

Gdy gracz najeżdżał na przycisk trybu podziału doświadczenia, wyświetlał się opis tych trybów. Niestety, opis pojawiał się bezpośrednio na tym oknie i nie był czytelny, dodatkowo przy pierwszym komunikacie opis był poza ekranem.

 

Rozwiązanie:

Przesunąłem komunikat poza ramkę, co sprawia, że jest teraz bardziej czytelny i nie jest ucinany.

 

Prezentacja po zmianach:

GIF20_06.202410-53-25.gif.bf8deba682519a89bd438414447bb197.gif

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...