Skocz do zawartości

Naprawa błędu z atakowaniem gracza podczas trybu aktywnej ochrony

Featured Replies

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Hej,

 

Chciałbym zaproponować zmianę zachowania trybu ochronnego.

Obecnie gracze poniżej 15 poziomu mają domyślnie włączony tryb ochronny, który uniemożliwia ich atakowanie. Niestety, obecnie gracze ci mogą być nadal atakowani, ale nie otrzymują obrażeń.

Proponuję, aby gracze w trybie ochronnym byli całkowicie niemożliwi do atakowania. Takie rozwiązanie będzie bardziej intuicyjne.

 

Przedstawienie modyfikacji:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Opublikowano

To może też w drugą stronę. By gracze poniżej 15 poziomu też nie mogli atakować w żaden sposób graczy powyżej 15 lvl? No wiadomo, jak ktoś jest z innego królestwa bądź na wolnym to gracz poniżej 15 lvl może go odpychać itd 

Opublikowano
4 minuty temu, Chcesz napisał(a):

To może też w drugą stronę. By gracze poniżej 15 poziomu też nie mogli atakować w żaden sposób graczy powyżej 15 lvl? No wiadomo, jak ktoś jest z innego królestwa bądź na wolnym to gracz poniżej 15 lvl może go odpychać itd 

ten kod to powoduje, gracze poniżej 15lv nie moga bić sie na wzajem, nawet jak stawiasz 14lv vs 200 😄

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...