Chciałbym zaproponować zmianę zachowania trybu ochronnego.
Obecnie gracze poniżej 15 poziomu mają domyślnie włączony tryb ochronny, który uniemożliwia ich atakowanie. Niestety, obecnie gracze ci mogą być nadal atakowani, ale nie otrzymują obrażeń.
Proponuję, aby gracze w trybie ochronnym byli całkowicie niemożliwi do atakowania. Takie rozwiązanie będzie bardziej intuicyjne.
Hej,
Chciałbym zaproponować zmianę zachowania trybu ochronnego.
Obecnie gracze poniżej 15 poziomu mają domyślnie włączony tryb ochronny, który uniemożliwia ich atakowanie. Niestety, obecnie gracze ci mogą być nadal atakowani, ale nie otrzymują obrażeń.
Proponuję, aby gracze w trybie ochronnym byli całkowicie niemożliwi do atakowania. Takie rozwiązanie będzie bardziej intuicyjne.
Przedstawienie modyfikacji:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj