Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Zauważyłem pewien problem dotyczący umiejętności Krycie Się używanej przez ninja. Mimo że postać staje się niewidzialna, nadal zachowuje swoje kolizje. To nie jest prawidłowe działanie tej umiejętności. Gdy postać korzysta z Krycia Się, powinna całkowicie zniknąć, co oznacza, że również nie powinna pozostawać żadna kolizja. To samo dotyczy znikania postaci z uprawnieniami GM (Game Master).

 

Przedstawienie błędu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Przedstawienie rozwiązania:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseBattle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Opublikowano

sysser po kompilacji binki:

 

playerSettingModule.py(line:1357) LoadGameData
playerSettingModule.py(line:247) __InitData
playerSettingModule.py(line:192) SetIntroMotions

LoadGameData - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'RegisterCacheMotionData'

0115 12:12:05273 :: ============================================================================================================
0115 12:12:05273 :: Abort!!!!


0115 12:12:05273 :: filename = exception.py, name = Abort
0115 12:12:05273 :: filename = playerSettingModule.py, name = LoadGameData
0115 12:12:05273 :: filename = introSelect.py, name = Open
0115 12:12:05273 :: filename = networkModule.py, name = __ChangePhaseWindow
0115 12:12:05273 :: filename = uiPhaseCurtain.py, name = OnUpdate
0115 12:12:05273 :: filename = prototype.py, name = RunApp
0115 12:12:05273 :: filename = prototype.py, name = <module>
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = Run
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = execfile
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = RunMainScript
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = <module>
0115 12:12:05273 :: filename = <string>, name = <module>

 

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...