Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Cześć

 

Co tu będę się dużo rozpisywał.

- AntyDMG, AntySync, AntyWH, AntyMOBBER

 

Jeśli posiadasz jakieś mocniejsze/płatne hacki proszę przetestuj i daj znać w komentarzu.

 

💥Limiter jest kompatybilny z source entry ( nie pomagam dodać do zwykłego wsparcie tylko dla entry )

 

Wideo

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

#1 Poradnik:

 

Spoiler
🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

#2 Poradnik:

Spoiler
🔐 Ukryta Treść 🔐

 

#3 Poradnik:

 

Spoiler
🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Dodaj: #include <boost/functional/hash.hpp>  

  • Spróbuj dodać tą funkcję do pliku vid.h jako inline    Szukaj: std::size_t hash_value(const VID& v);   Zamień: inline std::size_t hash_value(const VID& v) { std::size

  • Jak zapłaciłem to pewnie już mój.

Opublikowane grafiki

Opublikowano
30 minut temu, Marchewa napisał(a):

#2 Poradnik:

  Ukryj zawartość
// vid.h
// Znajdź:
		
void Reset() 
{
	m_id = 0;
	m_uuid = boost::uuids::uuid(); // pusty UUID
}

// Dodaj pod:

friend std::size_t hash_value(const VID& v);

// Znajdź:

	private:
		DWORD m_id;
		boost::uuids::uuid m_uuid; //uuid
};

// Dodaj pod:

std::size_t hash_value(const VID& v);

 

 

Mój vid.h

Spoiler

#ifndef __INC_METIN_II_VID_H__
#define __INC_METIN_II_VID_H__

class VID
{
    public:
        VID() : m_id(0), m_crc(0)
        {
        }

        VID(DWORD id, DWORD crc)
        {
            m_id = id;
            m_crc = crc;
        }

        VID(const VID &rvid)
        {
            *this = rvid;
        }

        const VID & operator = (const VID & rhs)
        {
            m_id = rhs.m_id;
            m_crc = rhs.m_crc;
            return *this;
        }

        bool operator == (const VID & rhs) const
        {
            return (m_id == rhs.m_id) && (m_crc == rhs.m_crc);
        }

        bool operator != (const VID & rhs) const
        {
            return !(*this == rhs);
        }

        operator DWORD() const
        {
            return m_id;
        }

        void Reset()
        {
            m_id = 0, m_crc = 0;
        }

    private:
        DWORD m_id;
        DWORD m_crc;
};

#endif
 

Mam source Upsa 12.1 jak to teraz tu dodac xD

Opublikowano
  • Autor
4 minuty temu, ExoCarossa napisał(a):

Mój vid.h

  Pokaż ukrytą zawartość

#ifndef __INC_METIN_II_VID_H__
#define __INC_METIN_II_VID_H__

class VID
{
    public:
        VID() : m_id(0), m_crc(0)
        {
        }

        VID(DWORD id, DWORD crc)
        {
            m_id = id;
            m_crc = crc;
        }

        VID(const VID &rvid)
        {
            *this = rvid;
        }

        const VID & operator = (const VID & rhs)
        {
            m_id = rhs.m_id;
            m_crc = rhs.m_crc;
            return *this;
        }

        bool operator == (const VID & rhs) const
        {
            return (m_id == rhs.m_id) && (m_crc == rhs.m_crc);
        }

        bool operator != (const VID & rhs) const
        {
            return !(*this == rhs);
        }

        operator DWORD() const
        {
            return m_id;
        }

        void Reset()
        {
            m_id = 0, m_crc = 0;
        }

    private:
        DWORD m_id;
        DWORD m_crc;
};

#endif
 

Mam source Upsa 12.1 jak to teraz tu dodac xD

💥Limiter jest kompatybilny z source entry ( nie pomagam dodać do zwykłego wsparcie tylko dla entry )

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Limiter (PŁATNY)
Opublikowano

Taki mam błąd podczas kompilacji.

Wrzuciłem plik vid.cpp, dałem do makefile, zrobiłem rekompilacje game i niestety taki widok


image.png.9a328125e5369ef3bd3be5a3187ddf24.png

vid.cpp
 

#include "stdafx.h"
#include "vid.h"
#include <boost/functional/hash.hpp>

std::size_t hash_value(const VID& v) 
{
    std::size_t seeder = 0;
    boost::hash_combine(seeder, boost::hash<DWORD>()(v.m_id));
    boost::hash_combine(seeder, boost::hash<boost::uuids::uuid>()(v.m_uuid));
    return seeder;
}


vid.h


 

#pragma once

class VID 
{
    public:
        VID() : m_id(0), m_uuid() {}

        // Konstruktor z ID i UUID
        VID(DWORD id, const boost::uuids::uuid& uuid) : m_id(id), m_uuid(uuid) {}
        VID(const VID &rvid) : m_id(rvid.m_id), m_uuid(rvid.m_uuid) {}

        const VID & operator = (const VID & rhs) 
        {
            m_id = rhs.m_id;
            m_uuid = rhs.m_uuid;
            return *this;
        }

        bool operator == (const VID & rhs) const 
        {
            return (m_id == rhs.m_id) && (m_uuid == rhs.m_uuid);
        }

        bool operator != (const VID & rhs) const 
        {
            return !(*this == rhs);
        }

        operator DWORD() const 
        {
            return m_id;
        }

        void Reset() 
        {
            m_id = 0;
            m_uuid = boost::uuids::uuid(); // pusty UUID
        }

    friend std::size_t hash_value(const VID& v);

    private:
        DWORD m_id;
        boost::uuids::uuid m_uuid; //uuid

};


std::size_t hash_value(const VID& v);

 

Opublikowano

Spróbuj dodać tą funkcję do pliku vid.h jako inline 

 

Szukaj:

std::size_t hash_value(const VID& v);

 

Zamień:

inline std::size_t hash_value(const VID& v) 
{
	std::size_t seeder = 0;
	boost::hash_combine(seeder, boost::hash<DWORD>()(v.m_id));
	boost::hash_combine(seeder, boost::hash<boost::uuids::uuid>()(v.m_uuid));
	return seeder;
}

 

Szukaj:

friend std::size_t hash_value(const VID& v);

 

Zamień:

 friend inline std::size_t hash_value(const VID& v);

 

Opublikowano
28 minut temu, Sevence napisał(a):

Spróbuj dodać tą funkcję do pliku vid.h jako inline 

 

Szukaj:

std::size_t hash_value(const VID& v);

 

Zamień:

inline std::size_t hash_value(const VID& v) 
{
	std::size_t seeder = 0;
	boost::hash_combine(seeder, boost::hash<DWORD>()(v.m_id));
	boost::hash_combine(seeder, boost::hash<boost::uuids::uuid>()(v.m_uuid));
	return seeder;
}

 

Szukaj:

friend std::size_t hash_value(const VID& v);

 

Zamień:

 friend inline std::size_t hash_value(const VID& v);

 




Taki komunikat po zastosowaniu:
image.png.1432cfb903af796037461548e9df4d14.png

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...