Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć wszystkim,

 

Z pewnością większość z was kojarzy problem związanego z dodawaniem NPC lub potworów do gildii. Brak odpowiednich instrukcji sprawdzających tę sytuację może prowadzić do awarii gry. Dlatego chciałbym zaprezentować moją propozycję poprawki tego błędu, która ma na celu zapewnienie, że tylko gracz będzie mógł zostać dodany do gildii. Ta poprawka nie tylko zwiększa stabilność gry, ale także zwiększa jej odporność na potencjalne problemy. Dodatkowo, przeprowadziłem małą analizę kodu oraz dokonałem drobnego przeglądu kodu źródłowego.

 

💡 Rozwiązanie:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'

 

🔍 Szukamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔄 Zmieniamy cały case na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

W powyższej wersji dokonałem następujących zmian:

  • Przeniosłem sprawdzenie !ch-IsPC() na górę listy warunków, ponieważ jeśli nie jest spełniony, nie ma sensu sprawdzać pozostałych warunków.
  • Użyłem słowa kluczowego auto dla czytelności kodu. 
  • Uporządkowałem warunki w logiczny sposób
  • Usunąłem warunek dotyczący regionu Canada jest zbędny. 

 

Dzięki tym zmianom nasza gra będzie bardziej stabilna i nie będzie już ulegać awariom związanym z dodawaniem potworów czy NPC do gildii. 💪🛠️

Featured Replies

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

 

 

Opublikowano

Dziekuje ci za pomoc ❤️

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Poka to

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

wott

Opublikowano

Dzięki!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

thx

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Premium

dziekuje

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...