Opublikowano 15 Maja 20241 r 35 minut temu, TomSul napisał(a): Jest możliwość pograć na tych plikach? Tzn ma ktoś odpalony serwer na vps/dedyku i udostępni aby wejść pograć? Jest możliwość zagrania na live test serwerze, pisz bezpośrednio do @Sevence to założy ci konto oraz prześle clienta.
Opublikowano 15 Maja 20241 r Autor @TomSul To czyste bazowe pliki do tworzenia własnego serwera, nie mają żadnej zawartości, systemów itd. Aktualnie serwer developerski jest wyłączony wróci ponownie w sobotę. W temacie masz gotową Virtualkę i możesz sobie uruchomić w prosty sposób.
Opublikowano 15 Maja 20241 r Może by tak dodać możliwości w nickach liter ą ę ł ó oraz Wydłużenie nicków, nazw itemów, mobów Szukałem też na necie kodu do takich itemów jak Trzecia ręka,Monetka itp. Fajnie by też było jakby po użyciu takich itemów była ikona affectów z czasem do końca.
Opublikowano 15 Maja 20241 r Autor To bardzo dobry pomysł, czy spacje też miałyby być w takich nickach? Zrobię taka możliwość na makro opcjonalnie do włączenia.
Opublikowano 18 Maja 20241 r Autor Teraz zbroje bazowe dla Sury będą takie same czarna i niebieska czyli sura k zostanie zaktualizowana na taką również oficjalną teksturę. Zobacz wygląd Spoiler
Opublikowano 19 Maja 20241 r Autor Pracuję dziś nad taskbarem, wprowadziłem kilka zmian: Wyłączyłem system energii (nie usunąłem). Usunąłem animację itemshopu (moneta). Przywróciłem starą animację na taskbarze. Zmieniłem pozycję przycisków od podnoszenia statusu i umiejętności. Dotychczas przycisk ten był zasłaniany przez inventory, więc postanowiłem go przenieść nad przycisk "podnieś status". Tak się obecnie prezentuje: Spoiler Sklep z Przedmiotami został również usunięty z opcji systemowych (ESC)
Opublikowano 21 Maja 20241 r Autor Zapomniałem o przycisku pomocy, został on dostosowany do zmian dla przycisku podnieś status i umiejętność, będzie on nieco wyżej, aby nie nachodził na inne przyciski.
Opublikowano 21 Maja 20241 r 10 minut temu, Sevence napisał(a): Zapomniałem o przycisku pomocy, został on dostosowany do zmian dla przycisku podnieś status i umiejętność, będzie on nieco wyżej, aby nie nachodził na inne przyciski. Kiedy można się spodziewać wersji v1.8?? 🙂
Opublikowano 21 Maja 20241 r Autor Ciężko powiedzieć, v1.7 wychodziła parę miesięcy. Myślę, że koniec czerwca, a początek lipca.
Opublikowano 21 Maja 20241 r 35 minut temu, Sevence napisał(a): Ciężko powiedzieć, v1.7 wychodziła parę miesięcy. Myślę, że koniec czerwca, a początek lipca. Okej, dzięki za info 🙂 Jeszcze zanim pobiorę, mógłbyś napisać, czy baza jest czytana z sql czy txt bazowo na tych plikach?
Opublikowano 21 Maja 20241 r Autor Domyślnie baza danych jest odczytywana z SQL, ale istnieje możliwość zmiany tego ustawienia w pliku konfiguracyjnym: 'db_process -> conf.txt -> PROTO_FROM_DB = 1'. Możesz zmienić wartość na 0, co spowoduje odczyt z plików txt. Należy jednak pamiętać, że obecnie nie ma dostępnego generatora proto w formacie txt – będzie on gotowy dopiero od wersji v1.8. Pliki te zostały stworzone od podstaw, bazując na najnowszym oficjalnym kliencie gry, ale zostały mocno oczyszczone i nie zawierają praktycznie żadnych elementów. Są to całkowicie podstawowe pliki do tworzenia serwera od zera. Nie znajdziesz w nich kostiumów, fryzur, mountów, broni do poziomu 90, zbroje do niebianki. Dostępne są tylko te mapy, które zostały zaimplementowane i widać w changelogu w wersji v1.7.
Opublikowano 21 Maja 20241 r 13 minut temu, Sevence napisał(a): Domyślnie baza danych jest odczytywana z SQL, ale istnieje możliwość zmiany tego ustawienia w pliku konfiguracyjnym: 'db_process -> conf.txt -> PROTO_FROM_DB = 1'. Możesz zmienić wartość na 0, co spowoduje odczyt z plików txt. Należy jednak pamiętać, że obecnie nie ma dostępnego generatora proto w formacie txt – będzie on gotowy dopiero od wersji v1.8. Pliki te zostały stworzone od podstaw, bazując na najnowszym oficjalnym kliencie gry, ale zostały mocno oczyszczone i nie zawierają praktycznie żadnych elementów. Są to całkowicie podstawowe pliki do tworzenia serwera od zera. Nie znajdziesz w nich kostiumów, fryzur, mountów, broni do poziomu 90, zbroje do niebianki. Dostępne są tylko te mapy, które zostały zaimplementowane i widać w changelogu w wersji v1.7. Wiem, rozumiem. Chodzi mi głównie o to, ze czekam na wersje 1.8, w tym czasie układam systemy, mapy itp. Segreguje wszystko jak się da, by już później tylko wgrać na wersje 1.8 🙂
Opublikowano 22 Maja 20241 r Autor Aktualnie wszystkie przedmioty mają powiększony zakres nazw i zostały skorygowane, aby nie zawierały skrótów.
Opublikowano 22 Maja 20241 r 5 minut temu, Sevence napisał(a): Aktualnie wszystkie przedmioty mają powiększony zakres nazw i zostały skorygowane, aby nie zawierały skrótów. W plikach jest opcja wyłączenia 6 skilla? Czy ręcznie trzeba to wyłączyć?
Opublikowano 22 Maja 20241 r Autor Wybacz, źle przeczytałem, oczywiście że istnieje taka możliwość. Wystarczy wyłączyć makro 'ENABLE_678TH_SKILL'.
Opublikowano 22 Maja 20241 r 5 minut temu, Sevence napisał(a): Wybacz, źle przeczytałem, oczywiście że istnieje taka możliwość. Wystarczy wyłączyć makro 'ENABLE_678TH_SKILL'. O to mi chodziło 🙂 Dzięki. Plików jeszcze nie pobieram, stąd te pytanie. A na gitbubie nie widziałem tej opcji //Edit. Mój błąd. Jednak jest.. Nie wiem jak ja to patrzyłem. Edytowane 22 Maja 20241 r przez sivlerpro
Opublikowano 25 Maja 20241 r W dniu 19.08.2023 o 12:05, Sevence napisał(a): [NEW] Zaimplementowano moduł render target. To jest ten system, co pokazuje obok kostiumu jak wygląda?
Opublikowano 25 Maja 20241 r Autor Tak, ale to zostało wycofane w wersji v1.7 testowałem rozwiązanie z innego forum, zapomniałem zmienić w changelogu.
Opublikowano 25 Maja 20241 r 32 minuty temu, Sevence napisał(a): Tak, ale to zostało wycofane w wersji v1.7 testowałem rozwiązanie z innego forum, zapomniałem zmienić w changelogu. Będzie nowe zaimplementowane w nastepnej wersji?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.