Dziś przedstawię Ci, jak skonfigurować środowisko programistyczne Visual Studio 2022, aby umożliwić poprawne kompilowanie kodu źródłowego w trybie debugowania. Co więcej, dowiesz się również, jak skorzystać z funkcji hot reload, która pozwoli na natychmiastowe wdrażanie zmian w aplikacji, nawet bez konieczności ponownej kompilacji.
Hot reload to narzędzie, które znacząco przyspiesza proces tworzenia oprogramowania, pozwalając programistom na szybkie testowanie i wprowadzanie poprawek bez zbędnego opóźnienia.
Ustawienie debugera
To ustawienie pokaże desablerację w przypadku crasha gry.
Ustawienie Linkera:
Projekt -> właściwości
Konfiguracja dla trybu: Debug - Distribute
Ustawiasz:
Konsolidator -> Debugowanie...
Generuj informacje o debugowaniu: Generun informacje dotyczące debugowania (/DEBUG)
Zestaw do debugowania: TAK (/ASSEMBLYDEBUG)
Ustawienie projektu startowego
UserInterface -> ustaw jako projekt startowy
Ustaw lokalizację klienta gry
Ustaw lokalizację klienta gry dla local windows debuger.
UserInterce -> Właściwości -> Debugowanie - Katalog Roboczy
Ustawienie projektu do obsługi hot reload
UserInterce -> Właściwości -> C/C++ -> format informacji o debugowania: Baza danych programu dla Edytuj i Kontynuuj (/ZI)
UserInterce -> Właściwości -> Konsolidator -> Ogólne -> Włącz konsolidację przyrostową: Tak (/INCREMENTAL)
Cześć.
Dziś przedstawię Ci, jak skonfigurować środowisko programistyczne Visual Studio 2022, aby umożliwić poprawne kompilowanie kodu źródłowego w trybie debugowania. Co więcej, dowiesz się również, jak skorzystać z funkcji hot reload, która pozwoli na natychmiastowe wdrażanie zmian w aplikacji, nawet bez konieczności ponownej kompilacji.
Hot reload to narzędzie, które znacząco przyspiesza proces tworzenia oprogramowania, pozwalając programistom na szybkie testowanie i wprowadzanie poprawek bez zbędnego opóźnienia.
Ustawienie debugera
To ustawienie pokaże desablerację w przypadku crasha gry.
Ustawienie Linkera:
Projekt -> właściwości
Konfiguracja dla trybu: Debug - Distribute
Ustawiasz:
Konsolidator -> Debugowanie...
Generuj informacje o debugowaniu: Generun informacje dotyczące debugowania (/DEBUG)
Zestaw do debugowania: TAK (/ASSEMBLYDEBUG)
Ustawienie projektu startowego
UserInterface -> ustaw jako projekt startowy
Ustaw lokalizację klienta gry
Ustaw lokalizację klienta gry dla local windows debuger.
UserInterce -> Właściwości -> Debugowanie - Katalog Roboczy
Ustawienie projektu do obsługi hot reload
UserInterce -> Właściwości -> C/C++ -> format informacji o debugowania: Baza danych programu dla Edytuj i Kontynuuj (/ZI)
UserInterce -> Właściwości -> Konsolidator -> Ogólne -> Włącz konsolidację przyrostową: Tak (/INCREMENTAL)
Hot reload w praktyce