Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Zauważyłem pewien problem dotyczący umiejętności Krycie Się używanej przez ninja. Mimo że postać staje się niewidzialna, nadal zachowuje swoje kolizje. To nie jest prawidłowe działanie tej umiejętności. Gdy postać korzysta z Krycia Się, powinna całkowicie zniknąć, co oznacza, że również nie powinna pozostawać żadna kolizja. To samo dotyczy znikania postaci z uprawnieniami GM (Game Master).

 

Przedstawienie błędu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Przedstawienie rozwiązania:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBaseBattle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Świetna robota, szczególnie przy /inv

Opublikowano

Piękna robota!

Dzięki

Opublikowano

Spoko, może się przydać, a da się przypierdolić ninji jak kolizji nie ma?

Opublikowano
  • Autor

@Dziki Czan Dopiero jak skończy się czas trwania umiejętności Krycia Się, możesz zaatakować.

Opublikowano
1 minutę temu, Sevence napisał(a):

@Dziki Czan Dopiero jak skończy się czas trwania umiejętności Krycia Się, możesz zaatakować.

Nieśmiertelny?

Opublikowano
  • Autor

Po prostu nie będziesz mógł oznaczyć mówię tu o umiejętnościach na target. Jeśli użyjesz umiejętności obszarowych to ninja dostanie obrażenia.

Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

sysser po kompilacji binki:

 

playerSettingModule.py(line:1357) LoadGameData
playerSettingModule.py(line:247) __InitData
playerSettingModule.py(line:192) SetIntroMotions

LoadGameData - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'RegisterCacheMotionData'

0115 12:12:05273 :: ============================================================================================================
0115 12:12:05273 :: Abort!!!!


0115 12:12:05273 :: filename = exception.py, name = Abort
0115 12:12:05273 :: filename = playerSettingModule.py, name = LoadGameData
0115 12:12:05273 :: filename = introSelect.py, name = Open
0115 12:12:05273 :: filename = networkModule.py, name = __ChangePhaseWindow
0115 12:12:05273 :: filename = uiPhaseCurtain.py, name = OnUpdate
0115 12:12:05273 :: filename = prototype.py, name = RunApp
0115 12:12:05273 :: filename = prototype.py, name = <module>
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = Run
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = execfile
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = RunMainScript
0115 12:12:05273 :: filename = system.py, name = <module>
0115 12:12:05273 :: filename = <string>, name = <module>

 

Opublikowano
  • Autor

@atk Ten błąd nie jest spowodowany tą poprawką. Musiałeś przypadkiem usunąć 'RegisterCacheMotionData'.

 

Opublikowano

A faktycznie, to przepraszam 🫠

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dziękować

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...