Pewnie wielu z was kojarzy ten błąd, gdy gracz jest w trakcie pojedynku z innym graczem i się wyloguje, tryb PVP nadal pozostaje aktywny. To nie jest prawidłowe działanie, ponieważ tryb PVP powinien być dezaktywowany podczas wylogowania z gry. Wyobraźmy sobie przykładowa sytuacje: graczowi padł internet i go wylogowało. Tryb PVP nadal trwa, a gracze się już rozeszli. W takiej sytuacji tryb PVP jest niepotrzebnie aktywny. Proponuję, aby w przypadku wylogowania z gry tryb PVP był dezaktywowany.
W funkcji wylogowania widać nawet wywołanie takiego zakończenia:
Cześć,
Pewnie wielu z was kojarzy ten błąd, gdy gracz jest w trakcie pojedynku z innym graczem i się wyloguje, tryb PVP nadal pozostaje aktywny. To nie jest prawidłowe działanie, ponieważ tryb PVP powinien być dezaktywowany podczas wylogowania z gry. Wyobraźmy sobie przykładowa sytuacje: graczowi padł internet i go wylogowało. Tryb PVP nadal trwa, a gracze się już rozeszli. W takiej sytuacji tryb PVP jest niepotrzebnie aktywny. Proponuję, aby w przypadku wylogowania z gry tryb PVP był dezaktywowany.
W funkcji wylogowania widać nawet wywołanie takiego zakończenia:
Dlaczego więc tryb PVP nadal trwa po ponownym zalogowaniu? Idźmy zatem do funkcji Disconnect i zobaczmy co tam mamy:
Ahh, wszystko jasne... naprawmy to!
Prezentacja błędu:
Prezentacja rozwiązania:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> pvp.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień