W tym krótkim poradniku pokażę Wam, jak zapobiec wykorzystywaniu błędu, zwanego "kick hack", który polega na spamowaniu wiadomościami prywatnymi bez żadnych limitów. Hack ten umożliwiał wyrzucanie graczy, wysyłając im ponad 15 prywatnych wiadomości na sekundę, co prowadziło do ich natychmiastowego rozłączenia z gry. Proponowana poprawka dodaje ograniczenie do funkcji wysyłania wiadomości, które liczy ilość wysłanych wiadomości. Jeśli określony limit zostanie przekroczony, gracz, który wysyła taką ilość wiadomości, zostanie automatycznie rozłączony z gry.
Witajcie,👋
W tym krótkim poradniku pokażę Wam, jak zapobiec wykorzystywaniu błędu, zwanego "kick hack", który polega na spamowaniu wiadomościami prywatnymi bez żadnych limitów. Hack ten umożliwiał wyrzucanie graczy, wysyłając im ponad 15 prywatnych wiadomości na sekundę, co prowadziło do ich natychmiastowego rozłączenia z gry. Proponowana poprawka dodaje ograniczenie do funkcji wysyłania wiadomości, które liczy ilość wysłanych wiadomości. Jeśli określony limit zostanie przekroczony, gracz, który wysyła taką ilość wiadomości, zostanie automatycznie rozłączony z gry.
💡Rozwiązanie:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'
🔍 Szukamy:
➕ Dodajemy: