Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Witajcie,

 

Po osiągnięciu nowego poziomu przez postać, zauważyłem, że wskaźnik poziomu obok mojej nazwy postaci nie aktualizuje się automatycznie, pozostając na poprzedniej wartości. To niedoprecyzowanie może wprowadzać zamieszanie w rozgrywce i prowadzić do dezorientacji graczy.

 

W celu lepszego zrozumienia tego problemu, przygotowałem krótki film demonstrujący ten błąd. Moja aktualizacja skupia się na naprawie tej kwestii, zapewniając, że wskaźnik poziomu zostanie dokładnie odzwierciedlony w czasie rzeczywistym po osiągnięciu nowego poziomu. Ta korekta przyczynia się do bardziej płynnej i spójnej rozgrywki, eliminując potencjalne zakłócenia.

 

Przedstawienie błędu:

 

🧩 Rozwiązanie:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 

 

🔍Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zamieniamy na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_pc.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'

 

🔍 Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć następującą fragment kodu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 W tej funkcji, wyszukaj linię:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Bezpośrednio przed tą linią, dodaj następujący kod:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Plik: UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp

 

🔍 Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć następujący fragment kodu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 W tej funkcji, wyszukaj fragment:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Bezpośrednio po tym fragmencie, dodaj następujący kod:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Tak ma wyglądać zmodyfikowana funkcja:

6ab49cd32b80091f28c764ea709748cf.png

 

Przedstawienie rozwiązania:

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...