Skocz do zawartości

Dołącz do społeczności Sharegon

Odkryj świat technologii, gier i programowania w Sharegon.pl 🚀

Czy jesteś pasjonatem nowych technologii, zapalonym graczem, czy aspirującym programistą? Nasza społeczność jest miejscem dla Ciebie! Tutaj możesz dzielić się swoimi pomysłami, uczestniczyć w ekscytujących dyskusjach i uczyć się od ekspertów w dziedzinie. Zdobywaj osiągnięcia, buduj swoją reputację i rywalizuj z innymi entuzjastami.

Twoja wiedza i umiejętności mogą wzbogacić naszą społeczność. Stań się częścią Sharegon! 🧩🌐

header

Rekomendowane odpowiedzi

Więęęc. Jak na zalaczonym obrazku, czesci kostiumow sa "ukryte", a jednak i tak renderuje je w podgladzie graficznym.. System hide costume od owsapa, render target od Volvoxa. 
Przy okazji, jest jeszcze blad. Mianowicie w przypadku kazdej klasy, ktora moze nosic miecz, renderuje miecz dla sury, widzialem jakies ograniczenia i spojniki dla Race, ale niebardzo to chyba ma spojnosc. 
Jesli trzeba bedzie, zaplace za te fixy. 
image.png.fdf91664561fd6f86d9cfd4b32f8c93a.pngimage.png.b49d6f9401aa884fb4ad32827ca51c86.png

Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/506-system-ukrywania-kostium%C3%B3w-a-render-target/
Udostępnij na innych stronach

@Edit: 
Znalazlem drugi blad, zbroje dla roznych klas postaci renderowaly sie na innych w postaci ich odpowiednikow na dany lvl. Czyli szata baronow w eq wojownika renderowala sie jako zbroja boga.
Na to jak i na wszystko inne co dotyczy zbroi/broni jeden fix w linijce:

                if item.WEAPON_SWORD == itemSubType: 
                    if self.__ItemGetRace() == player.GetRace():     <---- fix
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())

Pozostaje kwestia dopisania gdzie (prawdopodobnie nizej) ifa, ktory odpowiada za pokazanie/ukrycie kostiumu.
            if (player.GetItemIndex(item.COSTUME_SLOT_BODY)==0):
                renderTarget.SetArmor(RENDER_TARGET_INDEX, player.GetItemIndex(item.EQUIPMENT_BODY))
            else:  
                renderTarget.SetArmor(RENDER_TARGET_INDEX, player.GetItemIndex(item.COSTUME_SLOT_BODY))

Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/506-system-ukrywania-kostium%C3%B3w-a-render-target/#findComment-3067
Udostępnij na innych stronach

Cos chyba zle dodales bo u mnie ten sam system pokazuje tylko ten item na ktory najade, a ignoruje to co mam na postaci
Podrzuce moj if od kostiumow moze ci cos pomoze
 

Spoiler
🔐 Ukryta Treść 🔐

 



Offtopic: tobie u martysamy odpisalem z tymi mobami czy zbieznosc nickow?

Edytowane przez lachimek
koda dodalem
  • Lubię 4
  • Serce 1
  • Lubię 4
  • Serce 1
Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/506-system-ukrywania-kostium%C3%B3w-a-render-target/#findComment-3068
Udostępnij na innych stronach

Poprosilem Volvoxa, zeby mi to zedytowal w ten sposob, aby kazdy zalozony item byl widoczny.. A u martysamy to pewnie mi, jak wiesz skad je uciuać, chetnie przyjme. Mohito z Xerem mi pomysly kradna za nim je wcielam w zycie haha.

Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/506-system-ukrywania-kostium%C3%B3w-a-render-target/#findComment-3070
Udostępnij na innych stronach

Masz na VPSie? jeśli tak to podrzuć mi na DC całego klienta jeśli byś mógł.

W dniu 27.01.2024 o 23:51, Makaveli napisał(a):

render target od Volvoxa

Najgorzej hyhyhy ale oki... 

P.S. weź opisz jeszcze dodatkowe problemy i podeślij nwm SSy z tym co pisałeś na czacie.

Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/506-system-ukrywania-kostium%C3%B3w-a-render-target/#findComment-3251
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięte. Próbowałem różnych warunków od ukrycia kostiumu, ale w końcu jeden się udał. Później go podrzucę, jeśli ktoś jest zainteresowany. Teraz jest inny problem. Próbuje renderować świecenie z systemu świeceń, kod wygląda tak:

if (player.GetItemIndex(item.SHINING_SLOT_START+0)==0):

        renderTarget.ChangeShiningWeapon(RENDER_TARGET_INDEX, player.GetItemIndex(SHINING_SLOT_START+0))

if (player.GetItemIndex(item.SHINING_SLOT_START+1)==0):

 

        renderTarget.ChangeShiningWeapon(RENDER_TARGET_INDEX, player.GetItemIndex(SHINING_SLOT_START+1))

Jednak renderuje się tylko efekt ze slotu+1. Da się jakoś napisać kod w taki sposób, aby renderowalo każde świecenie, które jest aktualnie w slocie? Gpt nie pomógł za bardzo.

Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/506-system-ukrywania-kostium%C3%B3w-a-render-target/#findComment-3252
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...