Skocz do zawartości

Naprawa błędu zadawania obrażeń w marmurku po 'odbugowywaniu' auto poty

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Pewnie wielu z was kojarzy błąd związany z marmurami. Gdy włączymy ostrze lub aurę i się przemienimy obrażenia z tych umiejętności nie zostaną uwzględnione. Dopiero przeładowanie pakietu np. poprzez włączenie i wyłączenie auto poty zwiększa zadawane obrażenia podczas przemiany o obrażenia z aury lub ostrza. Ta poprawka od razu po przemianie uwzględni obrażenia tych umiejętności. 

 

Przedstawienie błędu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Przedstawienie rozwiązania:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

Świetny temacik, wsumie masz może mysł jak rozwiązać problem serwerów które używają marmurów a dokładnie wspominam o tym że w eq pvp na marmurze bijemy chore liczby i serwery żeby temu zapobiec stosują -100 luda w itemach.

Opublikowano
  • Autor
  W dniu 13.01.2024 o 22:27, ExoCarossa napisał(a):

Świetny temacik, wsumie masz może mysł jak rozwiązać problem serwerów które używają marmurów a dokładnie wspominam o tym że w eq pvp na marmurze bijemy chore liczby i serwery żeby temu zapobiec stosują -100 luda w itemach.

Tak, możemy wyłączyć zadawanie obrażeń w graczy podczas używania marmurka. 

Opublikowano
  W dniu 13.01.2024 o 22:31, Sevence napisał(a):

Tak, możemy wyłączyć zadawanie obrażeń w graczy podczas używania marmurka. 

To dlaczego serwery robią syf w eq zamiast użyć src?

Opublikowano
  • Autor
  W dniu 13.01.2024 o 22:35, ExoCarossa napisał(a):

To dlaczego serwery robią syf w eq zamiast użyć src?

Dobre pytanie.🤔

Opublikowano
  W dniu 13.01.2024 o 22:35, Sevence napisał(a):

Dobre pytanie.🤔

Szybkie dwa ss podglądowe z topowych polskich privów

image.png.660021f5676caa60edd78893036d9666.pngimage.png.325f8f7fc4c2b1423adf54632074cf23.png

Opublikowano
  • Autor
  W dniu 13.01.2024 o 22:38, ExoCarossa napisał(a):

Szybkie dwa ss podglądowe z topowych polskich privów

image.png.660021f5676caa60edd78893036d9666.pngimage.png.325f8f7fc4c2b1423adf54632074cf23.png

😄😄😄

Opublikowano

Dziękuje !

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

Patrzyłem o co w tym chodzi i chodzi o aure miecza i czarowane ostrze. Te umiejętności nie powinny działać, gdy jesteśmy przemienieni w marmur, i faktycznie nie działają, choć są włączone. Natomiast, gdy włączymy i wyłączymy autopoty lub cokolwiek innego co korzysta z funkcji ComputeBattlePoint, obrażenia zostaną zwiększone o bonus właśnie tych umiejętności. Czyli tak na dobrą sprawę ta poprawka sprawia, że błąd staje się jeszcze większym błędem. Właściwszym rozwiązaniem byłoby po prostu uniemożliwić przemianę w marmur mając aktywną aurę miecza lub czarowane ostrze. Wiem, że może to wydawać się niektórym dziwne, ale to z przyzwyczajenia do tego pradawnego błędu.
W sieci natrafiłem na oryginalny temat tej poprawki, jest on sprzed 2014 roku i nie zdobył on wielu serc (tylko 2 serduszka). To też o czymś świadczy.

 

aura bard.png

 

FIX:
 

https://sharegon.pl/topic/534-dezaktywacja-aura-miecz-czarowane-ostrze-podczas-przemiany-w-poly/#comment-3433

 

Edytowane przez Dziki Czan

Opublikowano
  W dniu 31.01.2024 o 23:02, Dziki Czan napisał(a):

Patrzyłem o co w tym chodzi i chodzi o aure miecza i czarowane ostrze. Te umiejętności nie powinny działać, gdy jesteśmy przemienieni w marmur, i faktycznie nie działają, choć są włączone. Natomiast, gdy włączymy i wyłączymy autopoty lub cokolwiek innego co korzysta z funkcji ComputeBattlePoint, obrażenia zostaną zwiększone o bonus właśnie tych umiejętności. Czyli tak na dobrą sprawę ta poprawka sprawia, że błąd staje się jeszcze większym błędem. Właściwszym rozwiązaniem byłoby po prostu uniemożliwić przemianę w marmur mając aktywną aurę miecza lub czarowane ostrze. Wiem, że może to wydawać się niektórym dziwne, ale to z przyzwyczajenia do tego pradawnego błędu.
W sieci natrafiłem na oryginalny temat tej poprawki, jest on sprzed 2014 roku i nie zdobył on wielu serc (tylko 2 serduszka). To też o czymś świadczy.
Sevence, jeśli wiesz, jak uniemożliwić przemianę w marmur, mając aktywną aurę lub czarowane ostrze, to byłby dobry temat na nowy fiks w szaregonie xd

Przecież taki fix na kolanie można napisać jak wstanę to wrzucę na forum

 

Opublikowano
  W dniu 1.02.2024 o 01:07, Denis napisał(a):

Przecież taki fix na kolanie można napisać jak wstanę to wrzucę na forum

 

Tak xd lub można też zrobić, że po prostu skille się offną ^^ bo tak być powinno, na marmurku nie powinny być wgl skille uruchamiane hehe

@Sevence dzięki za wstawkę, moja propozycja jest taka by skille się wyłączały podczas użycia marmurku, jest to wykonalne i wtedy bardziej bezpieczny sposób na niezbugowanie np. poprzez użycie rosek + rybek, bo niektóre serwery miały tak, że na full odpałach wystarczyło złowić rybkę, zrobić tak żeby dawał bonusik i ten bonusik mnożyło włączając skille w trakcie przemiany hehe

Opublikowano

Już to miałem ale i tak +

Wiesz co dobre złoty człowieku 😘

Edytowane przez Denis

Opublikowano

Dobra robota jak zawsze 😜

Opublikowano

Dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

dzięki

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...