Opublikowano 15 Stycznia 20241 r Cześć, Zauważyłem pewien problem dotyczący umiejętności Krycie Się używanej przez ninja. Mimo że postać staje się niewidzialna, nadal zachowuje swoje kolizje. To nie jest prawidłowe działanie tej umiejętności. Gdy postać korzysta z Krycia Się, powinna całkowicie zniknąć, co oznacza, że również nie powinna pozostawać żadna kolizja. To samo dotyczy znikania postaci z uprawnieniami GM (Game Master). Przedstawienie błędu: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Przedstawienie rozwiązania: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseBattle.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 15 Stycznia 20241 r Spoko, może się przydać, a da się przypierdolić ninji jak kolizji nie ma?
Opublikowano 15 Stycznia 20241 r Autor @Dziki Czan Dopiero jak skończy się czas trwania umiejętności Krycia Się, możesz zaatakować.
Opublikowano 15 Stycznia 20241 r 1 minutę temu, Sevence napisał(a): @Dziki Czan Dopiero jak skończy się czas trwania umiejętności Krycia Się, możesz zaatakować. Nieśmiertelny?
Opublikowano 15 Stycznia 20241 r Autor Po prostu nie będziesz mógł oznaczyć mówię tu o umiejętnościach na target. Jeśli użyjesz umiejętności obszarowych to ninja dostanie obrażenia.
Opublikowano 15 Stycznia 20241 r sysser po kompilacji binki: playerSettingModule.py(line:1357) LoadGameData playerSettingModule.py(line:247) __InitData playerSettingModule.py(line:192) SetIntroMotions LoadGameData - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'RegisterCacheMotionData' 0115 12:12:05273 :: ============================================================================================================ 0115 12:12:05273 :: Abort!!!! 0115 12:12:05273 :: filename = exception.py, name = Abort 0115 12:12:05273 :: filename = playerSettingModule.py, name = LoadGameData 0115 12:12:05273 :: filename = introSelect.py, name = Open 0115 12:12:05273 :: filename = networkModule.py, name = __ChangePhaseWindow 0115 12:12:05273 :: filename = uiPhaseCurtain.py, name = OnUpdate 0115 12:12:05273 :: filename = prototype.py, name = RunApp 0115 12:12:05273 :: filename = prototype.py, name = <module> 0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = Run 0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = execfile 0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = RunMainScript 0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = <module> 0115 12:12:05273 :: filename = <string>, name = <module>
Opublikowano 15 Stycznia 20241 r Autor @atk Ten błąd nie jest spowodowany tą poprawką. Musiałeś przypadkiem usunąć 'RegisterCacheMotionData'.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.