Opublikowano 25 Stycznia 20241 r Cześć, wstawiam tutaj poniżej poprawkę martysamy z jego panelu dotyczącego błędu z exploitem. Zbanowany gracz mógł nadal wejść do gry za pomocą klucza logowania (przechowywanego w pamięci podręcznej do momentu ponownego uruchomienia db). Ten exploit może również spowodować awarie autoryzacji gry w przypadku nieprawidłowych kluczy powodując również trwałe uszkodzenia. Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_gm.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game ->desc.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game ->desc_manager.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game ->desc_manager.h' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: ' game ->input.cpp ' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się A tutaj do pobrania orginalny diff 🙂 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Edytowane 26 Stycznia 20241 r przez Delta
Opublikowano 26 Stycznia 20241 r To istnieje coś takowego? 😮 To zadziała jakkolwiek na autologiny? Dzięki sprawdzimy Edytowane 26 Stycznia 20241 r przez ExoCarossa
Opublikowano 31 Stycznia 20241 r W dniu 26.01.2024 o 05:10, ExoCarossa napisał(a): To istnieje coś takowego? 😮 To zadziała jakkolwiek na autologiny? Dzięki sprawdzimy A nie było czasem już gdzieś fixa na autologin? Jeśli nie daj znać to wrzucę jakiś czas temu pisałem
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.