Chciałbym zwrócić uwagę na kilka błędów w umiejętności Nanji Dagger - Krycie się. Umiejętność ta nie działa poprawnie i powoduje wiele problemów w jej mechanice.
Pierwszy błąd polega na tym, że inny gracz może zobaczyć nas poprzez efekt świecenia, gdy obrócimy kamerę pod odpowiednim kątem. Jest to poważny problem, ponieważ pozwala przeciwnikom na łatwe wyśledzenie naszej pozycji. Kolejny błąd dotyczy widoczności naszej postaci, gdy ma ona nałożonego buffa i użyje Krycia się. W takiej sytuacji nasza postać jest nadal widoczna dla przeciwników, co również utrudnia ukrycie się. Następnym błędem jest to, że podczas używania Krycia się widać efekt chodzenia, gdy się poruszamy. To również zdradza naszą pozycję i utrudnia skuteczne zastosowanie umiejętności.
Podsumowanie rozwiązania:
ukrywa efekt poruszania się
ukrywa efekt nałożonego buffa
ukrywa efekt świecenia przedmiotów
ukrywa efekty spowolnienia, otrucia, omdlenia
ukrywa znaczek na radarze
naprawia błąd znikania revive postać na kryciu pojawiała się od razu pomimo trwania krycia
naprawia błąd z brakiem pojawiania się efektu podczas znikania z perspektywy innego gracza
po zmianie postaci wszystkie efekty są ukryte
ukrycie efektu zadawanych obrażeń dla przeciwnika gdy nas otruje i znikniemy aby nie zdradzić pozycji
ukrycie efektu zadawanych obrażeń dla przeciwnika gdy podpalimy i znikniemy aby nie zdradzić pozycji
Warto zobaczyć:
Prezentacja błędu:
Prezentacja rozwiązanie:
Poprawa do zadawanych obrażeń dla trucia na kryciu:
Cześć,
Chciałbym zwrócić uwagę na kilka błędów w umiejętności Nanji Dagger - Krycie się. Umiejętność ta nie działa poprawnie i powoduje wiele problemów w jej mechanice.
Pierwszy błąd polega na tym, że inny gracz może zobaczyć nas poprzez efekt świecenia, gdy obrócimy kamerę pod odpowiednim kątem. Jest to poważny problem, ponieważ pozwala przeciwnikom na łatwe wyśledzenie naszej pozycji. Kolejny błąd dotyczy widoczności naszej postaci, gdy ma ona nałożonego buffa i użyje Krycia się. W takiej sytuacji nasza postać jest nadal widoczna dla przeciwników, co również utrudnia ukrycie się. Następnym błędem jest to, że podczas używania Krycia się widać efekt chodzenia, gdy się poruszamy. To również zdradza naszą pozycję i utrudnia skuteczne zastosowanie umiejętności.
Podsumowanie rozwiązania:
Warto zobaczyć:
Prezentacja błędu:
Prezentacja rozwiązanie:
Poprawa do zadawanych obrażeń dla trucia na kryciu:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'EffectLib -> EffectManager.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'EffectLib -> EffectManager.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'EffectLib -> EffectInstance.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'EterLib -> GrpObjectInstance.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'EterLib -> GrpObjectInstance.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceAttach.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
♻️ Zamień