Opublikowano 1 Września 20241 Wrz Autor Nowa wersja z Directx9 jest już dostępna do testów w razie problemów proszę zgłaszać błąd wraz z podaniem informacji o sprzęcie na którym gra była uruchamiana.
Opublikowano 1 Września 20241 Wrz 26 minut temu, Sevence napisał(a): Nowa wersja z Directx9 jest już dostępna do testów w razie problemów proszę zgłaszać błąd wraz z podaniem informacji o sprzęcie na którym gra była uruchamiana. Spoiler 0901 14:50:38521 :: uiGuild.py(line:815) __LoadWindow ui.py(line:3343) LoadScriptFile ui.py(line:3553) LoadChildren ui.py(line:3350) LoadChildren GuildWindow.__LoadWindow.LoadScript - <type 'exceptions.RuntimeError'>:Failed to load image (filename: d:/ymir work/ui/game/guild_window/bg.png) 0901 14:50:38521 :: ============================================================================================================ 0901 14:50:38521 :: Abort!!!! 0901 14:50:38521 :: filename = exception.py, name = Abort 0901 14:50:38521 :: filename = uiGuild.py, name = __LoadWindow 0901 14:50:38521 :: filename = uiGuild.py, name = Show 0901 14:50:38521 :: filename = uiGuild.py, name = Open 0901 14:50:38521 :: filename = interfaceModule.py, name = ToggleGuildWindow 0901 14:50:38521 :: filename = ui.py, name = __call__ 0901 14:50:38521 :: filename = ui.py, name = __call__ 0901 14:50:38521 :: filename = uiMessenger.py, name = OnPressGuildButton 0901 14:50:38521 :: filename = ui.py, name = __call__ 0901 14:50:38521 :: filename = ui.py, name = __call__ 0901 14:50:38521 :: filename = ui.py, name = CallEvent 0901 14:50:38521 :: filename = prototype.py, name = RunApp 0901 14:50:38521 :: filename = prototype.py, name = <module> 0901 14:50:38521 :: filename = system.py, name = Run 0901 14:50:38521 :: filename = system.py, name = execfile 0901 14:50:38521 :: filename = system.py, name = RunMainScript 0901 14:50:38521 :: filename = system.py, name = <module> 0901 14:50:38521 :: filename = <string>, name = <module> próba otworzenia okna gildii, ostatnia zakładka w znaj. Edytowane 1 Września 20241 Wrz przez ExoCarossa
Opublikowano 1 Września 20241 Wrz Autor 1 minutę temu, ExoCarossa napisał(a): próba ustawienia ikony gildii ale to testy drirectx bo to nie jest oficjalny klient tylko alpha 😜
Opublikowano 18 Września 202418 Wrz Od wczoraj próbuję uruchomić alchemię na serwerze. Po kliknięciu w przycisk dostaje taki komunikat: Domyśliłem się już i dobrałem się do questów, ale za ch*** nie potrafię skompilować alchemii. Wrzuciłem wszystkie pliki jakie posiadałem z innego serwera Skompilowałem po dodaniu jakichś syfów, które kompilator wyrzucił mi w konsoli do quest_functions i udało się skompilować, jednakże po wejściu na serwer dalej mam ten komunikat, a dodatkowo jakieś errory na czacie: EDIT: zapomniałem o questach do game,teraz nie wywala tego błędu na czacie, ale to też nie pomogło, dalej "nie mogę użyć alchemii" 😄 Edytowane 18 Września 202418 Wrz przez qachmarre
Opublikowano 18 Września 202418 Wrz 38 minut temu, qachmarre napisał(a): Od wczoraj próbuję uruchomić alchemię na serwerze. Po kliknięciu w przycisk dostaje taki komunikat: Domyśliłem się już i dobrałem się do questów, ale za ch*** nie potrafię skompilować alchemii. Wrzuciłem wszystkie pliki jakie posiadałem z innego serwera Skompilowałem po dodaniu jakichś syfów, które kompilator wyrzucił mi w konsoli do quest_functions i udało się skompilować, jednakże po wejściu na serwer dalej mam ten komunikat, a dodatkowo jakieś errory na czacie: EDIT: zapomniałem o questach do game,teraz nie wywala tego błędu na czacie, ale to też nie pomogło, dalej "nie mogę użyć alchemii" 😄 Musisz nadac kwalifikacje postaci np questem startowym. ds.give_qualification()
Opublikowano 19 Września 202419 Wrz Siemka, próbuje przetestować te pliki i w plikach klienta entry_client_v2.1\pack nie ma żadnego pliku root do wypakowania, żeby sobie IP podmienić w kliencie. Jestem jakiś ślepy, czy gdzieś się zagubił? Dzięki z góry za odpowiedź i za ten projekt!
Opublikowano 19 Września 202419 Wrz 2 minuty temu, steinhitmen napisał(a): Siemka, próbuje przetestować te pliki i w plikach klienta entry_client_v2.1\pack nie ma żadnego pliku root do wypakowania, żeby sobie IP podmienić w kliencie. Jestem jakiś ślepy, czy gdzieś się zagubił? Dzięki z góry za odpowiedź i za ten projekt! plik core to root
Opublikowano 17 Października 202417 Paź Heja Podpowie ktoś gdzie bądź, w jaki sposób mam wypakować tą gotową maszynkę? Zwykłe wypakowanie na pulpit jest zablokowane.. 😅
Opublikowano 20 Października 202420 Paź Wrzutka jak najbardziej zasługuje na propsy, sam gdybym zaczynał z zabawą i próbowaniem własnych sił w tworzeniu "czegoś swojego" na pewno bym skorzystał. Kilka już takich projektów było, czy to polskich na innych forach czy na zagranicznych ale nigdy nie widziałem najprostszego rozwiązania jakie istnieje. Mówię tutaj o gotowym środowisku ale pod windowsa, takie developowanie jest o wiele łatwiejsze i szybsze niż męczenie tego FreeBSD. Ten system nadaje się tylko i wyłącznie do wykorzystania w momencie uruchamiania serwera dla większej ilości graczy. Dla siebie czy nawet kilku znajomych nie ma lepszego rozwiązania niż właśnie wykorzystanie windowsa, tak zresztą (mam takie odczucie) wygląda developowanie metina przez Webzen. Kompilacja "on demand" czy też możliwość debugowania samego procesu gry czy też binki to inny poziom.
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru Udało się komuś, bądź próbował kompilować source tego serwera na windowsie, msvc?
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru 3 godziny temu, Sevence napisał(a): Nowa wersja będzie miała wersję na windowsa pod development. To jednak będziesz rozwijał to source? Bo z tego co kojarzę porzucone na czas Xardasa, nowe drogie src z kimś tworzone xD
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Autor 6 godzin temu, ExoCarossa napisał(a): To jednak będziesz rozwijał to source? Bo z tego co kojarzę porzucone na czas Xardasa, nowe drogie src z kimś tworzone xD Jakby to powiedzieć to skomplikowane... ;D
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru 5 minut temu, Sevence napisał(a): Jakby to powiedzieć to skomplikowane... ;D Jakie skomplikowane, krótka piłka Tak albo Nie XD
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Autor 19 minut temu, ARK napisał(a): Jakie skomplikowane, krótka piłka Tak albo Nie XD W dużym skrócie to tak.
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Godzinę temu, Sevence napisał(a): W dużym skrócie to tak. Fajnie się zapowiadało na starcie, później spowolniło i wychodziło że może będzie ale płatne, później że w ogóle nie będzie, doszło jeszcze to droższe które robisz z kimś (nie pamiętam kto) i teraz że będzie znowu kontynuacja.
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Autor 21 minut temu, ExoCarossa napisał(a): Fajnie się zapowiadało na starcie, później spowolniło i wychodziło że może będzie ale płatne, później że w ogóle nie będzie, doszło jeszcze to droższe które robisz z kimś (nie pamiętam kto) i teraz że będzie znowu kontynuacja. Projekt EntryCore to typowo mój projekt i jego koncepcja była typowo darmowe open source źródło w pełni odbugowane i do tego dążyłem. Z czasem czasu było coraz mniej i przyszła koncepcja płatnego rozwiązania, po czym całkowicie rezygnacja z rozwoju projektu przez nawiązanie współpracy długoterminowej na zlecenie - ciężko mi to było połączyć. Nie mniej ten projekt w dużym stopniu przyczynił się do rozwoju tego miejsca. Jest teraz znacznie więcej osób więc i motywacje się znajdą. Nie mniej to nie będzie kontynuacja starego źródła. Jest koncepcja, żeby wszystkie tematy na forum przejrzeć pod względem merytoryki i poprawności - wyjabać śmieciowe tematy itd. Tak więc nowy projekt będzie idealnie się do tego nadawał. I chcę go rozwijać w inny sposób niż wcześniejszy, gdzie każda zmiana będzie jawna, każde zmiany będą miały .patch do pobrania z konkretnymi zmianami i każda zmiana commitowana nawet ta najdrobniejsza. I sama baza będzie całkowicie przeorganizowana, bardziej profesjonalnie. Cała struktura będzie zrobiona na nowo. Między innnymi game/bin/db będzie jako 1 projekt ze współdzielonymi zasobami. W bazowej wersji będzie już dostępna wersja pod development czyli wersja na Windowsa. Od początku będzie bazować na najnowszym standardzie C++23 i najnowszej bazie możliwe że MySQL9/Mariadb 11.7.1. Oczywiście będzie również bazować na FreeBSD 14.2. To tak w dużym skrócie, lecz będzie rozwijane od zera - całkiem nowy projekt z dużo lepszą organizacją. No i oczywiście odchodzimy od gmake na rzeczy cmake. Tak więc baza będzie solidna, ale to będzie na czystym src kraizy tylko mocno uaktualnionym. Będzie dostępny serwer publiczny do testów/prac także każde błędy będą poprawiane. Większość będzie przeniesiona ze starego src po weryfikacji poprawek, a przy okazji zrobię porządek na forum z szit tematami. Oczywiście osoby z odpowiednią wiedzą będą mogły dołączyć do rozwoju tego projektu. Nie będzie rozwijana tak szybko jak stara odsłona, ale postaram się ją rozwijać systematycznie. Co do źródła płatnego, które zapowiadałem to miałabyć współpraca z Draha (jego rozwiązanie) modularne źródło solidna baza z marketplace gdzie modułowo byś mógł w panelu implementować systemy/dodatki. Natomiast to rozwiązanie bardziej premium czytaj pradopodobnie nie tańsze niż src Owsapa. I źródło byłoby na licencji. To tak również w dużym skrócie jednak to jest pod znakiem zapytania bo Draha ma mało czasu ostatnio ja również (zmieniły się priorytety). Jednak no to rozwiązanie byłoby rewolucyjne i namieszałoby w branży jestem przekonany. Niektórym to się spodoba, niektórym nie, ale Entry będzie budowane ponownie. Możliwe że nazwa kodowa się zmieni jeszcze myślę nad tym.
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Programista 14 minut temu, Sevence napisał(a): Co do źródła płatnego, które zapowiadałem to miałabyć współpraca z Draha (jego rozwiązanie) modularne źródło solidna baza z marketplace gdzie modułowo byś mógł w panelu implementować systemy/dodatki. Natomiast to rozwiązanie bardziej premium czytaj pradopodobnie nie tańsze niż src Owsapa. I źródło byłoby na licencji. To tak również w dużym skrócie jednak to jest pod znakiem zapytania bo Draha ma mało czasu ostatnio ja również (zmieniły się priorytety). Jednak no to rozwiązanie byłoby rewolucyjne i namieszałoby w branży jestem przekonany. Oo, współpraca ze scamerem, co mogłoby pójść nie tak? Edytowane 9 Grudnia 20249 Gru przez Thorek
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Autor 1 minutę temu, Thorek napisał(a): Oo, współpraca ze scamerem, co mogłoby pójść nie tak? Po czym to wnioskujesz? Znam się z nim dobrę parę lat, nigdy mnie nie oscamował. Także, daruj sobie te teorie.
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Programista 10 minut temu, Sevence napisał(a): Po czym to wnioskujesz? Znam się z nim dobrę parę lat, nigdy mnie nie oscamował. Także, daruj sobie te teorie. Teorie? Link który zawarłem w swojej wcześniejszej wypowiedzi też jest teorią?
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru 2 minuty temu, Thorek napisał(a): Teorie? Link który zawarłem w swojej wcześniejszej wypowiedzi też jest teorią? Mnie już sam fakt ze to ziomek florka odstrasza XD
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Autor 4 minuty temu, Thorek napisał(a): Teorie? Link który zawarłem w swojej wcześniejszej wypowiedzi też jest teorią? Nie zauważyłem tego linku wcześniej. Mówię na moich doświadczeniach i dłuższej znajomości z nim. Jeśli inni mieli takie doświadczenia no to nic nie poradzę ja piszę w oparciu o swoje. Nie mniej to nie jest wątek o nim tylko o Entry wiec wróćmy na właściwe tory. Podałem konkretną informację odnośnie tego dlaczego ten projekt z nim nie odpalam (przynajmniej w tym momencie) więc dlatego napisałem o teorii bo próbujesz jakoś insynuować gdzie podałem konkretnie.
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru 1 godzinę temu, Sevence napisał(a): Projekt EntryCore to typowo mój projekt i jego koncepcja była typowo darmowe open source źródło w pełni odbugowane i do tego dążyłem. Z czasem czasu było coraz mniej i przyszła koncepcja płatnego rozwiązania, po czym całkowicie rezygnacja z rozwoju projektu przez nawiązanie współpracy długoterminowej na zlecenie - ciężko mi to było połączyć. Nie mniej ten projekt w dużym stopniu przyczynił się do rozwoju tego miejsca. Jest teraz znacznie więcej osób więc i motywacje się znajdą. Nie mniej to nie będzie kontynuacja starego źródła. Jest koncepcja, żeby wszystkie tematy na forum przejrzeć pod względem merytoryki i poprawności - wyjabać śmieciowe tematy itd. Tak więc nowy projekt będzie idealnie się do tego nadawał. I chcę go rozwijać w inny sposób niż wcześniejszy, gdzie każda zmiana będzie jawna, każde zmiany będą miały .patch do pobrania z konkretnymi zmianami i każda zmiana commitowana nawet ta najdrobniejsza. I sama baza będzie całkowicie przeorganizowana, bardziej profesjonalnie. Cała struktura będzie zrobiona na nowo. Między innnymi game/bin/db będzie jako 1 projekt ze współdzielonymi zasobami. W bazowej wersji będzie już dostępna wersja pod development czyli wersja na Windowsa. Od początku będzie bazować na najnowszym standardzie C++23 i najnowszej bazie możliwe że MySQL9/Mariadb 11.7.1. Oczywiście będzie również bazować na FreeBSD 14.2. To tak w dużym skrócie, lecz będzie rozwijane od zera - całkiem nowy projekt z dużo lepszą organizacją. No i oczywiście odchodzimy od gmake na rzeczy cmake. Tak więc baza będzie solidna, ale to będzie na czystym src kraizy tylko mocno uaktualnionym. Będzie dostępny serwer publiczny do testów/prac także każde błędy będą poprawiane. Większość będzie przeniesiona ze starego src po weryfikacji poprawek, a przy okazji zrobię porządek na forum z szit tematami. Oczywiście osoby z odpowiednią wiedzą będą mogły dołączyć do rozwoju tego projektu. Nie będzie rozwijana tak szybko jak stara odsłona, ale postaram się ją rozwijać systematycznie. Co do źródła płatnego, które zapowiadałem to miałabyć współpraca z Draha (jego rozwiązanie) modularne źródło solidna baza z marketplace gdzie modułowo byś mógł w panelu implementować systemy/dodatki. Natomiast to rozwiązanie bardziej premium czytaj pradopodobnie nie tańsze niż src Owsapa. I źródło byłoby na licencji. To tak również w dużym skrócie jednak to jest pod znakiem zapytania bo Draha ma mało czasu ostatnio ja również (zmieniły się priorytety). Jednak no to rozwiązanie byłoby rewolucyjne i namieszałoby w branży jestem przekonany. Niektórym to się spodoba, niektórym nie, ale Entry będzie budowane ponownie. Możliwe że nazwa kodowa się zmieni jeszcze myślę nad tym. Projekt będzie darmowy/płatny? Jeżeli płatny to ile tak orientacyjnie. Z strony technicznej nic nie pomogę ale mogę pomóc w grze szukać jakichś bugów mniejszych/większych. Rozbudowany o systemy podstawowe tj; szarfy, nakładki, mounty, alchemie itp. czy dalej planujesz robić globala bez systemów taką czystkę z czasów powiedzmy 2k10-2k12? Najnowsze wersje c++ mogą narobić dużo kłopotów dla nowych i tych którzy odpalają serwer po pracy ( w tym ja ) przy dodawaniu systemów. Co do wspólnego projektu z Draha nie wiem czy ktoś wejdzie w to jeżeli ma być droższe niz oswap bo jednak chyba mało kto ma jego systemy i wie czy robi to dobrze czy jednak będą problemy mniejsze/większe. Na beta serwerze do testów może nie być tak samo jak w gotowej paczce z plikami. Czy próbuję wy żydzić darmowy systemik? To już indywidualna interpretacja.
Opublikowano 9 Grudnia 20249 Gru Autor 2 minuty temu, ExoCarossa napisał(a): Projekt będzie darmowy/płatny? Jeżeli płatny to ile tak orientacyjnie. Z strony technicznej nic nie pomogę ale mogę pomóc w grze szukać jakichś bugów mniejszych/większych. Rozbudowany o systemy podstawowe tj; szarfy, nakładki, mounty, alchemie itp. czy dalej planujesz robić globala bez systemów taką czystkę z czasów powiedzmy 2k10-2k12? Płatny, drobna kwota na wsparcie forum jako ranga z dostępem. 10-50 PLN / miech coś w tych granicach z początku bardziej 10 później bardziej 50 ze względu że będzie ten projekt budowany od początku. Czysta baza z modyfikacjami bazującymi na oficjalnym.
Opublikowano 12 Grudnia 202412 Gru 2 drobne błędy znalazłem (być może są tylko po stronie mojego klienta ale dodaje może akurat się przyda): 1. PPM - przy kliknieciu co jakiś czas wyświetla na czacie komunikat "The selected target does not exist." 2. Brak GM nad głową i zamiast poziomu - podczas bicia zjawy się to zmieniało, raz moby i ja mielismy znaczek GM nad głową a raz range "mistrz gry" screen_1.bmp screen_2.bmp
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.