Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Cześć.

Dziś przedstawie wam bardzo, ale to bardzo małą modyfikacje. Jedne wzmocnienie przedmiotu dodaje wszystkie bonusy na raz zamiast tylko jednego. Tłumaczyć więcej nie trzeba.

 

5c103801ae4a8384c278007fb8249d0c.gif.6f86c01e75fe044dd311c40452a0af8f.gif

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

🔍 Szukaj

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

Teraz nie musisz przenosić wzmocnienia przedmiotu 5 razy na przedmiot. Wystarczy raz.

Opublikowano

Wsumie dodatkowo można zrobić aby zawsze wchodziło dodanie.

Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_item.cpp'

🔍 Szukaj

if (number(1, 100) <= aiItemAttributeAddPercent[item2->GetAttributeCount()])

if (number(1, 100) <= aiItemAttributeAddPercent[item2->GetAttributeCount()])

♻️ Zamień

if (number(1, 1) <= aiItemAttributeAddPercent[item2->GetAttributeCount()])

 

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...