Opublikowano 19 Sierpnia 20231 r Witajcie, Dziś poruszamy istotny temat – naprawiliśmy błąd, który powodował, że po pokonaniu postaci, jej punkty życia spadały poniżej zera. Poprawna mechanika gry powinna resetować punkty życia postaci do zera po jej śmierci. Aby lepiej zrozumieć, o co chodzi, przygotowałem krótki film, który obrazuje ten problem. Ta aktualizacja wprowadza istotną poprawkę, która wpływa na stabilność rozgrywki i zachowuje spójność mechanik. 🧩 Rozwiązanie 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp' 🔍 Szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄 Zmieniamy na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 3 Listopada 20231 r Dziękuje edit namespace "std" has no member "clamp" Edytowane 3 Listopada 20231 r przez ExoCarossa
Opublikowano 3 Listopada 20231 r Autor @ExoCarossa Wymagany standard C++17. Wersja dla starszych source: if (!cannot_dead) { int hp = GetHP(); dam = (dam < 0) ? 0 : (dam > hp ? hp : dam); PointChange(POINT_HP, -dam, false); }
Opublikowano 23 Marca 20241 r A ja zawsze myślałem, że mi ktoś taką bombę wywalił - a to zwykły bug 😢
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.