Opublikowano 14 Stycznia 20241 r Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Witajcie Po Internecie krąży rzekomo Martysama 5.7 postanowiłem ją pobrać i zrobić maszynę wirtualną Nie ingerowałem w kod. 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📝 Struktura projektu: Martysama_VM: maszyna virtual box + źródło gry i bazy danych + Pliki SF SourceClient: źródło dla binarki Client: klient gry Dane do logowania SSH: Login: root Hasło: dev Dane do bazy mysql Login: root Hasło: marchewa Konto GM Login: test Hasło: 123 Komendy BSD /start - odpala serwer /stop - zamyka serwer /c - kompilacja Martysama: Client: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się SourceBIN+Tools: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się VM+SOURCE+SF: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się CommonDefines.h - źródło gry. Spoiler 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Locale_inc.h - źródło binarki Spoiler 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Edytowane 14 Stycznia 20241 r przez Marchewa
Opublikowano 23 Lipca 202423 Lip Autor W dniu 19.01.2024 o 22:37, marcin9994PL napisał(a): dziena dziena Da się tutaj jakoś język wybrać w plikach czy trzeba to tłumaczyć? To nie jest klient martysamy tylko jakiś Turek robił pod te src. Edytowane 23 Lipca 202423 Lip przez Marchewa
Opublikowano 28 Listopada 202428 Lis Ciekawa wrzuta, chciałem zapytać jako amator, który raczej miał w rękach wcześniej FreeBSD 9.2 ewentualnie 9.3, jak najprościej przypisać interfejs sieciowy do tej maszyny żeby odpalić to lokalnie bez VPSa?
Opublikowano 1 Marca1 Mar W dniu 21.12.2024 o 23:37, ARK napisał(a):Łapcie na święta świry metinowePolskie Proto.zipGłupie pytanie, co należy z tym zrobić? Kombinuje, kombinuje i nic nie mogę wykminić : D
Opublikowano 1 Marca1 Mar 14 minut temu, bootlace9 napisał(a):Głupie pytanie, co należy z tym zrobić? Kombinuje, kombinuje i nic nie mogę wykminić : DOtrzymałeś od @ARK polską wersję Proto, która zawiera przetłumaczone na język polski nazwy przedmiotów, broni, zbroi, a także mobów. Możesz teraz zastąpić te, które masz obecnie w oryginalnej wersji Martysama 5.7 na jego.
Opublikowano 1 Marca1 Mar 2 minuty temu, YeeeY napisał(a):Otrzymałeś od @ARK polską wersję Proto, która zawiera przetłumaczone na język polski nazwy przedmiotów, broni, zbroi, a także mobów.Możesz teraz zastąpić te, które masz obecnie w oryginalnej wersji Martysama 5.7 na jego.Akurat tę kwestię zrozumiałem i faktycznie nieściśle napisałem pytanie.Większy problem niż do czego służą te pliki, sprawia to, gdzie znaleźć pliki, które mam nimi podmienić
Opublikowano 1 Marca1 Mar 3 minuty temu, bootlace9 napisał(a):Akurat tę kwestię zrozumiałem i faktycznie nieściśle napisałem pytanie.Większy problem niż do czego służą te pliki, sprawia to, gdzie znaleźć pliki, które mam nimi podmienićOtwórz Navicat i zaloguj się.Następnie przejdź do tabeli Player, kliknij na item_proto, a potem zmień nazwę tabeli na Item_proto_kopia.Teraz kliknij prawym przyciskiem myszy na tabelę Player, wybierz opcję Wykonaj SQL z pliku, kliknij na trzy kropki po prawej stronie, wybierz plik item_proto.sql, a następnie kliknij Wykonaj.Oczywiście są inne metody, szybsze ale trzeba więcej tłumaczyć 🤫 Edytowane 1 Marca1 Mar przez YeeeY
Witajcie
Po Internecie krąży rzekomo Martysama 5.7 postanowiłem ją pobrać i zrobić maszynę wirtualną
Nie ingerowałem w kod.
📝 Struktura projektu:
Dane do logowania SSH:
Login: root
Hasło: dev
Dane do bazy mysql
Login: root
Hasło: marchewa
Konto GM
Login: test
Hasło: 123
Komendy BSD
/start - odpala serwer
/stop - zamyka serwer
/c - kompilacja
Martysama:
Client:
SourceBIN+Tools:
VM+SOURCE+SF:
CommonDefines.h - źródło gry.
Locale_inc.h - źródło binarki
Edytowane przez Marchewa