Opublikowano 19 Sierpnia 20231 r Witajcie, Po osiągnięciu nowego poziomu przez postać, zauważyłem, że wskaźnik poziomu obok mojej nazwy postaci nie aktualizuje się automatycznie, pozostając na poprzedniej wartości. To niedoprecyzowanie może wprowadzać zamieszanie w rozgrywce i prowadzić do dezorientacji graczy. W celu lepszego zrozumienia tego problemu, przygotowałem krótki film demonstrujący ten błąd. Moja aktualizacja skupia się na naprawie tej kwestii, zapewniając, że wskaźnik poziomu zostanie dokładnie odzwierciedlony w czasie rzeczywistym po osiągnięciu nowego poziomu. Ta korekta przyczynia się do bardziej płynnej i spójnej rozgrywki, eliminując potencjalne zakłócenia. Przedstawienie błędu: 🧩 Rozwiązanie: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zamieniamy na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_pc.cpp' 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmieniamy na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp' 🔍 Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć następującą fragment kodu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 W tej funkcji, wyszukaj linię: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Bezpośrednio przed tą linią, dodaj następujący kod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Plik: UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp 🔍 Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć następujący fragment kodu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 W tej funkcji, wyszukaj fragment: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Bezpośrednio po tym fragmencie, dodaj następujący kod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Tak ma wyglądać zmodyfikowana funkcja: Przedstawienie rozwiązania:
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.