Z pewnością większość z was kojarzy problem związanego z dodawaniem NPC lub potworów do gildii. Brak odpowiednich instrukcji sprawdzających tę sytuację może prowadzić do awarii gry. Dlatego chciałbym zaprezentować moją propozycję poprawki tego błędu, która ma na celu zapewnienie, że tylko gracz będzie mógł zostać dodany do gildii. Ta poprawka nie tylko zwiększa stabilność gry, ale także zwiększa jej odporność na potencjalne problemy. Dodatkowo, przeprowadziłem małą analizę kodu oraz dokonałem drobnego przeglądu kodu źródłowego.
Cześć wszystkim,
Z pewnością większość z was kojarzy problem związanego z dodawaniem NPC lub potworów do gildii. Brak odpowiednich instrukcji sprawdzających tę sytuację może prowadzić do awarii gry. Dlatego chciałbym zaprezentować moją propozycję poprawki tego błędu, która ma na celu zapewnienie, że tylko gracz będzie mógł zostać dodany do gildii. Ta poprawka nie tylko zwiększa stabilność gry, ale także zwiększa jej odporność na potencjalne problemy. Dodatkowo, przeprowadziłem małą analizę kodu oraz dokonałem drobnego przeglądu kodu źródłowego.
💡 Rozwiązanie:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'
🔍 Szukamy:
🔄 Zmieniamy cały case na:
W powyższej wersji dokonałem następujących zmian:
Dzięki tym zmianom nasza gra będzie bardziej stabilna i nie będzie już ulegać awariom związanym z dodawaniem potworów czy NPC do gildii. 💪🛠️