Dziś poruszamy istotny temat – naprawiliśmy błąd, który powodował, że po pokonaniu postaci, jej punkty życia spadały poniżej zera. Poprawna mechanika gry powinna resetować punkty życia postaci do zera po jej śmierci. Aby lepiej zrozumieć, o co chodzi, przygotowałem krótki film, który obrazuje ten problem. Ta aktualizacja wprowadza istotną poprawkę, która wpływa na stabilność rozgrywki i zachowuje spójność mechanik.
Witajcie,
Dziś poruszamy istotny temat – naprawiliśmy błąd, który powodował, że po pokonaniu postaci, jej punkty życia spadały poniżej zera. Poprawna mechanika gry powinna resetować punkty życia postaci do zera po jej śmierci. Aby lepiej zrozumieć, o co chodzi, przygotowałem krótki film, który obrazuje ten problem. Ta aktualizacja wprowadza istotną poprawkę, która wpływa na stabilność rozgrywki i zachowuje spójność mechanik.
🧩 Rozwiązanie
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'
🔍 Szukamy:
🔄 Zmieniamy na: