Opublikowano 15 Grudnia 202415 Gru ld-elf32.so.1: Shared object "libcxxrt.so.1" not found, required by "db_process" ktoś może ma? nigdzie nie mogę znaleźć
Opublikowano 15 Grudnia 202415 Gru 8 godzin temu, Gruby napisał(a): ld-elf32.so.1: Shared object "libcxxrt.so.1" not found, required by "db_process" ktoś może ma? nigdzie nie mogę znaleźć libcxxrt.so.1 libcxxrt.so
Opublikowano 16 Grudnia 202416 Gru 22 godziny temu, Tuike napisał(a): libcxxrt.so.1 88.02 kB · 0 pobrań libcxxrt.so 88.02 kB · 0 pobrań Dziękuje, ale chyba czegoś mi brakuje bo wciąż jakiś lib brakuje... kilka znalazłem, dodałem i ciągle woła o kolejne. ld-elf32.so.1: Shared object "libthr.so.3" not found, required by "db_process" Czy może musze jakieś biblioteki zaktualizować lub zainstalować? Mam vps z freebsd 13.4
Opublikowano 16 Grudnia 202416 Gru Instalowałeś gotową maszynę czy samemu? Mogą być brakujące biblioteki a mogą być tylko symlinki, spróbuj w panelu utworzyć symlinki, jeśli nie to pakiet po pakiecie
Opublikowano 17 Grudnia 202417 Gru Kupiłem VPS, zaktualizowałem freebsd, zaktualizowałem pkg, zainstalowałem mariadb, porobiłem konta, symlinki tez zrobiłem z panelu, wszystko startuje poza tym db_process - przy logowaniu ciągle wisi zostaniesz połączony, a przy wyłączonym serwerze brak połączenia. Jak wrócę do domu spróbuję z tej gotowej maszyny wyciągnąć.
Opublikowano 17 Grudnia 202417 Gru Autor 42 minuty temu, Gruby napisał(a): Kupiłem VPS, zaktualizowałem freebsd, zaktualizowałem pkg, zainstalowałem mariadb, porobiłem konta, symlinki tez zrobiłem z panelu, wszystko startuje poza tym db_process - przy logowaniu ciągle wisi zostaniesz połączony, a przy wyłączonym serwerze brak połączenia. Jak wrócę do domu spróbuję z tej gotowej maszyny wyciągnąć. Potrzebujesz systemu 32 bit.
Opublikowano 18 Grudnia 202418 Gru 21 godzin temu, Sevence napisał(a): Potrzebujesz systemu 32 bit. Tylko gdzie go można dostać? W większości serwisów nawet nie ma freebsd. Zassałem liby z gotowej maszyny, gotowa maszyna działa jak trzeba, VPS tez wystartował. Teraz tylko wywala mi błąd SYSERR login_process podczas logowania: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Table 'player.account' doesn't exist (query: SELECT PASSWORD('xxx'),password,social_id,id,status,availDt - NOW() > 0,UNIX_TIMESTAMP(silver_expire),UNIX_TIMESTAMP(gold_expire),UNIX_TIMESTAMP(safebox_expire),UNIX_TIMESTAMP(autoloot_expire),UNIX_TIMESTAMP(fish_mind_expire),UNIX_TIMESTAMP(marriage_fast_expire),UNIX_TIMESTAMP(money_drop_rate_expire),UNIX_TIMESTAMP(create_time) FROM account WHERE login='xxx' errno: 1146) Mam wgrane wszystkie tabelki, konta w mysql tez zrobione z generatorem.
Opublikowano 18 Grudnia 202418 Gru Autor Tu znajdziesz odpowiedź https://sharegon.pl/topic/1335-problem-z-połączeniem-użytkownika-do-bazy-w-plikach-serwerowych/#findComment-9745
Opublikowano 18 Grudnia 202418 Gru W dniu 18.12.2024 o 13:34, Sevence napisał(a): Tu znajdziesz odpowiedź https://sharegon.pl/topic/1335-problem-z-połączeniem-użytkownika-do-bazy-w-plikach-serwerowych/#findComment-9745 Masz rację, też mnie ciekawiło dlaczego ładuje się account z player, już wiem! Dziękuje Edytowane 21 Grudnia 202421 Gru przez Gruby
Opublikowano 14 Stycznia14 Sty 2 godziny temu, TomSul napisał(a): Wiadomo cos o wersji v3? Prace trwają? XDDD emm @Sevence bo tu kolegen ma sprawe do cb
Opublikowano 14 Stycznia14 Sty Autor Tego projektu już nie rozwijam, ale na ten rok będzie coś nowego wkrótce.
Opublikowano 28 Stycznia28 Sty Dałby ktoś radę reuploadować maszynę VDI Entry Core (Najnowszą wersje)? Z góry dzięki 🙂
Opublikowano 1 Lutego1 Lut W dniu 28.01.2025 o 05:49, Kavku napisał(a): Dałby ktoś radę reuploadować maszynę VDI Entry Core (Najnowszą wersje)? Z góry dzięki 🙂 https://mega.nz/file/z7AFESzK#dwWBYRxxVanpeBA6REdhUF3WwwBM9u02JUVjh0E1dQw
Opublikowano 3 Lutego3 Lut W dniu 1.02.2025 o 17:21, Gruby napisał(a): https://mega.nz/file/z7AFESzK#dwWBYRxxVanpeBA6REdhUF3WwwBM9u02JUVjh0E1dQw O kurde, dziękuje serdecznie! 🙂
Opublikowano 11 Lutego11 Lut Dzień dobry, czy te pliki będą dobre dla osoby, która rozpoczyna zabawę z privami? Są one na tyle "czyste", by poza ułatwieniami w nich zawartymi będzie można się śmiało uczyć? Pozdrawiam. // ktos wie jaka jest komenda startowa maszyny? już ogarnąłem! najnowszą wersję plików odpalamy cd /usr/home/mt2 python3 panel.py a jeżeli komuś dalej nie się nie odpala to odkopałem na forum poradnik do tej maszynki. Autorowi bardzo dziękuję za wstawkę, już sam changelog pozwala twierdzić, że wykonany został kawał solidnej pracy. Na pewno to pomoże takim żółtodziobom jak ja skręcić coś naprawdę dobrego bez marnowania czasu na łatanie dziur sprzed 10 lat. Edytowane 12 Lutego12 Lut przez nightfury
Opublikowano 25 Marca25 Mar W dniu 12.12.2024 o 20:57, Gauzi napisał(a):2 drobne błędy znalazłem (być może są tylko po stronie mojego klienta ale dodaje może akurat się przyda):1. PPM - przy kliknieciu co jakiś czas wyświetla na czacie komunikat "The selected target does not exist."2. Brak GM nad głową i zamiast poziomu - podczas bicia zjawy się to zmieniało, raz moby i ja mielismy znaczek GM nad głową a raz range "mistrz gry"screen_1.bmp screen_2.bmpMógłby ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny pkt 1 ?Edit. Już znalazłem i ogarnąłem. Jak ktoś ma ten problem, polecam przeszukać game Edytowane 27 Marca27 Mar przez Sayoshi
Opublikowano 28 Marca28 Mar W dniu 25.03.2025 o 22:54, Sayoshi napisał(a):Edit. Już znalazłem i ogarnąłem. Jak ktoś ma ten problem, polecam przeszukać gameJak ogarnąłeś to mógłbyś powiedzieć co zrobiłeś - większość z Nas nie rozumie kodu, więc jeśli coś jest nie tak to i tak to przeoczy.
Opublikowano 31 Marca31 Mar Może komuś nowemu się przyda pierścień teleportacji pod "TAB" jak na PandoraMT2, pliki gotowe do podmiany. TP POD TAB.zip@Sayoshi Ogarnął temat z wyświetlaniem na czacie komunikatu "The selected target does not exist." który potrafił wywalić clienta gry.Rozwiązanie: -> Przez WinSCP logujemy się na serwer -> Przechodzimy /src/entry-core/game/src szukamy pliku "input_main.cpp"-> Szukamy "the selected target" (2084)-> Podmieniamy na to // ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "The selected target does not exist.");-> Zapisujemy oraz budujemy / podmieniamy gamePowinno wyglądać jak na załączonym screeniePodziękowania dla @Sayoshi 😀
Opublikowano 31 Marca31 Mar @xAdr1an Może napiszesz coś więcej od siebie o plikach ? Dopiero dziś odpaliłem jestem ciekawy opinii innych oraz porównania np. do plików martysama.Pozdrawiam :)
Opublikowano 31 Marca31 Mar 27 minut temu, piki_gsxr napisał(a):@xAdr1an Może napiszesz coś więcej od siebie o plikach ?Dopiero dziś odpaliłem jestem ciekawy opinii innych oraz porównania np. do plików martysama.Pozdrawiam :)pliki nie będą dalej wspierane, masa rzeczy do poprawy. Nie wiem czy nie lepiej siedzieć na Terenzo/Marty i samemu robić.
Opublikowano 31 Marca31 Mar Autor Ta ten projekt bardziej do zabawy, ale można sobie co nieco wyciągnąć choć większość poprawek z niego jest na forum dostępnych.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.