Skocz do zawartości

Naprawa błędu z wyzywaniem gracza na pojedynek podczas aktywnego trybu ochrony

Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Użytkownik @ExoCarossa zaproponował, żeby gracze w trybie ochronnym nie mogli być wyzwani. To rozwiązanie wydaje się dobre, więc postanowiłem je wprowadzić. Od teraz gracze poniżej poziomu 15 nie mogą być wyzwani przez innych graczy, enjoy.

 

Przedstawienie:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📂 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

Featured Replies

Opublikowano

Muala dzięki

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

 

Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

W drugą stronę też można zablokować, postać z levelem mniejszym niż 15 może wyzwać na pojedynek postać z większym levelem, ale postać bardziej doświadczona nie może zaakceptować tego pojedynku. Dla wszystkiego można zablokować w drugą stronę.

 

Rozwiązanie:

 

	if (ch->GetLevel() < 15)
	{
		ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("PK_MODE_PROTECTED_INFO_BEFORE_15LV"));
		return;
	}

 

"PK_MODE_PROTECTED_INFO_BEFORE_15LV";
"Masz aktywny tryb ochrony, nie możesz wyzywać innych na pojedynek.";

 

Opublikowano

Dzięki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Premium

thx

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

thx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...