Skocz do zawartości

Naprawa błędu dereferencji nullowego wskaźnika w funkcji 'item_remove'

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Funckja 'ItemRemove' zawierała błąd dereferencji nullowego wskaźnika. Błąd ten mógł wystąpić, jeśli funkcja została wywołana z nieistniejącym obiektem postaci lub przedmiotu.

 

Wprowadzone zmiany:

  • Zmieniłem typ zwracany na bardziej precyzyjny.
  • Użyłem auto& i auto* do deklarowania zmiennych.
  • Na początku funkcji dodałem weryfikację istnienia postaci i przedmiotu, aby zapobiec operacjom na nieistniejących obiektach.
  • Zastosowałem bardziej szczegółowe komunikaty błędów, aby ułatwić debugowanie i identyfikację problemów.
  • Dodałem prefiks [ItemRemove] do komunikatów logowania, aby ułatwić identyfikację źródła logów.
  • Zastosowałem static_cast do rzutowania wskaźników w komunikatach logowania, aby poprawić czytelność.

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_item.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Muala ❤️

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...