Opublikowano 21 Stycznia 20241 r Cześć, Użytkownik @ExoCarossa zaproponował, żeby gracze w trybie ochronnym nie mogli być wyzwani. To rozwiązanie wydaje się dobre, więc postanowiłem je wprowadzić. Od teraz gracze poniżej poziomu 15 nie mogą być wyzwani przez innych graczy, enjoy. Przedstawienie: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt' ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 22 Stycznia 20241 r W drugą stronę też można zablokować, postać z levelem mniejszym niż 15 może wyzwać na pojedynek postać z większym levelem, ale postać bardziej doświadczona nie może zaakceptować tego pojedynku. Dla wszystkiego można zablokować w drugą stronę. Rozwiązanie: if (ch->GetLevel() < 15) { ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("PK_MODE_PROTECTED_INFO_BEFORE_15LV")); return; } "PK_MODE_PROTECTED_INFO_BEFORE_15LV"; "Masz aktywny tryb ochrony, nie możesz wyzywać innych na pojedynek.";
Cześć,
Użytkownik @ExoCarossa zaproponował, żeby gracze w trybie ochronnym nie mogli być wyzwani. To rozwiązanie wydaje się dobre, więc postanowiłem je wprowadzić. Od teraz gracze poniżej poziomu 15 nie mogą być wyzwani przez innych graczy, enjoy.
Przedstawienie:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'
➕ Dodaj: