Opublikowano 22 Stycznia 20241 r Cześć, Dziś chcę się z wami podzielić obsługą wydobywania rud bez konieczności używania zadania. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Dodamy nową metodę 'IsMining', która nam się przyda do sprawdzania stanu kopania. 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Jeśli używasz Entry-core to ona będzie wyglądała tak: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz możesz wykorzystać tą metodę np. aby sprawdzić, czy gracz jest w trakcie kopania. Możesz przykładowo wyłączyć tryb battle gdy gracz kopie i nie można go atakować. 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceMotion.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz możesz się cieszyć kopaniem rud bez questa, nowe rudy dodajesz w tablicy w pliku 'mining.cpp' 'MAX_ORE'.
Opublikowano 22 Stycznia 20241 r Ciekawe jak się do tego mają boty od kopania 😄 Za nowy bonus do kopania typu % na wieksza ilosc rudy albo krótszy czas kopania sie nie obraze xD Edytowane 22 Stycznia 20241 r przez ExoCarossa
Opublikowano 22 Stycznia 20241 r Autor Cytat Ciekawe jak się do tego mają boty od kopania 😄 Ta zmiana nic nie zmienia w tym zakresie to nowe metody do obsługi kopania zamiast wywoływać kopanie poprzez pc.mining w zadaniu. Cytat Za nowy bonus do kopania typu % na wieksza ilosc rudy albo krótszy czas kopania sie nie obraze xD Przecież w umiejętności kopania chyba jest coś takiego.
Opublikowano 22 Stycznia 20241 r A widzisz Areczku mówiłem żeby lepiej wydobywanie dać pod C++ i zrobił 😄
Cześć,
Dziś chcę się z wami podzielić obsługą wydobywania rud bez konieczności używania zadania.
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
Dodamy nową metodę 'IsMining', która nam się przyda do sprawdzania stanu kopania.
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
Jeśli używasz Entry-core to ona będzie wyglądała tak:
Teraz możesz wykorzystać tą metodę np. aby sprawdzić, czy gracz jest w trakcie kopania. Możesz przykładowo wyłączyć tryb battle gdy gracz kopie i nie można go atakować.
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstance.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'GameLib -> ActorInstanceMotion.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> InstanceBase.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📂 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
Teraz możesz się cieszyć kopaniem rud bez questa, nowe rudy dodajesz w tablicy w pliku 'mining.cpp' 'MAX_ORE'.