Funckja 'ItemRemove' zawierała błąd dereferencji nullowego wskaźnika. Błąd ten mógł wystąpić, jeśli funkcja została wywołana z nieistniejącym obiektem postaci lub przedmiotu.
Wprowadzone zmiany:
Zmieniłem typ zwracany na bardziej precyzyjny.
Użyłem auto& i auto* do deklarowania zmiennych.
Na początku funkcji dodałem weryfikację istnienia postaci i przedmiotu, aby zapobiec operacjom na nieistniejących obiektach.
Zastosowałem bardziej szczegółowe komunikaty błędów, aby ułatwić debugowanie i identyfikację problemów.
Dodałem prefiks [ItemRemove] do komunikatów logowania, aby ułatwić identyfikację źródła logów.
Zastosowałem static_cast do rzutowania wskaźników w komunikatach logowania, aby poprawić czytelność.
Cześć,
Funckja 'ItemRemove' zawierała błąd dereferencji nullowego wskaźnika. Błąd ten mógł wystąpić, jeśli funkcja została wywołana z nieistniejącym obiektem postaci lub przedmiotu.
Wprowadzone zmiany:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_item.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień