Ostatnio stworzyłem swoje GUI, pod pewien system informacji o randze, który kiedyś może zaimplementuje.
Można zrobić to lepiej, chociażby poprzez jakiś button w oknie characterwindow, w miejscu gdzie jest ranga. Ale uczę się, także jest jak jest. Problem jest w tym, że próbuje podpiąć owe gui żeby wyświetlało mi się po wcisnieciu przycisku w panelu bocznym.
Error jaki wyświetla mi się po naciśnięciu klawisza "i" po wejsciu na serwer.
Spoiler
0110 17:34:14940 :: Failed to load script file : uiscript/aligninfo.py
0110 17:34:14940 :: error : No file or directory
0110 17:34:14940 ::
ui.py(line:3203) LoadScriptFile
system.py(line:176) execfile
system.py(line:145) Run
system.py(line:160) __LoadTextFile__
system.py(line:56) __init__
LoadScriptFile1 - <type'exceptions.IOError'>:No file or directory
0110 17:34:14940 :: ============================================================================================================
0110 17:34:14940 :: Abort!!!!
0110 17:34:14940 :: filename = exception.py, name = Abort
0110 17:34:14940 :: filename = ui.py, name = LoadScriptFile
0110 17:34:14940 :: filename = uialigninfo.py, name = __LoadWindow
0110 17:34:14940 :: filename = uialigninfo.py, name = __init__
0110 17:34:14940 :: filename = uiInventory.py, name = Show
0110 17:34:14940 :: filename = interfaceModule.py, name = ToggleInventoryWindow
0110 17:34:14940 :: filename = game.py, name = <lambda>
0110 17:34:14940 :: filename = game.py, name = OnKeyDown
0110 17:34:14940 :: filename = prototype.py, name = RunApp
0110 17:34:14940 :: filename = prototype.py, name = <module>
0110 17:34:14940 :: filename = system.py, name = Run
0110 17:34:14940 :: filename = system.py, name = execfile
0110 17:34:14940 :: filename = system.py, name = RunMainScript
0110 17:34:14940 :: filename = system.py, name = <module>
0110 17:34:14940 :: filename = <string>, name = <module>
Jest problem z załadowaniem pliku aligninfo.py (Pewnie po prostu nie rozpoznaje wielkich liter, ale mój plik to AlignInfo.py)
Plik ui z root, bez żadnej logiki. Chciałem po prostu żeby po kliknieciu buttona otworzylo gui. Może tutaj jest coś co powoduje błąd?
Cześć.
Ostatnio stworzyłem swoje GUI, pod pewien system informacji o randze, który kiedyś może zaimplementuje.
Można zrobić to lepiej, chociażby poprzez jakiś button w oknie characterwindow, w miejscu gdzie jest ranga. Ale uczę się, także jest jak jest. Problem jest w tym, że próbuje podpiąć owe gui żeby wyświetlało mi się po wcisnieciu przycisku w panelu bocznym.
Error jaki wyświetla mi się po naciśnięciu klawisza "i" po wejsciu na serwer.
Jest problem z załadowaniem pliku aligninfo.py (Pewnie po prostu nie rozpoznaje wielkich liter, ale mój plik to AlignInfo.py)
Plik ui z root, bez żadnej logiki. Chciałem po prostu żeby po kliknieciu buttona otworzylo gui. Może tutaj jest coś co powoduje błąd?
import ui class AlignInfoWindow(ui.ScriptWindow): def __init__(self): ui.ScriptWindow.__init__(self) self.isLoaded = 0 self.__LoadWindow() def __del__(self): ui.ScriptWindow.__del__(self) def Show(self): self.__LoadWindow() ui.ScriptWindow.Show(self) def Open(self): self.Show() def __LoadWindow(self): if self.isLoaded == 1: return self.isLoaded = 1 pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader() pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "UIScript/AlignInfo.py") self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close)) def Destroy(self): self.alertDialog = None self.ClearDictionary() def Close(self): if self.alertDialog: self.OnCloseAlertDialog() self.Hide() def OnPressEscapeKey(self): self.Close() return TRUE
W uiinventory wiadomo:
1) self.ranga = uialigninfo.AlignInfoWindow()
2)self.nowyButton12 = self.GetChild2("Button12")
3)self.nowyButton12.SetEvent(ui.__mem_func__(self.Ranga))
4) def Ranga(self):
if self.ranga.IsShow():
self.ranga.Close()
else:
self.ranga.Open()
Film przedstawiający problem: