Opublikowano 27 Grudnia 20231 r Dzien dobry. Taki oto problem wystapil: Pliki martysama. Jak widac na ssach type 36 i 40 wchodza w sloty. Niebardzo ogarniam dumpproto, za nim indywidualny support od martysamy i taumpa odpowie, to podejrzewam, ze odpowiedz znajde juz tutaj. Niebardzo ogarniam te wszystkie foldery od marty z kompilatorami, bylbym wdzieczny, gdyby ktos na anydesku mi pomogl i wszystko wyklarowal, co, jak i gdzie. Pozdrawiam i wesolych swietaswietaiposwietach. @Edit: Problem rozwiazany, lezal po stronie serwerowej. Jednak dalej prosilbym (jesli ktos znajdzie czas) na wytlumaczenie mi, po co w tych plikach jest dumpproto. Zauwazylem, ze po kompilacji i edycji strony serwerowej, dumpproto jest totalnie zbedne. Pozderki. Edytowane 27 Grudnia 20231 r przez Makaveli
Opublikowano 27 Grudnia 20231 r Przepraszam, ale nie do końca rozumiem, o co pytasz. Czy chcesz zmienić typy dla tych przedmiotów? Jeśli tak, wystarczy, że zmienisz 'type' dla tych przedmiotów i przekonwertujesz je do klienta. Jeśli korzystasz z generatora proto od Marty, narzędzie mysql2proto, to przekonwertuje ci proto z bazy do wersji spakowanej dla klienta gry.
Opublikowano 27 Grudnia 20231 r Autor Mialem dwukrotnie wpisany "item_shining" w item_lenght.h, co spowodowalo mozliwosc zaladowania tych 2 roznych typow na sloty (36 i 40). Czyli jesli dobrze wnioskuje, jesli uloze wszystko w czesci serwerowej i po prostu uzyje mysql2proot, nie musze juz nic praktycznie nic edytowac w packerze dumpproto, po prostu wszystko juz bedzie gotowe tak?
Opublikowano 27 Grudnia 20231 r Rozwiązanie Musisz się upewnić, czy masz pełną kompatybilność typów przedmiotu. Jeśli, problem występował tylko w item_length.h to tyle wystarczy. Wersja serwerowe w game i db jest czytana z pliku common -> item_length.h dla odczytywanego proto z plików .txt jest db -> ProtoReader.cpp. Klient gry odczytuje typy z GameLib - ItemData.h i wszędzie musi być zgodność typów, odpowiednia kolejność aby nie było problemów.