Skocz do zawartości

EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v2.1.1

Featured Replies

  • Odpowiedzi 348
  • Wyświetleń 31,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Nie przejmuj się. Każdy kiedyś zaczynał. Ten komunikat oznacza, że wszystkie pliki źródłowe są aktualne i nie ma potrzeby ich ponownej kompilacji.   Jeśli chcesz je ponownie skompilować wpis

  • poszło, do odpalenia brakowało  dragon_soul_table.txt w cliencie(v1.3) zostało mi to:  

  • Tak działa system wierzchowców, vnum moba ustawiacie w item_proto przy pieczęci w value, pieczęć jest zakładane w oknie kostiumów.   2024 01 07 01 30 45.webm

Najbardziej pomocny post

  • Sayoshi
    Sayoshi

    Mógłby ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny pkt 1 ? Edit. Już znalazłem i ogarnąłem. Jak ktoś ma ten problem, polecam przeszukać game

  • ExoCarossa
    ExoCarossa

    pliki nie będą dalej wspierane, masa rzeczy do poprawy. Nie wiem czy nie lepiej siedzieć na Terenzo/Marty i samemu robić.

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Może by tak dodać możliwości w nickach liter ą ę ł ó oraz Wydłużenie nicków, nazw itemów, mobów

Szukałem też na necie kodu do takich itemów jak Trzecia ręka,Monetka  itp.

Fajnie by też było jakby po użyciu takich itemów była ikona affectów z czasem do końca.

Opublikowano
  • Autor

Pracuję dziś nad taskbarem, wprowadziłem kilka zmian:

  • Wyłączyłem system energii (nie usunąłem).
  • Usunąłem animację itemshopu (moneta).
  • Przywróciłem starą animację na taskbarze.
  • Zmieniłem pozycję przycisków od podnoszenia statusu i umiejętności. Dotychczas przycisk ten był zasłaniany przez inventory, więc postanowiłem go przenieść nad przycisk "podnieś status".

 

Tak się obecnie prezentuje:

Spoiler

image.png.86dbce916d2e36465dc83354e9a89223.png

 

Sklep z Przedmiotami został również usunięty z opcji systemowych (ESC) 

image.png.811e3145992c0470eb1ff117abf3de51.png

Opublikowano
10 minut temu, Sevence napisał(a):

Zapomniałem o przycisku pomocy, został on dostosowany do zmian dla przycisku podnieś status i umiejętność, będzie on nieco wyżej, aby nie nachodził na inne przyciski. 

image.png.24bb6415dc58ca042a6e654ad58c0195.png

 

 

Kiedy można się spodziewać wersji v1.8?? 🙂

Opublikowano
35 minut temu, Sevence napisał(a):

Ciężko powiedzieć, v1.7 wychodziła parę miesięcy. Myślę, że koniec czerwca, a początek lipca. 

 

Okej, dzięki za info 🙂 

 

Jeszcze zanim pobiorę, mógłbyś napisać, czy baza jest czytana z sql czy txt bazowo na tych plikach?

Opublikowano
  • Autor

Domyślnie baza danych jest odczytywana z SQL, ale istnieje możliwość zmiany tego ustawienia w pliku konfiguracyjnym: 'db_process -> conf.txt -> PROTO_FROM_DB = 1'. Możesz zmienić wartość na 0, co spowoduje odczyt z plików txt. Należy jednak pamiętać, że obecnie nie ma dostępnego generatora proto w formacie txt – będzie on gotowy dopiero od wersji v1.8.

 

Pliki te zostały stworzone od podstaw, bazując na najnowszym oficjalnym kliencie gry, ale zostały mocno oczyszczone i nie zawierają praktycznie żadnych elementów. Są to całkowicie podstawowe pliki do tworzenia serwera od zera. Nie znajdziesz w nich kostiumów, fryzur, mountów, broni do poziomu 90, zbroje do niebianki. Dostępne są tylko te mapy, które zostały zaimplementowane i widać w changelogu w wersji v1.7. 

Opublikowano
13 minut temu, Sevence napisał(a):

Domyślnie baza danych jest odczytywana z SQL, ale istnieje możliwość zmiany tego ustawienia w pliku konfiguracyjnym: 'db_process -> conf.txt -> PROTO_FROM_DB = 1'. Możesz zmienić wartość na 0, co spowoduje odczyt z plików txt. Należy jednak pamiętać, że obecnie nie ma dostępnego generatora proto w formacie txt – będzie on gotowy dopiero od wersji v1.8.

 

Pliki te zostały stworzone od podstaw, bazując na najnowszym oficjalnym kliencie gry, ale zostały mocno oczyszczone i nie zawierają praktycznie żadnych elementów. Są to całkowicie podstawowe pliki do tworzenia serwera od zera. Nie znajdziesz w nich kostiumów, fryzur, mountów, broni do poziomu 90, zbroje do niebianki. Dostępne są tylko te mapy, które zostały zaimplementowane i widać w changelogu w wersji v1.7. 

 

Wiem, rozumiem. Chodzi mi głównie o to, ze czekam na wersje 1.8, w tym czasie układam systemy, mapy itp. Segreguje wszystko jak się da, by już później tylko wgrać na wersje 1.8 🙂

Opublikowano
5 minut temu, Sevence napisał(a):

Aktualnie wszystkie przedmioty mają powiększony zakres nazw i zostały skorygowane, aby nie zawierały skrótów.

 

image.png.a8a84a11c51118ac31d6c12853380a2e.png

 

W plikach jest opcja wyłączenia 6 skilla? Czy ręcznie trzeba to wyłączyć?

Opublikowano
5 minut temu, Sevence napisał(a):

Wybacz, źle przeczytałem, oczywiście że istnieje taka możliwość. Wystarczy wyłączyć makro 'ENABLE_678TH_SKILL'. 

 

image.png.d68e971892d4a069b9f3ab5ef8f5614a.png

 

O to mi chodziło 🙂 Dzięki. Plików jeszcze nie pobieram, stąd te pytanie. A na gitbubie nie widziałem tej opcji

 

//Edit. Mój błąd. Jednak jest.. Nie wiem jak ja to patrzyłem.

Edytowane przez sivlerpro

Opublikowano
32 minuty temu, Sevence napisał(a):

Tak, ale to zostało wycofane w wersji v1.7 testowałem rozwiązanie z innego forum, zapomniałem zmienić w changelogu. 

 

Będzie nowe zaimplementowane w nastepnej wersji?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...