Po osiągnięciu nowego poziomu przez postać, zauważyłem, że wskaźnik poziomu obok mojej nazwy postaci nie aktualizuje się automatycznie, pozostając na poprzedniej wartości. To niedoprecyzowanie może wprowadzać zamieszanie w rozgrywce i prowadzić do dezorientacji graczy.
W celu lepszego zrozumienia tego problemu, przygotowałem krótki film demonstrujący ten błąd. Moja aktualizacja skupia się na naprawie tej kwestii, zapewniając, że wskaźnik poziomu zostanie dokładnie odzwierciedlony w czasie rzeczywistym po osiągnięciu nowego poziomu. Ta korekta przyczynia się do bardziej płynnej i spójnej rozgrywki, eliminując potencjalne zakłócenia.
Witajcie,
Po osiągnięciu nowego poziomu przez postać, zauważyłem, że wskaźnik poziomu obok mojej nazwy postaci nie aktualizuje się automatycznie, pozostając na poprzedniej wartości. To niedoprecyzowanie może wprowadzać zamieszanie w rozgrywce i prowadzić do dezorientacji graczy.
W celu lepszego zrozumienia tego problemu, przygotowałem krótki film demonstrujący ten błąd. Moja aktualizacja skupia się na naprawie tej kwestii, zapewniając, że wskaźnik poziomu zostanie dokładnie odzwierciedlony w czasie rzeczywistym po osiągnięciu nowego poziomu. Ta korekta przyczynia się do bardziej płynnej i spójnej rozgrywki, eliminując potencjalne zakłócenia.
Przedstawienie błędu:
🧩 Rozwiązanie:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍Szukamy:
🔄 Zamieniamy na:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_pc.cpp'
🔍 Szukamy:
🔄 Zmieniamy na:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'
🔍 Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć następującą fragment kodu:
🔍 W tej funkcji, wyszukaj linię:
➕ Bezpośrednio przed tą linią, dodaj następujący kod:
Plik: UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp
🔍 Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć następujący fragment kodu:
🔍 W tej funkcji, wyszukaj fragment:
➕ Bezpośrednio po tym fragmencie, dodaj następujący kod:
➕ Tak ma wyglądać zmodyfikowana funkcja:
Przedstawienie rozwiązania: