Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć nie jestem pewien czy to odpowiedni dział ale chyba pytanie to pytanie 😄

Planuje dodać na swój serwer system WON, lecz patrząc na kod gotowców z neta wpadłem na pewien pomysł. Może ktoś bardziej doświadczony powie mi o czymś czego nie widzę.
Zamiast dodawać wony osobno to chciałem podnieść gold limit na long long i w cliencie wszędzie gdzie są pokazywane yangi zrobić formatter typu masz 10.5kkk w bazie to pokazuje 10 won 500kk itp.
Rezultat by był zbliżony do tego co jest na Ervelii, czyli automatyczna wymiana i brak potrzeby cooldownu po handlu itp.

Wiem że zmiana z int na long long = większe użycie pamięci i pewnie danych ale dużo serwerów działa ze zniesionym limitem yang to może nie jest to az takie złe.

Głupie to czy mądre? 🤔

Rozwiązane przez Sevence

Przejdź do rozwiązania

Featured Replies

Opublikowano
  • Rozwiązanie

Jeśli chcesz mieć nową walutę won to musisz zaimplementować odpowiednią obsługę w źródle. Takim formatowaniem nic nie zyskasz oprócz wizualnej zmiany. Nie będziesz mógł operować na wonach bo one nie będą istnieć po prostu to wydaje się kompletnie bez sensu. Jeśli chcesz wprowadzić walutę won tylko dlatego, że liczby yang są zbyt duże możesz zastosować konwersje np. zamiast zer to 'k', 'kk', itd. Zmiana typów danych też jest dość obszerną operacją i łatwo o błędy. Nie bardzo wiem co chcesz uzyskać do czego Ci nowa waluta? Zawsze możesz zmniejszyć drop yang i operować na mniejszych wartościach na to samo wyjdzie. Jeśli już chcesz faktycznie mieć nową walutę to w pełni ją zaimplementuj aby można było realnie na niej operować. 

Opublikowano
  • Autor

Osobiście uważam że bazowy limit 2kkk to za mało bez znaczenia na drop/koszt yang. Co do k, kk zmiast zer zgadzam się ale wydaje mi się że wony są bardziej czytelne i ludzie już są przyzwyczajeni do 1 won = 1kkk.
Dodanie osobnej waluty = potrzeba konwersji itp co moje podejście by wyeliminowało. Chodzi mi tu głównie o wizualną zmianę czym myślę że wony właśnie są (nie na globalu bo tam jest chyba tez podatek przy wymianie).

16 minut temu, Sevence napisał(a):

Jeśli chcesz mieć nową walutę won to musisz zaimplementować odpowiednią obsługę w źródle. Takim formatowaniem nic nie zyskasz oprócz wizualnej zmiany. Nie będziesz mógł operować na wonach bo one nie będą istnieć po prostu to wydaje się kompletnie bez sensu. Jeśli chcesz wprowadzić walutę won tylko dlatego, że liczby yang są zbyt duże możesz zastosować konwersje np. zamiast zer to 'k', 'kk', itd. Zmiana typów danych też jest dość obszerną operacją i łatwo o błędy. Nie bardzo wiem co chcesz uzyskać do czego Ci nowa waluta? Zawsze możesz zmniejszyć drop yang i operować na mniejszych wartościach na to samo wyjdzie. Jeśli już chcesz faktycznie mieć nową walutę to w pełni ją zaimplementuj aby można było realnie na niej operować. 

 

Opublikowano

Nie, wony to nie zmiana wizualna to całkowicie nowa waluta z pełną obsługą którą można handlować, wymieniać, sprzedawać itd. sama zmiana wizualna nic Ci nie da bo nadal operujesz tylko na walucie yang. 

Opublikowano
  • Autor

Tak racja, ale nadal są to yangi tylko w innej postaci. Nie jest to to samo co np gaya/punkty osiągnięć.

Opublikowano

Właśnie jest to całkiem nowy typ złota. 

Opublikowano
W dniu 17.01.2024 o 12:16, Sevence napisał(a):

Właśnie jest to całkiem nowy typ złota. 

W pewnym sensie masz racje i nie do końca. Zależy jak się na to patrzy ty w pkt technicznego masz racje.

 

Yangi są zmieniane na wony, wony na yangi więc rynkowo ciągle są na serwerze. 

Patrząc na serwery gdzie nie wydaje się tej lub tej waluty a jedynie handel jest między graczami są jedynie w obiegu.

Pkt Gaja wydaje się w sklepie na przedmioty i tylko tam.

 

 

 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.