Skocz do zawartości
Opublikowano

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 

Cześć,

 

Pewnie wielu z was kojarzy ten błąd, gdy gracz jest w trakcie pojedynku z innym graczem i się wyloguje, tryb PVP nadal pozostaje aktywny. To nie jest prawidłowe działanie, ponieważ tryb PVP powinien być dezaktywowany podczas wylogowania z gry. Wyobraźmy sobie przykładowa sytuacje: graczowi padł internet i go wylogowało. Tryb PVP nadal trwa, a gracze się już rozeszli. W takiej sytuacji tryb PVP jest niepotrzebnie aktywny. Proponuję, aby w przypadku wylogowania z gry tryb PVP był dezaktywowany.
 

W funkcji wylogowania widać nawet wywołanie takiego zakończenia:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dlaczego więc tryb PVP nadal trwa po ponownym zalogowaniu? Idźmy zatem do funkcji Disconnect i zobaczmy co tam mamy:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Ahh, wszystko jasne... naprawmy to!
 

Prezentacja błędu:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Prezentacja rozwiązania:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> pvp.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

W końcu jak ktoś wyjdzie to nie bede musiał dłużej czekać 😛

Opublikowano

DZIĘNGI!

Opublikowano

Dziękuję za udostępnienie poprawki. Bardzo mi pomogła. 🔥👌

 

Opublikowano

Niby drobnostka a jednak zawsze to jakieś usprawnienie super zasysam:)

Opublikowano

Dziekuje

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano

dzięki

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Merci

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Premium

thx

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki!

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...