Opublikowano 13 Stycznia 20241 r Cześć, Pewnie wielu z was kojarzy błąd związany z marmurami. Gdy włączymy ostrze lub aurę i się przemienimy obrażenia z tych umiejętności nie zostaną uwzględnione. Dopiero przeładowanie pakietu np. poprzez włączenie i wyłączenie auto poty zwiększa zadawane obrażenia podczas przemiany o obrażenia z aury lub ostrza. Ta poprawka od razu po przemianie uwzględni obrażenia tych umiejętności. Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ❎Usuń: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 13 Stycznia 20241 r Świetny temacik, wsumie masz może mysł jak rozwiązać problem serwerów które używają marmurów a dokładnie wspominam o tym że w eq pvp na marmurze bijemy chore liczby i serwery żeby temu zapobiec stosują -100 luda w itemach.
Opublikowano 13 Stycznia 20241 r Autor 3 minuty temu, ExoCarossa napisał(a): Świetny temacik, wsumie masz może mysł jak rozwiązać problem serwerów które używają marmurów a dokładnie wspominam o tym że w eq pvp na marmurze bijemy chore liczby i serwery żeby temu zapobiec stosują -100 luda w itemach. Tak, możemy wyłączyć zadawanie obrażeń w graczy podczas używania marmurka.
Opublikowano 13 Stycznia 20241 r 3 minuty temu, Sevence napisał(a): Tak, możemy wyłączyć zadawanie obrażeń w graczy podczas używania marmurka. To dlaczego serwery robią syf w eq zamiast użyć src?
Opublikowano 13 Stycznia 20241 r Autor Teraz, ExoCarossa napisał(a): To dlaczego serwery robią syf w eq zamiast użyć src? Dobre pytanie.🤔
Opublikowano 13 Stycznia 20241 r 2 minuty temu, Sevence napisał(a): Dobre pytanie.🤔 Szybkie dwa ss podglądowe z topowych polskich privów
Opublikowano 13 Stycznia 20241 r Autor 7 minut temu, ExoCarossa napisał(a): Szybkie dwa ss podglądowe z topowych polskich privów 😄😄😄
Opublikowano 31 Stycznia 20241 r Patrzyłem o co w tym chodzi i chodzi o aure miecza i czarowane ostrze. Te umiejętności nie powinny działać, gdy jesteśmy przemienieni w marmur, i faktycznie nie działają, choć są włączone. Natomiast, gdy włączymy i wyłączymy autopoty lub cokolwiek innego co korzysta z funkcji ComputeBattlePoint, obrażenia zostaną zwiększone o bonus właśnie tych umiejętności. Czyli tak na dobrą sprawę ta poprawka sprawia, że błąd staje się jeszcze większym błędem. Właściwszym rozwiązaniem byłoby po prostu uniemożliwić przemianę w marmur mając aktywną aurę miecza lub czarowane ostrze. Wiem, że może to wydawać się niektórym dziwne, ale to z przyzwyczajenia do tego pradawnego błędu. W sieci natrafiłem na oryginalny temat tej poprawki, jest on sprzed 2014 roku i nie zdobył on wielu serc (tylko 2 serduszka). To też o czymś świadczy. FIX: https://sharegon.pl/topic/534-dezaktywacja-aura-miecz-czarowane-ostrze-podczas-przemiany-w-poly/#comment-3433 Edytowane 1 Lutego 20241 r przez Dziki Czan
Opublikowano 1 Lutego 20241 r 2 godziny temu, Dziki Czan napisał(a): Patrzyłem o co w tym chodzi i chodzi o aure miecza i czarowane ostrze. Te umiejętności nie powinny działać, gdy jesteśmy przemienieni w marmur, i faktycznie nie działają, choć są włączone. Natomiast, gdy włączymy i wyłączymy autopoty lub cokolwiek innego co korzysta z funkcji ComputeBattlePoint, obrażenia zostaną zwiększone o bonus właśnie tych umiejętności. Czyli tak na dobrą sprawę ta poprawka sprawia, że błąd staje się jeszcze większym błędem. Właściwszym rozwiązaniem byłoby po prostu uniemożliwić przemianę w marmur mając aktywną aurę miecza lub czarowane ostrze. Wiem, że może to wydawać się niektórym dziwne, ale to z przyzwyczajenia do tego pradawnego błędu. W sieci natrafiłem na oryginalny temat tej poprawki, jest on sprzed 2014 roku i nie zdobył on wielu serc (tylko 2 serduszka). To też o czymś świadczy. Sevence, jeśli wiesz, jak uniemożliwić przemianę w marmur, mając aktywną aurę lub czarowane ostrze, to byłby dobry temat na nowy fiks w szaregonie xd Przecież taki fix na kolanie można napisać jak wstanę to wrzucę na forum
Opublikowano 1 Lutego 20241 r 37 minut temu, Denis napisał(a): Przecież taki fix na kolanie można napisać jak wstanę to wrzucę na forum Tak xd lub można też zrobić, że po prostu skille się offną ^^ bo tak być powinno, na marmurku nie powinny być wgl skille uruchamiane hehe @Sevence dzięki za wstawkę, moja propozycja jest taka by skille się wyłączały podczas użycia marmurku, jest to wykonalne i wtedy bardziej bezpieczny sposób na niezbugowanie np. poprzez użycie rosek + rybek, bo niektóre serwery miały tak, że na full odpałach wystarczyło złowić rybkę, zrobić tak żeby dawał bonusik i ten bonusik mnożyło włączając skille w trakcie przemiany hehe
Opublikowano 2 Lutego 20241 r Już to miałem ale i tak + Wiesz co dobre złoty człowieku 😘 Edytowane 2 Lutego 20241 r przez Denis
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.