Opublikowano 31 Grudnia 20231 r Cześć, Funckja 'ItemRemove' zawierała błąd dereferencji nullowego wskaźnika. Błąd ten mógł wystąpić, jeśli funkcja została wywołana z nieistniejącym obiektem postaci lub przedmiotu. Wprowadzone zmiany: Zmieniłem typ zwracany na bardziej precyzyjny. Użyłem auto& i auto* do deklarowania zmiennych. Na początku funkcji dodałem weryfikację istnienia postaci i przedmiotu, aby zapobiec operacjom na nieistniejących obiektach. Zastosowałem bardziej szczegółowe komunikaty błędów, aby ułatwić debugowanie i identyfikację problemów. Dodałem prefiks [ItemRemove] do komunikatów logowania, aby ułatwić identyfikację źródła logów. Zastosowałem static_cast do rzutowania wskaźników w komunikatach logowania, aby poprawić czytelność. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_item.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.