Skocz do zawartości
Opublikowano

Witajcie,

 

Dziś poruszamy istotny temat – naprawiliśmy błąd, który powodował, że po pokonaniu postaci, jej punkty życia spadały poniżej zera. Poprawna mechanika gry powinna resetować punkty życia postaci do zera po jej śmierci. Aby lepiej zrozumieć, o co chodzi, przygotowałem krótki film, który obrazuje ten problem. Ta aktualizacja wprowadza istotną poprawkę, która wpływa na stabilność rozgrywki i zachowuje spójność mechanik.

 

 

🧩 Rozwiązanie

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

+

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Dziękuje

 

edit

namespace "std" has no member "clamp"

Edytowane przez ExoCarossa

Opublikowano
  • Autor

@ExoCarossa Wymagany standard C++17. 

 

Wersja dla starszych source:

if (!cannot_dead)
{
    int hp = GetHP();
    dam = (dam < 0) ? 0 : (dam > hp ? hp : dam);
    PointChange(POINT_HP, -dam, false);
}
Opublikowano

dzięki !

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja zawsze myślałem, że mi ktoś taką bombę wywalił - a to zwykły bug 😢

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki 🙂

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...