Skocz do zawartości

EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v2.1.1

Featured Replies

  • Odpowiedzi 348
  • Wyświetleń 31,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Nie przejmuj się. Każdy kiedyś zaczynał. Ten komunikat oznacza, że wszystkie pliki źródłowe są aktualne i nie ma potrzeby ich ponownej kompilacji.   Jeśli chcesz je ponownie skompilować wpis

  • poszło, do odpalenia brakowało  dragon_soul_table.txt w cliencie(v1.3) zostało mi to:  

  • Tak działa system wierzchowców, vnum moba ustawiacie w item_proto przy pieczęci w value, pieczęć jest zakładane w oknie kostiumów.   2024 01 07 01 30 45.webm

Najbardziej pomocny post

  • Sayoshi
    Sayoshi

    Mógłby ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny pkt 1 ? Edit. Już znalazłem i ogarnąłem. Jak ktoś ma ten problem, polecam przeszukać game

  • ExoCarossa
    ExoCarossa

    pliki nie będą dalej wspierane, masa rzeczy do poprawy. Nie wiem czy nie lepiej siedzieć na Terenzo/Marty i samemu robić.

Opublikowane grafiki

Opublikowano
  • Autor

Cześć wszystkim!

 

Chciałbym podzielić się z Wami najnowszymi postępami w rozwoju projektu EntryCore ❤️. W ostatnich dniach skupiłem się na organizacji przedmiotów vip, aby wprowadzić porządek i ułatwić korzystanie z nich. W item_proto znajdowało się wiele różnych identyfikatorów dla przedmiotów, takich jak rękawice, pierścienie doświadczenia czy przedmioty boga smoków, co powodowało trudności w identyfikacji, które z nich są aktualnie używane i działające. Zdecydowałem się przegrupować je w jednym miejscu i upewnić, że wszystkie działają poprawnie. Przeprowadziłem również usunięcie niepotrzebnych unikalnych przedmiotów w kodzie źródłowym, pozostawiając jedynie grupy tych przedmiotów. Dodatkowo, przedmioty vip, które wcześniej można było kupić tylko bezpośrednio w ItemShop są teraz dostępne w grze i można nimi handlować. To na pewno ułatwi życie waszym graczom i wprowadzi więcej możliwości handlowych. Stworzyłem również specjalny sub type przedmiotów 'USE_PREMIUM', który obsługuję bezpośrednią aktywację zakupionych pakietów vipów, bez konieczności wylogowywania się. Teraz aktywowane pakiety odświeżą się automatycznie w czasie użycia, co jest dużym usprawnieniem. Zmiany objęły zakres identyfikatorów od 72001 do 72075. Wszystkie przedmioty tych typów, które widzisz na filmie zostały usunięte. 

 

Preview

 

Dzięki za Wasze wsparcie i cierpliwość. Będę informował o kolejnych postępach!

Opublikowano
  • Autor

W ostatniej ankiecie jednogłośnie stwierdziliście, że przedmioty wylosowane ze skrzynek nie powinny wypadać na ziemię, gdy gracz nie ma wystarczająco miejsca w ekwipunku. No to świetnie, ruszam więc do pracy...

 

Jak to rozwiązać?

Teoretycznie moglibyśmy sprawdzić, ile gracz ma wolnych miejsc w ekwipunku i ile potrzebuje na przedmiot. Ale skąd wiemy, ile miejsc potrzeba? To musi być sprawdzone podczas użycia i próby losowania. Hmm, załóżmy, że potrzebujemy 2 sloty, a gracz ma tylko 1 wolny. Możemy wtedy wyświetlić komunikat w stylu: "W twoim ekwipunku nie ma miejsca. Potrzebujesz: 2, Wolne miejsca: 1". No dobra, a co jeśli wylosuje przedmiot, który zajmuje tylko 1 slot? Gracz by go otrzymał, a komunikat o braku miejsca wyświetlałby się tylko wtedy, gdy faktycznie wylosowany przedmiot się nie zmieści.

 

Gracz szprytny jest... 

Gracze mogliby specjalnie blokować sobie wszystkie sloty, aby nie dostawać przedmiotów zajmujących 2 lub 3 sloty, a tylko te 1-slotowe, albo jeszcze lepiej, blokować wszystkie sloty poza tymi, które się stackują, i dostawać tylko to, co chcą. To prowadziłoby do nadużyć. To jest kompletnie błędny sposób myślenia, ale chciałem ci pokazać różne drogi rozwiązywania. Zwykle staraj się szukać najprostszego możliwego rozwiązania problemu. 

 

A więc jak do tego podejść?

Z pozoru wydaje się to dość trywialny problem: zróbmy kontrolę sprawdzającą, czy gracz ma 3 wolne sloty i wywalmy komunikat. No tak, ale co jeśli ten przedmiot zajmuje 2 sloty lub 3 sloty? Domyślne funkcje mogą nam sprawdzić, czy mamy 3 wolne sloty, ale ogólnie w całym ekwipunku i to będzie traktowane jako OK, masz 3 wolne sloty, możemy otwierać. Co nadal nic nam nie rozwiązuje, bo przedmiot wypadnie na ziemię, a skrzynkę otworzymy przy braku miejsca. Musimy iterować po kolumnach i wierszach całego ekwipunku. Problem pojawi się, gdy na końcu jednej strony ekwipunku masz 2 wolne sloty, a na początku kolejnej strony trzeci wolny slot. Musimy więc brać pod uwagę wszystkie strony ekwipunku i sprawdzać, czy na którejkolwiek z nich są 3 wolne sloty w pionie. Oryginalnie nie mieliśmy takiej funkcji, więc tu musiałem trochę popracować, aby stworzyć taką funkcję.

 

Preview

Spoiler

GIF16_07.202410-53-04.gif.e231fd1dedd3ad9c5fadc12f358c9b7f.gif

 

Zachęcam do komentowania i dyskusji na temat projektu EntryCore. 

Wkrótce kolejne wpisy. 😁

Opublikowano
  • Autor

Pewnie nie tylko mnie irytował problem zmiany celu podczas atakowania kamieni metin. Gdy pojawiała się obstawa, postać traciła cel, co było denerwujące i często powodowało, że zadane obrażenia nie były wyświetlane. Udało mi się rozwiązać ten problem. Ognisty Duch również teraz podczas ataku metina będzie koncentrować się na głównym celu, zamiast na obstawie.

 

Opublikowano
2 godziny temu, Sevence napisał(a):

Pewnie nie tylko mnie irytował problem zmiany celu podczas atakowania kamieni metin. Gdy pojawiała się obstawa, postać traciła cel, co było denerwujące i często powodowało, że zadane obrażenia nie były wyświetlane. Udało mi się rozwiązać ten problem. Ognisty Duch również teraz podczas ataku metina będzie koncentrować się na głównym celu, zamiast na obstawie.

 

 

A gdzie ognisty duch będzie atakował jak nie jest zaznaczony żaden target?

Opublikowano
  • Autor

Wtedy będzie działać zgodnie z oryginalną logiką czyli atakuje najbliższy cel. Ta zmiana dotyczy tylko kamieni metin, aby focus był skierowany na główny cel. I ustawienie targetowania na metina gdy go atakujemy, a nie losowa zmiana targetów w momencie wyskoczenia obstawy Metina i gubienie celu przez co problem z wyświetlanymi obrażeniami aż do momentu ponownego focusu. 

Opublikowano

W jaki sposób mogę sobie poradzić z błędem "Brak uprawnień do uruchomienia kanału1: [Errno 13] Permission denied: '/usr/home/mt2/channel_control/channel_11'

Błąd start.log

"ld-elf32.so.1: Shared object "libmariadb.so.3" not found, required by "db_process""

Opublikowano

To by wiele tłumaczyło, na serwerze. Idę spróbować z mariadb

dzięki za pomoc

Edytowane przez Shiku

Opublikowano

Mimo zainstalowania na nowo mariadb w dalszym ciągu wyskakuje ten sam błąd 

Opublikowano

Jedynie do mariaDB 10.11.8 moglem i dalej to samo, wiesz w którym pliku od db_process znajdę odwołanie do libmariadb.so.3? 

Udało się poradzić z problemem libmariadb, teraz problemem jest z Uruchamianiem które staje na "baza danych jest już uruchomiona" oraz przy wylaczaniu serwera "Nie udało się zatrzymac procesu logowania."

Edytowane przez Shiku

Opublikowano
Godzinę temu, Shiku napisał(a):

Jedynie do mariaDB 10.11.8 moglem i dalej to samo, wiesz w którym pliku od db_process znajdę odwołanie do libmariadb.so.3?

w zależności od wersji bitowej systemu albo w /lib albo w /usr/local/lib32
albo wpisz se find / -name "libmariadb.so.3"

Edytowane przez ARK

  • Sevence zmienił(a) tytuł na EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v2.1
Opublikowano
47 minut temu, Sevence napisał(a):

Ostatnia darmowa wersja v2.1 - EntryCore została wydana, dobrej zabawy. 

To teraz szukamy ochotnika do przejęcia projektu i dalszego rozwijania. Ktoś chętny zastąpić Sevenca?

Opublikowano

Mam tylko jedną kartę sieciową, ale co nie zrobię to moje ip 0.0.0.0.
Co robię źle? 😄

 

edit: wystarczyło poczekać jeden dzień i nic nie zmieniać, dziś już jest ip 😄

Spoiler

Zrzut ekranu 2024-08-12 002039.png

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...