Pewnie wielu z was kojarzy błąd związany z marmurami. Gdy włączymy ostrze lub aurę i się przemienimy obrażenia z tych umiejętności nie zostaną uwzględnione. Dopiero przeładowanie pakietu np. poprzez włączenie i wyłączenie auto poty zwiększa zadawane obrażenia podczas przemiany o obrażenia z aury lub ostrza. Ta poprawka od razu po przemianie uwzględni obrażenia tych umiejętności.
Cześć,
Pewnie wielu z was kojarzy błąd związany z marmurami. Gdy włączymy ostrze lub aurę i się przemienimy obrażenia z tych umiejętności nie zostaną uwzględnione. Dopiero przeładowanie pakietu np. poprzez włączenie i wyłączenie auto poty zwiększa zadawane obrażenia podczas przemiany o obrażenia z aury lub ostrza. Ta poprawka od razu po przemianie uwzględni obrażenia tych umiejętności.
Przedstawienie błędu:
Przedstawienie rozwiązania:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukaj
❎Usuń:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień